Nou ja, ik zie dus zoiets voorbij komen:
Voor benen doe je 3 squat setjes en 3 leg extensions. 3 squat sets is nou niet echt veel als je het mij vraagt. De leg extensions laat ik maar voor wat het is. En verder zie ik geen oefening voor je hamstrings, wat toch wel erg belangrijk is voor de balans in je benen. Zwakker hamstrings zijn vaak een oorzaak van blessures. Je klaagt erover dat je maar niet aankomt maar dat is niet zo vreemd als jij je benen niet goed aanpakt.
Het valt mij op dat je dol bent op het trainen van je schouders want je hebt welgeteld 3 schouderoefeningen in een full body schema weten te persen. Dat is knap.
Voor je rug doe je een enkele oefening en dan nog alleen maar 3 miserabele sets. Zo kom je ook niet aan. Geen pullups / chinups en geen rows te bekennen.
En voor triceps doe je pushdowns in sets van 20 reps. Dat is ook weer zoiets onverklaarbaars.
Originally posted by nibor76nl
View Post
Het valt mij op dat je dol bent op het trainen van je schouders want je hebt welgeteld 3 schouderoefeningen in een full body schema weten te persen. Dat is knap.
Voor je rug doe je een enkele oefening en dan nog alleen maar 3 miserabele sets. Zo kom je ook niet aan. Geen pullups / chinups en geen rows te bekennen.
En voor triceps doe je pushdowns in sets van 20 reps. Dat is ook weer zoiets onverklaarbaars.
Comment