Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb zelf ook lichte pijn aan mijn knie, waar zit het bij jou? En het is altijd beter om nog wat reps in de tank te laten met benchen he, kan je meer werk verrichten in totaal
Heb zelf ook lichte pijn aan mijn knie, waar zit het bij jou? En het is altijd beter om nog wat reps in de tank te laten met benchen he, kan je meer werk verrichten in totaal
Hoe bedoel je meer reps in de tank laten? Het zit precies op die schijf die je kunt bewegen. Denk dat het glijmiddel een beetje is verdwenen ofzo..
Precies op de patella betekent dat je knieschijf verkeerd glijdt waarschijnlijk. Zoek een fysio op. Lunges met een verticaal scheenbeen kunnen helpen. Hier een artikel over rond kniepijn heentrainen:
Precies op de patella betekent dat je knieschijf verkeerd glijdt waarschijnlijk. Zoek een fysio op. Lunges met een verticaal scheenbeen kunnen helpen. Hier een artikel over rond kniepijn heentrainen:
Ik ben vergeten context aan te brengen zie ik al. Die trap gebeurde natuurlijk tijdens het voetballen.
Ik weet niet of mijn bicep achter lopen, qua grote niet echt, maar ik vind het altijd fijn om die lekker op te pompen aan het einde van de training. Sowieso probeer ik al mijn energie op te maken in de compounds. Die dumbell rows zouden makkelijker moeten gaan, met 38 kilo, maar ik had de oefening al lang niet meer gedaan.
Die chins gaan wel lekker zo te zien
Is bwx10 je max? Denk dat er dan wel meer in zit.
Ja, gaat heerlijk. Nee, maar ik heb nog nooit mijn max aantal geprobeerd. Misschien dat ik dat over twee trainingen eens probeer, ben er nu wel benieuwd naar^^
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment