log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by quibus View Post
    Gaat goed kerel, aardig fysiek ook al.
    Originally posted by jobr View Post
    Nette bench, ik heb al een tijd geen barbell bench meer aangeraakt.. train dan ook pas weer 1.5 week .. ben benieuwd wat ik nog druk!

Geen 180 in ieder geval!

Keep it up Guussssddd!

Bedankt jongens Ik druk ook geen 180 hoor
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Lekkere bench, dat is zeker een 110 1rm!
      Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
        Lekkere bench, dat is zeker een 110 1rm!
        Wie weet, nog nooit 1rm met bench gedaan. Alleen met deadlift eigenlijk

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
          Wie weet, nog nooit 1rm met bench gedaan. Alleen met deadlift eigenlijk
          Mijn 1rm was 160 (stang niet meegerekend) (+smith machine bench)..dit was nog in mijn oude sportschool vorig jaar

Binnekort ga ik ook maar is weer aan het benchen, ben benieuwd.. op dit moment doe ik alleen nog maar dumbell bench press, 40kg dumbells vorige week gedaan.. zat sowieso nog wel meer in... hopelijk is het snel weer 50/55kg

1rm moet je is gaan proberen, is wel leuk om te weten.
          Last edited by jobr; 13-01-2013, 22:42.
          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by jobr View Post
            Mijn 1rm was 160 (stang niet meegerekend) (+smith machine bench)..dit was nog in mijn oude sportschool vorig jaar

Binnekort ga ik ook maar is weer aan het benchen, ben benieuwd.. op dit moment doe ik alleen nog maar dumbell bench press, 40kg dumbells vorige week gedaan.. zat sowieso nog wel meer in... hopelijk is het snel weer 50/55kg

Bij mij gaan de dumbells maar tot 40. Ik doe dat wel met incline db maar daar kan ik 10x32,5

Comment

Als je dat ook maar enigzins kan evenaren met een gewone stang ben jij mijn held
              Lid van de 200 club

Comment

Als je dat ook maar enigzins kan evenaren met een gewone stang ben jij mijn held
                40Kg dumbbell is wel wat zwaarder dan 80kg barbell. Ik denk dat 100bp hem makkelijk lukt. 50kg dumbbell is wel ziek

Comment

40Kg dumbbell is wel wat zwaarder dan 80kg barbell. Ik denk dat 100bp hem makkelijk lukt. 50kg dumbbell is wel ziek
                  Bij ons gaan de db's tot 42, een zieke bber vroeg me eens om er 14 kg dumbells op te balanceren tijdens zijn set
                  Lid van de 200 club

Comment

• Ik pak het binnekort weer op, ben benieuwd wat het gaat worden... ik wil ook graag die 55kg (max) dumbell press halen

Comment

Bij ons gaan de db's tot 42, een zieke bber vroeg me eens om er 14 kg dumbells op te balanceren tijdens zijn set
                      Dat gaat toch niet fatsoenlijk of wel. Ik zou bang zijn dat ik er een op mn gezicht krijg

Comment

Dat gaat toch niet fatsoenlijk of wel. Ik zou bang zijn dat ik er een op mn gezicht krijg
                        Nou.. ik kan je vertellen dat ik een vergelijkbare techniek gebruikte voor mijn seated calve raises.. bij mijn oude sportschool moest ik mijn calve raises in een smith machine doen.. ze hadden daar maar 200kg aan schijven liggen..dus als ik mijn calve raises deed gooide ik er altijd extra dumbells bovenop om het iets zwaarder te maken

Volgende week moet ik bij mijn huidige sportschool ook een extra stang door de plate-loaded legpress doen, om deze zwaarder te maken als 400kg
                        Last edited by jobr; 13-01-2013, 23:17.

Comment

Nou.. ik kan je vertellen dat ik een vergelijkbare techniek gebruikte voor mijn seated calve raises.. bij mijn oude sportschool moest ik mijn calve raises in een smith machine doen.. ze hadden daar maar 200kg aan schijven liggen..dus als ik mijn calve raises deed gooide ik er altijd extra dumbells bovenop om het iets zwaarder te maken

Volgende week moet ik bij mijn huidige sportschool ook een extra stang door de plate-loaded legpress doen, om deze zwaarder te maken als 400kg
                          Met calf raise doe ik dat ook. Leg press kan ik maar tot 10x260 dus daar zit ok nog lang niet aan hopelijk houdt je legpress dat gewicht

Comment

Met calf raise doe ik dat ook. Leg press kan ik maar tot 10x260 dus daar zit ok nog lang niet aan hopelijk houdt je legpress dat gewicht
                            die 400 houdt hij, dus 500 ook vast wel! de "stang" waar ik de schijven aanhang is hol.. dus ik gooi er gewoon een barbell doorheen om zo wat extra kilo's op de legpress te krijgen!

Comment

• Maandag 14 Januari 2013 LB training

Ik deed het meeste wat lichter qua gewicht aangezien ik dit weekend last van mijn rug heb gehad omdat het squatten vrijdag mis is gegaan.

Squat
                              20x20
                              10x70
                              8x100
                              8x100
                              8x100 easy alle setjes. mooi mn rug niet te veel belasten

Romanian Deadlift
                              8x100
                              8x100
                              8x110 easy

Leg Press
                              12x200
                              12x220
                              12x230 ook allemaal vrij gemakkelijk

Standing Calf Raise
                              12x125
                              12x140
                              12x145

Ham Glute Raise
                              15x
                              12x
                              10x

Barbell Rollout
                              15x
                              15x
                              15x

We werden tijdens de ham glute raise uitgelachen door een groepje ecto 1 januari boys. Ze deden alleen borst,biceps en buik isolaties. Hoorde ze later praten over bier drinken en gespierd worden. Eentje zei: Oh we kunnen wel zuipen in het weekend, ik hoef toch geen arnold te worden. Waarop ik zei: Maak je maar niet druk, je zult nooit wat bereiken met je mentaliteit en huidig schema. Ik draaide me om, flexte mn armen in de spiegel en liep weg, alpha as fuck

Comment

• Mooie training weer
                                sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X