Originally posted by kojak
View Post
Kojak's log
Collapse
X
-
Originally posted by kojak View Postmoet dat ff aan igi vragen...hem kennende zal hij gelijk in week 9 wel willen toppenAttached FilesIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
-
Originally posted by Marcel1 View Postja klopt. maar jij bent mod dus kun je het zo verplaatsen
je beukt mooi door kojak. je squat gaat de laatste tijd echt goed voorruit
Hij is nu aan het toppen, ik kan hem voor de gein verplaatsen dan zoekt hij zich straks suf.. HmmmmIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by okidoki71 View PostDat traint lekker weg ja....
Originally posted by Iguana View PostHm hmmm daarom mis ik dit logje altijd, je hebt hem in de "foute" sectie staan lol.
Originally posted by Marcel1 View Postja klopt. maar jij bent mod dus kun je het zo verplaatsen
je beukt mooi door kojak. je squat gaat de laatste tijd echt goed voorruit
Originally posted by Robbie1970 View PostOp wat voor legpress train je daar?
Originally posted by Iguana View PostMoet hij wel willen
Hij is nu aan het toppen, ik kan hem voor de gein verplaatsen dan zoekt hij zich straks suf.. Hmmmm
nou igi die schema van je is bagger man kan zo de prullenbak insq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
deadlift
8x70
5x100
3x120
1x135
1x150
fx170 (net bij de knieën moest ik hem neerleggen)
fx165 (ook zelfde als hierboven, kon hem misschien grinden maar dat slaat nergens op)
reverse pull downs
10x60
8x70
8x75
db row
15x40 VPR
15x40
12x40
staand kuiten 4x
db curls 2x
volgende week gaan we voor de 165 meteen.
voor de rest was iemand flink boos op me tijdens de training....sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View Post+1
Lekker bezig iig kojak met telkens die vprs
wel balen van dl man, volgende keer mss eerst nog kleinere stap maken voor pr poging?
ja ik had 170 ingevoerd bij dat schema (schema duurt 9 weken) dus ik moest er wel voor gaan. Volgende keer met stappen van 5 kg verhogen dan.
Originally posted by Iguana View PostHmmm zonde, zat net tegen iemand te prediken op msn dat het zo geweldig werkt haha.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
Comment
-
Dat kan gaan tegenwerken inderdaad, ik zelf trap zware squats altijd aan de kant als ik mijn pr wil verbeteren.
Maarja ik ben totaal geobsedeerd door de deadlift hehe..
Ik heb ook nog een Magnusson/Ortmayer routine op pc staan, maar vrees dat als je daar zwaar naast gaat squaten je je rug op marktplaats kan gaan aanbiedenIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostDat kan gaan tegenwerken inderdaad, ik zelf trap zware squats altijd aan de kant als ik mijn pr wil verbeteren.
Maarja ik ben totaal geobsedeerd door de deadlift hehe..
Ik heb ook nog een Magnusson/Ortmayer routine op pc staan, maar vrees dat als je daar zwaar naast gaat squaten je je rug op marktplaats kan gaan aanbieden
Je hebt me mail he...dus een paar klikken en kojak heeft een nieuwe pr hahasq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostJe hebt mail
ik heb het bekeken en het lijkt me verstandig om je huidige max te zetten...kun je het schema langer uitmelken zegmaar en elke week komt er dan 2,5 kg erbij...wel heavy idd. maar hoort erbij hesq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment