Trainen als een gek, leven als een monnik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by cuylleke View Post
    66kg
    Hmm

Originally posted by Marcel1 View Post
    je hebt mij ook geklopt op de bank

nette PR hoor. dat wordt binnenkort de 100kg dus
    Thx, ik hoop het wel ja! Paar maanden schat ik zo.

Originally posted by kojak View Post
    +1 :d
    ^^

Comment

• Lekkere bench man! Helaas moet ik rustig aan doen met squat, volgens fysio is mijn externe mobiliteit niet toereikend en high bar squats heb ik een hekel aan

Ben weer rustig begonnen met 80 kg en zit dagelijks in de squatpositie om uit te rekken
      Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
        Lekkere bench man! Helaas moet ik rustig aan doen met squat, volgens fysio is mijn externe mobiliteit niet toereikend en high bar squats heb ik een hekel aan

Ben weer rustig begonnen met 80 kg en zit dagelijks in de squatpositie om uit te rekken
        Ik doe ook licht squatten met veel herhalingen vanwege mijn knie. Maar boeiend, ik gain flink met de andere oefeningen en voorlopig kan ik nog wel wat massa op mijn benen gebruiken.

Comment

• Gister met een meisje de duinen bezocht en ik had er vandaag echt een stijve benen partij van.. Ik gleed de hele tijd weg en dat bemoeilijkte het een beetje, gevolgen waren duidelijk vandaag^^ Heb dus niet echt lekker getrained, LB:

Squat:
          10x 40
          10x 50, klaar, was echt te pijnlijk.

Deadlift:
          Beetje proberen met mixed grip te liften. Eerste set was redelijk moeilijk, maar kwam denk ik doordat mijn hand te breed op de bar lag.
          8x 70

Daarna draaide ik het om, links met de handpalm naar binnen, maar dat vond ik echt niks.
          5x 70

Toen weer met mijn rechterhandpalm naar voren, ging een stuk beter doordat ik hem wat dichterbij mijn been had geplaatst.
          8x 70

Nog een setje met mixed grip:
          8x 80

Ben er nog niet over uit, ik blijf nog even op zoek naar straps en magnesium, misschien kan ik dan ook wel met normale grip blijven liften.

Legpress: 3 sets
          Lying leg curl:
          3 sets
          Seated calf raise: 5 sets

Comment

• Nice bench Silk!
            RAW: 155 - 155 - 220
            EQ: 190 - 165 - 230

Comment

• Originally posted by Dr Rude View Post
              Nice bench Silk!
              Thx mate.

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                Gister met een meisje de duinen bezocht en ik had er vandaag echt een stijve benen partij van.. Ik gleed de hele tijd weg en dat
                bemoeilijkte het een beetje, gevolgen waren duidelijk vandaag^^
                Wat is er te zien in de duinen?
                RAW: 155 - 155 - 220
                EQ: 190 - 165 - 230

Comment

• Met magnesium is het echt makkelijk om overhand grip te houden. Bij mij glijdt zonder magnesium 130 kg na 3 herhalingen overhand uit mijn vingers, en met kan ik 140 gewoon fluitend vasthouden.
                  En hoezo gleed je de hele tijd uit?
                  Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by Dr Rude View Post
                    Wat is er te zien in de duinen?
                    Rondingen

Originally posted by joachimrens View Post
                    Met magnesium is het echt makkelijk om overhand grip te houden. Bij mij glijdt zonder magnesium 130 kg na 3 herhalingen overhand uit mijn vingers, en met kan ik 140 gewoon fluitend vasthouden.
                    En hoezo gleed je de hele tijd uit?
                    Ja, ik kan niet wachten, hopelijk heb ik maandag die straps, kan ik meteen even oefenen en dan eventueel volgende week een nieuwe pr doen.

Het was zanderig en een niet recht oppervlakte gelukkig ben ik niet voor een gat te vangen

Comment

• Gister had ik de straps al binnen. Beetje mee gespeeld tijdens de bovenlichaam dag, maandag eens kijken of ik er mee kan deadliften, vond het nog redelijk ingewikkeld:P iemand nog tips?

Heb geen zin om de stats van gisteren te vertellen. Ben weer verder gegaan met chin ups 5x5, weinig rust en 3 kilo tussen de beentjes. Ging nog wel oke, echter, vanaf nu verhoog ik elke training met 1 kilo, dan kan ik het nog wel even volhouden hoop ik.

Comment

• Ik had gister intens gevoetbalt en mijn enkelbanden opgerekt ofzo, voelde niet fijn aan vandaag. Dus deze keer UB:

Bench:
                        5x 60
                        5x 80, beetje hulp bij de laatste
                        4x 80, beetje hulp bij de laatste
                        7x 70
                        6x 70, beetje hulp bij de laatste
                        9x 60

Chinups:
                        5x5 met 4 kilo erbij, voelde al iets zwaarder, maar nog wel te doen.

Military:
                        12x 20
                        8x 35
                        7x 35
                        9x 30
                        8x 30

Lat pull down:
                        4 setjes van ongeveer 10 herhalingen

Dips:
                        5x5 met 3 kilo erbij, was echt te makkelijk
                        10x bw

Bicep curl:
                        2x 10 hh met 14 kilo

Barbell curl:
                        2x 14 herhalingen met 15 kilo, was redelijk zieke pomp in de voorste schouderkop, gruwelijke ader ook.

Machine flyes:
                        12x met 25 kilo
                        10x met 25 kilo
                        8x met 30
                        8x met 25 kilo

Barbell shrugs:
                        12x met 100
                        10x met 100, grip verloren :S

Dumbell shrugs:
                        12x met 38
                        10x met 38, same story.

Was een lekkere training, ben benieuwd waar de 5x5 me gaat brengen met het chinnen en dippen.

Comment

• Heb je al met magnesium geprobeerd? Met straps ontwikkel je je grip niet en kan je lichaam uiteindelijk veel meer aan dan je onderarmen.
                          Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                            Gister met een meisje de duinen bezocht en ik had er vandaag echt een stijve benen partij van.. Ik gleed de hele tijd weg en dat bemoeilijkte het een beetje, gevolgen waren duidelijk vandaag^^
                            Doet het altijd goed een strandwandelingetje, maar mij niet gezien in de duinen met 10 graden !

Verder lekkere trainingen hoor, 5 x 5 BW + added weight zie je niet vaak bij chins. Denk je hier ver mee te komen ?

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
                              Heb je al met magnesium geprobeerd? Met straps ontwikkel je je grip niet en kan je lichaam uiteindelijk veel meer aan dan je onderarmen.
                              Ja, ik ga het alleen gebruiken om te toppen. Morgen oefen ik ook met mixed grip, als ik dan allebei doe dan moet het goed komen. Kan opzich wel ergens magnesium bestellen, maar ik vind dat het gewoon ergens in de winkel moet liggen..

Originally posted by Swekie View Post
                              Doet het altijd goed een strandwandelingetje, maar mij niet gezien in de duinen met 10 graden !

Verder lekkere trainingen hoor, 5 x 5 BW + added weight zie je niet vaak bij chins. Denk je hier ver mee te komen ?
                              Was toen het zonnetje scheen^^

Ik weet het niet, het was een tip van joachimrens, ik denk dat het wel wat gaat opleveren, zit al zo lang tegen 4 setjes te doen, hopend dat ik ooit 10x 4 haal. Ik moet gewoon weer eens iets anders proberen

Comment

• Ik doe zelf 3x5, 5x5 kan ook prima maar dan stall je net een fractie eerder. Ik hoop met deze methode over twee maanden op bw+20x5 te zitten
                                Lid van de 200 club

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X