Swekie's log - Reaching my goals

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Doe rippetoe
    Vallen veel krachtgains mee te maken en zeker ook massa. Je moet wel genoeg eten ervoor, is echt een bulkschema.
    Lid van de 200 club

Comment

• Load is een stuk beter verlopen in vergelijking met de vorige 2, voel mijn spieren nu echt goed vol zitten Groot bord brinta,halfvolle melk, appel en over een uur banaan, 200 mg cafeine en 2-3 gram l-tyrosine.

Dis gon' be gud.

Comment

• Succes met je powerworkout!!!
        Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Dankje Sjoerd !

Sta op ontploffen, echt zooooon lekker gevoel als je helemaal loaded bent !

Comment

• Madcow lijkt me wel iets voor jou. Al is het alleen maar omdat het boeiend is voor jou en anderen om te zien hoe je krachtstats wekelijks meetbaar omhoog gaan.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

• Powerworkout van zaterdag :

Set 1
              Bench press 6 x 75 kg
              Pull ups 7 x BW + 5 kg
              Set 2
              Bench press 6 x 75 kg
              Pull ups 6 x BW + 5 kg
              Set 3
              Bench press 6 x 75 kg
              Pull ups 6 x BW + 5 kg
              Set 4
              Bench press 6 x 75 kg
              Pull ups 4 x BW + 5 + 2 x BW

Set 1
              Barbell rows 6 x 60 kg
              Incline DB pess 6 x 26 kg
              Set 2
              Barbell rows 6 x 60 kg
              Incline DB press 5 x 28 kg
              Set 3
              Barbell rows 6 x 60 kg
              Incline DB press 5 x 28 kg
              Set 4
              Barbell rows 4 x 60 - 30 sec rust 2 x 60 eruit geperst
              Incline DB press 3 x 28 kg

Squat
              3 x 5 x 95 kg
              2 x 6 x 90 kg

SLDL
              4 x 5 x 62.5 kg

MP
              4 x 5 x 40 kg
              3 x 40 kg

Calf raises
              6 x 65 + 20 x BW
              6 x 65 + 20 x BW

CGBP
              3 x 6 x 45 kg

Barbell curl
              3 x 5 x 30 kg

Dips
              3 x 8 x BW

Sit ups
              3 sets max BW + 5 kg

Leg press
              Alle remmen los, double dropset + aantal partial reps.

Los van MP niet super veel verschil, MP ging erg soepel en voelde goed aan. Mede doordat ik mijn ellebogen meer naar binnen had ipv naar buiten.

Vandaag depletion workout gedraaid, ik had alles beter een dag op kunnen schuiven wegens spierpijn in hams en triceps maar dan komt deze week niet goed uit. Wel goed kunnen depleten voor mijn gevoel, morgen de 2e ronde en dan weer uitkijken naar de load + daarop volgende power workout !

Comment

• Het ziet er allemaal Nice uit.
                Begin je al wat vormen te zien?
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Ja het gaat lekker, afgezonderd van de depletion workouts die niet leuk zijn.

Qua vormen zit er een betere definitie op mijn quads en voor de rest komen overal wat adertjes door. Schouders komen lekker door, daar ben ik wel blij mee en armen komt ook meer definitie op. Buik/rug mag wel wat droger raken de komende week, daar zit nog het een en ander aan vet.

Comment

• Nette bench en squats! Zag trouwens net dat je op mount olympia woont, ambities om mr Olympia te worden?
                    Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by Swekie View Post
                      Ja het gaat lekker, afgezonderd van de depletion workouts die niet leuk zijn.

Qua vormen zit er een betere definitie op mijn quads en voor de rest komen overal wat adertjes door. Schouders komen lekker door, daar ben ik wel blij mee en armen komt ook meer definitie op. Buik/rug mag wel wat droger raken de komende week, daar zit nog het een en ander aan vet.
                      Hoeveel weken heb je nu in totaal UD2.0 gedaan??? Ben wel benieuwd naar wat progressiefotootjes eigenlijk

Comment

• Pics komen nog een keer langs in mijn foto-topic, wil tijdens cleanbulk iedere 2-3 weken een back en front pic droppen.

Nu ik toch post; ik wou de legacy video hier vrijdag al plaatsen. Zyzz is een grote bron van inspiratie en motivatie, one day aesthetics will be mine bro !

Zyzz - The Legacy - YouTube

Negatieve opmerkingen over de legacy/zyzz of deze post hoef ik hier niet te hebben, dat dat duidelijk mag zijn. Ieder zijn bron inspiratie/streeffysiek, of dat nu Kai Greene of de Chinees bij 16:29 uit de legacy is...

Comment

• Alweer een tijdje in de load die vervuild is door de nodige paaseitjes en een bakje vanille yoghurt met wat slagroom en pure choco hagelslag.

Morgenochtend lekker met gewichten smijten.

Comment

• zit je dan niet te hoog in vetten voor je carb load???? Ben benieuwd naar je power-workout morgen brah!

Comment

• Originally posted by Swekie View Post
                              Alweer een tijdje in de load die vervuild is door de nodige paaseitjes en een bakje vanille yoghurt met wat slagroom en pure choco hagelslag.

Morgenochtend lekker met gewichten smijten.
                              toch jammer maar ik kan die neiging wel begrijpen
                              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Vetten zijn rond de 60 gram gebleven tijdens de hele load, heb dit keer kabeljauw ipv kipfilet in de load verwerkt dus had iets minder vetten. 5-6 eitjes + 2 toefjes slagroom en wat pure choco zullen de vetten niet te hoog opdrijven denk ik.

Sta wederom te springen dus de powerworkout verloopt weer soepel, dat hoop ik althans.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X