Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Load is een stuk beter verlopen in vergelijking met de vorige 2, voel mijn spieren nu echt goed vol zitten Groot bord brinta,halfvolle melk, appel en over een uur banaan, 200 mg cafeine en 2-3 gram l-tyrosine.
Madcow lijkt me wel iets voor jou. Al is het alleen maar omdat het boeiend is voor jou en anderen om te zien hoe je krachtstats wekelijks meetbaar omhoog gaan.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Set 1
Bench press 6 x 75 kg
Pull ups 7 x BW + 5 kg
Set 2
Bench press 6 x 75 kg
Pull ups 6 x BW + 5 kg
Set 3
Bench press 6 x 75 kg
Pull ups 6 x BW + 5 kg
Set 4
Bench press 6 x 75 kg
Pull ups 4 x BW + 5 + 2 x BW
Set 1
Barbell rows 6 x 60 kg
Incline DB pess 6 x 26 kg
Set 2
Barbell rows 6 x 60 kg
Incline DB press 5 x 28 kg
Set 3
Barbell rows 6 x 60 kg
Incline DB press 5 x 28 kg
Set 4
Barbell rows 4 x 60 - 30 sec rust 2 x 60 eruit geperst
Incline DB press 3 x 28 kg
Squat
3 x 5 x 95 kg
2 x 6 x 90 kg
SLDL
4 x 5 x 62.5 kg
MP
4 x 5 x 40 kg
3 x 40 kg
Calf raises
6 x 65 + 20 x BW
6 x 65 + 20 x BW
CGBP
3 x 6 x 45 kg
Barbell curl
3 x 5 x 30 kg
Dips
3 x 8 x BW
Sit ups
3 sets max BW + 5 kg
Leg press
Alle remmen los, double dropset + aantal partial reps.
Los van MP niet super veel verschil, MP ging erg soepel en voelde goed aan. Mede doordat ik mijn ellebogen meer naar binnen had ipv naar buiten.
Vandaag depletion workout gedraaid, ik had alles beter een dag op kunnen schuiven wegens spierpijn in hams en triceps maar dan komt deze week niet goed uit. Wel goed kunnen depleten voor mijn gevoel, morgen de 2e ronde en dan weer uitkijken naar de load + daarop volgende power workout !
Ja het gaat lekker, afgezonderd van de depletion workouts die niet leuk zijn.
Qua vormen zit er een betere definitie op mijn quads en voor de rest komen overal wat adertjes door. Schouders komen lekker door, daar ben ik wel blij mee en armen komt ook meer definitie op. Buik/rug mag wel wat droger raken de komende week, daar zit nog het een en ander aan vet.
Ja het gaat lekker, afgezonderd van de depletion workouts die niet leuk zijn.
Qua vormen zit er een betere definitie op mijn quads en voor de rest komen overal wat adertjes door. Schouders komen lekker door, daar ben ik wel blij mee en armen komt ook meer definitie op. Buik/rug mag wel wat droger raken de komende week, daar zit nog het een en ander aan vet.
Hoeveel weken heb je nu in totaal UD2.0 gedaan??? Ben wel benieuwd naar wat progressiefotootjes eigenlijk
Pics komen nog een keer langs in mijn foto-topic, wil tijdens cleanbulk iedere 2-3 weken een back en front pic droppen.
Nu ik toch post; ik wou de legacy video hier vrijdag al plaatsen. Zyzz is een grote bron van inspiratie en motivatie, one day aesthetics will be mine bro !
Negatieve opmerkingen over de legacy/zyzz of deze post hoef ik hier niet te hebben, dat dat duidelijk mag zijn. Ieder zijn bron inspiratie/streeffysiek, of dat nu Kai Greene of de Chinees bij 16:29 uit de legacy is...
Vetten zijn rond de 60 gram gebleven tijdens de hele load, heb dit keer kabeljauw ipv kipfilet in de load verwerkt dus had iets minder vetten. 5-6 eitjes + 2 toefjes slagroom en wat pure choco zullen de vetten niet te hoog opdrijven denk ik.
Sta wederom te springen dus de powerworkout verloopt weer soepel, dat hoop ik althans.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment