Nibor's road to.....

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by nibor76nl View Post
    avond... meestal van 20:00 tot 21:30 ...lekker rustig dan...
    Dan train je te lang kerel.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
      Dan train je te lang kerel.
      meestal een uurtje... maar tussen deze tijden.. en met omkleden erbij enz.. en rust..

Comment

• Ok, ik dacht te begrijpen, dat je werkelijk anderhalf uur trainde.

Comment

• pfff.. dag 3 met spierpijn in de beentjes...voelt nog erg heftig..

ik geloof dat ik echt alle vezels heb aangesproken vrijdag... nog ff tanden bijten maar vandaag..

vanavond weer borst en triceps trainen...heerlijk na 2 dagen geen training te hebben gehad..

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
            pfff.. dag 3 met spierpijn in de beentjes...voelt nog erg heftig..

ik geloof dat ik echt alle vezels heb aangesproken vrijdag... nog ff tanden bijten maar vandaag..

vanavond weer borst en triceps trainen...heerlijk na 2 dagen geen training te hebben gehad..
            Mijn max is 6 dagen spierpijn in hams en glutes.
            No pain, no gain!!

Comment

• Originally posted by Sammy75 View Post
              dan is er eerder wat mis met herstel door voeding en stress enz. dan doordat je zo hard getraind hebt.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Wordt het al wat Nibor? Beetje aan het gainen?
                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Nibje doet zijn best.

Comment

• Originally posted by Sammy75 View Post
                    ahah mijne ook ja, zo pff. Weken lang elke keer weer.

Comment

• Gisteren borst en triceps getraind..

Spierpijn is nog steeds erg aanwezig in mijn benen ,maar vooral nu in mijn kuit(tjes).. killing..haha

Vandaag staat er een rug en bicep's training op het programma...

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
                        dan is er eerder wat mis met herstel door voeding en stress enz. dan doordat je zo hard getraind hebt.
                        Welnee, er was iets mis met mijn startsituatie, haha! Die extreem lange en best heftige spierpijn heb ik gehad toen ik net was gestart met een intensievere training voor mijn veel te slappe hams en glutes. Dat heb ik een paar keer gehad, maar nu gelukkig al een poos niet meer. Nu gewone lekkere spierpijn die veel sneller over is.
                        No pain, no gain!!

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                          ahah mijne ook ja, zo pff. Weken lang elke keer weer.
                          Ik kreeg op de trappen naar m'n werk (zoveel pijn, toch geen lift pakken ) van een onbekende te horen "zou u niet de lift pakken, mevrouw?" Zo liep ik te strompelen!
                          No pain, no gain!!

Comment

• Zo.... gisteren heerlijk rug en bicep's getraind... was een goede training..

Vandaag nog spierpijn in mijn kuitjes , maar mijn benen zijn gelukkig pijn vrij nu... yeahhhh

vandaag ff schouders trainen en trapezius omdat ik morgen niet kan trainen..

Comment

• Gisteren een lekker schouder/trapezius training gehad...

Vandaag een rust dag ..Qua trainen dan..hahaha

Heb nog wel spierpijn aan de boven/binnenkant van mijn kuiten...ik hoop dat ik ze morgen wel weer gewoon goed kan trainen ..

Morgen dus weer volle bak werken aan mijn benen...

Comment

• Ga je alleen melden dat je spierpijn hebt en wat je gister hebt getraind en wat je morgen gaat trainen? Dan wil ik graag mijn abbo opzeggen voor dit log
                                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X