Nibor's road to.....

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haha oke man! Ik stoor me er wel een beetje aan. Probeer vooral je meningen als mening te houden en niet je mening als feiten te verkopen. Dan heb ik het niet over dit bericht, maar wel over veel andere berichten die je plaatst de laatste tijd.

Comment

• Originally posted by jantje91 View Post
      Haha oke man! Ik stoor me er wel een beetje aan. Probeer vooral je meningen als mening te houden en niet je mening als feiten te verkopen. Dan heb ik het niet over dit bericht, maar wel over veel andere berichten die je plaatst de laatste tijd.
      `Prima heb je gelijk in

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
        Holy Fuck zeg..

Net getraind en kon niet eens meer mijn sporttas dragen naar huis...

Mijn schouders staan op exploderen..vooral de zijkanten..
        Ik had dumbell press gedaan en daarna 3 setjes dumbell side raise en toen nog 2 setjes Cable side raise..pfffff..dat moet ik nu bezuren

al met al een goede training geweest.
        Waarom 5 sets voor zijkant schouders maar niets voor achterkant schouders?
        Tevens even verplaatst naar trainingslogjes

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
          Waarom 5 sets voor zijkant schouders maar niets voor achterkant schouders?
          Tevens even verplaatst naar trainingslogjes
          dit varieer per training.

vanavond ga ik weer trainen en dan zal ik meer setjes doen voor achterkant en doe ik geen side raise..

ik train 3x per week en iedere training word er nadruk gelegd op een andere oefening.

ik had trouwens die training wel bent over raise gedaan ,maar dat waren 2 setjes..

Comment

• oke omdat het er neit bijstond. was just wondering

Comment

• net klaar met trainen.

Ik moet nog erg wennen aan mijn nieuwe schema..

Het lijk of ik eerder door mijn energie heen ben dan met een split schema waardoor ik voor de laatste oefeningen bijna geen fut meer heb.

ik begin nu altijd met benen..dan borst..en dan rug en dan ben ik al aardig door mijn energie heen en dan moet ik nog schouders en biceps en triceps..

Buik en onderkant rug train ik trouwens op dinsdag en donderdag en zaterdag.

ik kijk het nog ff een tijdje aan hoe het gaat.

Comment

net klaar met trainen.

Het lijk of ik eerder door mijn energie heen ben dan met een split schema waardoor ik voor de laatste oefeningen bijna geen fut meer heb.

ik begin nu altijd met benen..dan borst..en dan rug en dan ben ik al aardig door mijn energie heen en dan moet ik nog schouders en biceps en triceps..

Buik en onderkant rug train ik trouwens op dinsdag en donderdag en zaterdag.

ik kijk het nog ff een tijdje aan hoe het gaat.
                Hoeveel dagen per week train jij dan en is er wel sprake van enige continuiteit?
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Volgens mij had ik het al eerder gevraagd, maar waarom verander je in hemelsnaam je schema waar je eerst zo goed op vooruit ging? Als je simpelweg meer kcal eet, lijkt me dat een schema waar je eerst goed op vooruit ging - zij het dat je er droger van werd en geen massa mee aanzette - nu ook wel zal werken. Of moest je het destijds hebben van exogene hulp van diverse (geësterfiseerde) zoösterolen? Want eerlijk gezegd heb ik wel dat vermoeden als je in een jaar practisch niet vooruit gaat, en bij drie maanden afwezigheid 'ineens' vooruit bent gegaan.

Maargoed, die bewering kan ik uiteraard niet controleren, daarom dat ik voor jou hoopte dat jij gewoon nog eens 3 maanden dit schema vol hield. Puur om mij ongelijk te bewijzen.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Hoeveel dagen per week train jij dan en is er wel sprake van enige continuiteit?
                    Maandag / woensdag en vrijdag doe ik:

Benen
                    Borst
                    Rug
                    Schouders
                    Biceps
                    Triceps

deze training duurt meestal zo'n 50 minuten.

En dinsdag / donderdag / zaterdag:

buik
                    onderrug

deze training duurt meestal 25 minuten.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                      Volgens mij had ik het al eerder gevraagd, maar waarom verander je in hemelsnaam je schema waar je eerst zo goed op vooruit ging? Als je simpelweg meer kcal eet, lijkt me dat een schema waar je eerst goed op vooruit ging - zij het dat je er droger van werd en geen massa mee aanzette - nu ook wel zal werken. Of moest je het destijds hebben van exogene hulp van diverse (geësterfiseerde) zoösterolen? Want eerlijk gezegd heb ik wel dat vermoeden als je in een jaar practisch niet vooruit gaat, en bij drie maanden afwezigheid 'ineens' vooruit bent gegaan.

Maargoed, die bewering kan ik uiteraard niet controleren, daarom dat ik voor jou hoopte dat jij gewoon nog eens 3 maanden dit schema vol hield. Puur om mij ongelijk te bewijzen.
                      Ik was veranderd van schema omdat ik het artikel had gelezen over full body training wat Inferno had gepost en het leek mij logisch om dit te volgen.
                      Ik trainde al maanden split dus het werd ook weer tijd voor een ander soort training.

Haha..ik sta 365 dagen per jaar beschikbaar voor controle's hoor.. NO PROBLEM!!!

Comment

zelfs Google weet niet wat dit is

Zoösterolen heeft iets met granen te maken begreep ik?

Exogene is hulp van buiten af begreep ik?

Comment

zelfs Google weet niet wat dit is
                          Mijn fout, dat moest geësterificeerd zijn. Da's voltooid verleden tijd van esterficatie - het hangen van een ester aan een molecuul.

Zoösterolen heeft iets met granen te maken begreep ik?
                          Zoösterolen zijn sterolen die men in dieren vindt - waarvan steroïden een subgroep zijn.

Exogene is hulp van buiten af begreep ik?
                          Ik denk dat je snugger genoeg bent om dat nu zelf in te vullen?

Maargoed, volgende keer zal ik bij jou gewoon in plat nederlands praten: Ik vermoed dat je hebt gekuurd. Misschien niet zo eufemistisch, maar je begrijpt me wel.
                          Last edited by scoobydoo; 29-03-2012, 09:36.
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Mijn fout, dat moest geësterificeerd zijn. Da's voltooid verleden tijd van esterficatie - het hangen van een ester aan een molecuul.

Zoösterolen zijn sterolen die men in dieren vindt - waarvan steroïden een subgroep zijn.

Ik denk dat je snugger genoeg bent om dat nu zelf in te vullen?

Maargoed, volgende keer zal ik bij jou gewoon in plat nederlands praten: Ik vermoed dat je hebt gekuurd. Misschien niet zo eufemistisch, maar je begrijpt me wel.

thanks voor de jip & Janneke uitleg

Wat jou vermoeden betreft zal ik maar als een compliment opvatten dan.

Als ik zou kuren zou ik daar gewoon open en bloot voor uitkomen en het met jullie delen.
                            Er zijn meerdere factoren waarom ik niet kan/mag en wil kuren.

Nogmaals ..ik sta altijd paraat voor een controle op alle fronten..365 dagen per jaar.

Comment

Ik was veranderd van schema omdat ik het artikel had gelezen over full body training wat Inferno had gepost
                              En welk trainingsschema heb jij dan gevolgd gedurende jou afwezigheid hier?

Originally posted by nibor76nl View Post
                              Maandag / woensdag en vrijdag doe ik:

Benen
                              Borst
                              Rug
                              Schouders
                              Biceps
                              Triceps

deze training duurt meestal zo'n 50 minuten.

En dinsdag / donderdag / zaterdag:

buik
                              onderrug

deze training duurt meestal 25 minuten.
                              Met andere woorden je bent 6 dagen per week in de sportschool. Ik heb ook even gekeken naar de oefeningen die jij doet in je vorige posts en ik vind het maar een rare manier van trainen. Maar goed, jij zult het wel beter weten.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                                En welk trainingsschema heb jij dan gevolgd gedurende jou afwezigheid hier?

Ik trainde als volgt:

maandag:borst/biceps

Dinsdag:rug/triceps

woensdag:schouders

donderdag:borst/biceps

vrijdag:rug/triceps

zaterdag:schouders

zondag:benen/buik

Met andere woorden je bent 6 dagen per week in de sportschool. Ik heb ook even gekeken naar de oefeningen die jij doet in je vorige posts en ik vind het maar een rare manier van trainen. Maar goed, jij zult het wel beter weten.
                                ik ben inderdaad vaak in de sportschool..
                                Dit kom omdat ik dagelijks baat heb bij een bezoek aan de gym.
                                Dit is mij geadviseerd omdat het stress verminderd en ik weinig andere mogelijkheden heb qua ontspanning.
                                Ik ga nooit uit..nooit op vakantie..mijn vrienden hebben een druk leven met gezin en daar kom ik dus ook niet vaak ..en ik ben niet iemand die uren voor de tv hang..

dus dat dagelijkse bezoekje aan de gym is mijn ontspanning en stukje sociaal contact zeg maar..

Ik weet niet precies waarom jij de oefeningen raar vind aangezien het toch redelijk basic oefeningen zijn die ik doe.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X