Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Net 2 verstandskiezen eruit getrokken...kaak is nog verdoofd maar kon net nog lekker pasta eten zonder te kauwen. Nu is het wachten tot de verdoving is uitgewerkt en dan begint het feest..
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Net 2 verstandskiezen eruit getrokken...kaak is nog verdoofd maar kon net nog lekker pasta eten zonder te kauwen. Nu is het wachten tot de verdoving is uitgewerkt en dan begint het feest..
Advil helpt prima weet ik uit ervaring.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Als het pijn begint te doen. De werking van Advil stopt binnen de acht uur. Zelf had ik het alleen nodig toen de onderste verstandskiezen eruit werden getrokken. Toen de bovenste eruit gingen had ik nergens last van, totaal geen pijn.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
sinds vrijdag 4 matige maaltijden per dag genomen, kauwen lukt bijna weer..
getraind onder invloed van ibuprofen en nog last van kaak. maar moest toch iets doen
bench
8x70
8x70
9x70
paused squat
5x60
5x80
mp
10x40
10x40
seated row
8x67
8x67
Volgende week weer vol aan de bak, als ik weer wat beter ben, en ga ik verder met 3x5x102.5 squat. Blijf wel de stronglift template gebruiken alleen ga ik vrijdag wat hoger in de reps wat betreft bench press en pendlay row. Ook ben ik begonnen met cardio interval training, met name voor de conditie.
Waarom ga je hoger in reps, wat is het doel daarvan?
Waarom ga je hoger in reps, wat is het doel daarvan?
Omdat ik het zat ben om elke training maar weer met 5 reps te werken en er daarnaast niet eens progressie mee boek. Ook merk ik bij het maken van veel reps (ong 10) dat vooral mijn armen een beperkende factor zijn en dan doel ik op de verzuring. Met een high volume dag wil ik dit oplossen en daarnaast zal het een afwisseling zijn waardoor kracht eventueel zal toenemen.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment