Swekie's log - Reaching my goals

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gevarieerde voedingsschema's maken, ontbijt (en voor het slapengaan) vaste maaltijd houden en verder wat variëren in voedingskeuze. Maak verschillende dagen met gezonde dingen die je graag eet, dan kan je in de voormiddag nog wat uitkiezen wat het die dag gaat worden en weet je dat in de avond de macros zullen kloppen en niet dat je vol junk zou zitten omdat je je eenzijdig schema beu bent.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• @Waterpoloboy, profielpic was na 1e 2 weken UD2, ik sta nu ietsje droger. Ik hou nu nog wat vocht vast van dit weekend maar dat is na een paar dagen clean+cut ook weer weg.

@Wasofski, daar ben ik ook een voorstander van. Macro's stellen en die halen met veel verschillende voeding en on the go eten. Avondeten doe ik met mijn ouders, dat is mijn pwo meal dus dat verschilt in ieder geval al per dag.

Het gaat sowieso IF worden, misschien tot aan het eind van de zomer de recomp versie ervan zodat ik lekker droog blijf en toch wat kracht/massa kan winnen.

Comment

• Beetje stil hier.
        Lid van de 200 club

Comment

• you're dead homey?
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• het is stil, te stil.
            Hoop dat je terug gaat loggen
            lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

• nadat hij verhuist is hebben we nooit meer wat van hem vernomen!
              geen gym in zijn nieuwe woonplaats
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Na bijna een jaar afwezig te zijn geweest, wel af en toe gekeken maar niet gepost/gelogd is de huidige stand van zaken:

84 kg
                +/-13% BF
                5x110 squat
                5x155 deadlift
                5x85 bench

Train nog steeds met regelmaat 4x pw, voeding hou ik bij maar geen macro's. Wel een beetje met ups en downs getraind de afgelopen 9 maanden waarvan 5 weken niet. Voeding is slecht geweest, trainingen slecht en gewicht en kracht verloren maar nu weer back on track sinds enkele maanden. 7-8 kg erbij kunnen eten en wat krachtprogressie gemaakt.

Gemiddelde dag ziet er zo uit qua voeding:

Meal 1:
                600 ml halfvolle melk
                50-60 gram brinta
                2 eetlepels pindakaas
                2 eitjes
                200 ml vruchtensap

Meal 2:
                4 volkoren boterhammen
                75 gram kipfilet
                50 gram pinda's

Meal 3:
                6 volkoren boterhammen
                75 gram kipfilet
                2 eitjes
                400 ml halfvolle melk

Meal 4:
                Banaan
                200 ml vruchtensap
                500 gram magere kwark - Soms valt deze weg en eet ik deze als laatste meal

Meal 5:
                Post workout, avondeten wisselend. Vlees/vis, aardappelen/pasta, groentes, mayo

Meal 6:
                Blikje tonijn op water
                2/3 eetlepels mayonaise
                Ui en kappetjes

Meal 7: (soms als ik nog honger heb)
                500 gram magere kwark

Supps: multivitamines/visolie/creatine

Doelen:
                Squat, bench, deadlift en overhead press omhoog knallen. Misschien droger worden, lekker doorgaan en plezier hebben. Voeding zoals nu houden, of op rustdagen carbs schrappen uit brood. Qua gewicht misschien nog een droog kg'tje erbij.

Comment

• Welkom terug, met de stats gaat het ook goed zie ik
                  There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Nette vooruitgang hoor Welkom back
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Thanks Kabaffel en Guus, vooruitgang gaat traag maar ben zeker niet ontevreden!

Comment

• Leuk dat je weer terug bent baas. 5x155 DL is toch behoorlijk.
                        Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Oh de swekie is weer back. D8 dat je overleden was. Foto van je huidige fysiek? Of nog niet tevreden?

Comment

• Welcome back, it's still alive
                            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Volgens mij herken ik je nog wel van mijn vroegere tijden hier op BN

Welcome back
                              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Sjoerd, thanks brah! Heb je logje af en toe doorgesnuffeld en moet zeggen, petje af!

Talal, sinds vorig jaar heb ik geen foto's meer gemaakt, wie weet post ik er een paar in mijn oude fotolog. Heb jou ook af en toe gevolgd richting de flex, hele mooie prestatie en fysiek!

Jobr jij ook bedankt, let's get back on track.

InfineGhost, dat kan goed kloppen, ik volg je logje bij deze.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X