Oke, vind het zelf geen lekkere oefening dus doe hem niet. Wel nette trainingen man
Optiflex Massa/FotoLog
Collapse
X
-
Beginnen met leg curl om je knieen op te warmen en bloed door je benen te pompen.
Leg curl als laatst om het laatste eruit beetje eruit te persen en wat separatie te creeren.
Als je kramp krijgt e.d. ga je op het einde hoge reps,vasthouden,partials,dropsets doen.
Dan is het gewicht wat lager,maar het resultaat hetzelfde of zelfs beterTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Door werk en feesten heb ik benen geskipt =$..
Borst
Incline BP
30x5
50x5
60x5
60x5
60x5
60x5
BP
60x8
60x8
65x8
65x8
Decline
50x12
50x12
55x12
40x20
MP
35x5
40x5
40x4
40x4
40x4
Arnold
14x10
14x10
14x10
14x10
14x10
Biceps
DB pullovers
18x20
26x15
Comment
-
Ik loop elke dag zo train ik genoeg benen. QQ
Paar PR's van afgelopen weken.
90kg x5 squat
65kg x5 incline bp
75x5 Barbell Row
Overhead press 40x5x5
BP 72,5 x5
Gaat nog steeds lekker kwa gewicht. Voeding let ik minder op. Ik eet elke dag een vast ontbijt en 4 eieren en nog 100 gr havermout. Rest van de dag kijk of ik meer carbs wil of meer vet (noten en/of kaas,bacon in de ei). De verdeling is wel zo dat de meeste carbs voor en na mijn training zijn en vet in de namiddag/avond..
Comment
-
even een update van vandaag en over het algemeen...4
Lekker borst training gehad. Veel dropsets en pompen... Training hieronder zonder gewichten
Reps x Sets
incline bp
8 x 6 (2warming up)
decline bp
12 x 4
incline db press
12x3
1 set van 8rm naar beneden met stappen van 4kg. Dit was dit keer van 18kg naar 6kg en toen weer naar 18kg
1set van 4 kg naar 16kg en weer terug naar 4kg
cable flyes
20x3
arnold press
8x3
front raises + side raises
12x4
ez curl
10x4
hammer curl
12x4
concentration curl
12x3
1set van 14 (2kg meer dan de vorige sets) naar 4 kg
incline en decline push ups
2xfailure
Dat was de training van vandaag... Heerlijke intensiteit helemaal na een hele dag werken.
Ben van plan om ma di wo meer op de lage reps te focussen 5-8 en 1 van 12 en do vr za meer op herhalingen met de 1e en 2e oefening op lagere reps. Begin altijd met de compounds. Kwa voeding is het een beetje freestyle. Ik heb basis kennis over voeding dus ik eet wel zo clean mogelijk maar het is niet elke dag het zelfde, behalve ontbijt... Meer op gevoel. Omdat er zoveel variabelen zijn nu in de zomervakantie.
Kracht gaat nog steeds lekker
90 x5 squat lukt nu al 2 setjes volgende week voor de 3 setjes gaan.
Comment
-
tjaa en toen ging je op vakantie en shit.... Was wel lekker droog op vakantie en je zag wel degelijk verschil maar eenmaal terug gekomen in de sportschool...
Squat ging van 90 naar 60 hooguit 5x....
BP was 50 kg en nu richting de 60-65
Incline is gelijk gebleven als ik het als 1e oefeing doe.. Als ik het als de oefening doe gaat er zo 10-15 kg minder soms zelfs meer.
Deadlift rond de 100kg....
MP was gisteren 30 x3 4 setjes en 1 x 30x6.
Dus al met al moet weer een beetje terug komen. Denk Aanstaande maandag ook met een andere schema te beginnen. Waarschijnlijk PHAT 5-4dagen. Dus of de Upper/lower + 3 daagse split of de UB/LB 2x.
Wou eigenlijk wendler doen maar het principe van 1 lichaamsdeel per week trainen zit me een beetje dwars.
Qua voeding ga ik ook weer lekker hard bulken. Niet meer als vorig jaar beter te weinig dan te veel, maar andersom. Wil dit jaar echt knallen.
Comment
-
Benen vandaag weer gehad.
60x5
70x5
80x5
85x5
90x2
90x1
db Lunges
20x8
20x8
20x8
stiff legged deadlift
30x10
50x8
70x8
90x5
Kuiten
Opmerking: Ga weer een beetje terug in oefeningen en focussen op de main lifts. Zodat ik weer een beetje terug krabbel. Ben wel blij dat ik zo goed als terug ben op gewicht met squaten.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 hour ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment