log Gus
Collapse
X
-
Originally posted by Guusd View PostWie weet, nog nooit 1rm met bench gedaan. Alleen met deadlift eigenlijk
Binnekort ga ik ook maar is weer aan het benchen, ben benieuwd.. op dit moment doe ik alleen nog maar dumbell bench press, 40kg dumbells vorige week gedaan.. zat sowieso nog wel meer in... hopelijk is het snel weer 50/55kg
1rm moet je is gaan proberen, is wel leuk om te weten.Last edited by jobr; 13-01-2013, 22:42.SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by jobr View PostMijn 1rm was 160 (stang niet meegerekend) (+smith machine bench)..dit was nog in mijn oude sportschool vorig jaar
Binnekort ga ik ook maar is weer aan het benchen, ben benieuwd.. op dit moment doe ik alleen nog maar dumbell bench press, 40kg dumbells vorige week gedaan.. zat sowieso nog wel meer in... hopelijk is het snel weer 50/55kg
1rm moet je is gaan proberen, is wel leuk om te weten.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by jobr View PostMijn 1rm was 160 (stang niet meegerekend) (+smith machine bench)..dit was nog in mijn oude sportschool vorig jaar
1rm moet je is gaan proberen, is wel leuk om te weten.Lid van de 200 club
Comment
-
-
-
Originally posted by Guusd View PostDat gaat toch niet fatsoenlijk of wel. Ik zou bang zijn dat ik er een op mn gezicht krijg
Volgende week moet ik bij mijn huidige sportschool ook een extra stang door de plate-loaded legpress doen, om deze zwaarder te maken als 400kgLast edited by jobr; 13-01-2013, 23:17.SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by jobr View PostNou.. ik kan je vertellen dat ik een vergelijkbare techniek gebruikte voor mijn seated calve raises.. bij mijn oude sportschool moest ik mijn calve raises in een smith machine doen.. ze hadden daar maar 200kg aan schijven liggen..dus als ik mijn calve raises deed gooide ik er altijd extra dumbells bovenop om het iets zwaarder te maken
Volgende week moet ik bij mijn huidige sportschool ook een extra stang door de plate-loaded legpress doen, om deze zwaarder te maken als 400kgBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostMet calf raise doe ik dat ook. Leg press kan ik maar tot 10x260 dus daar zit ok nog lang niet aan hopelijk houdt je legpress dat gewichtSUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Maandag 14 Januari 2013 LB training
Ik deed het meeste wat lichter qua gewicht aangezien ik dit weekend last van mijn rug heb gehad omdat het squatten vrijdag mis is gegaan.
Squat
20x20
10x70
8x100
8x100
8x100 easy alle setjes. mooi mn rug niet te veel belasten
Romanian Deadlift
8x100
8x100
8x110 easy
Leg Press
12x200
12x220
12x230 ook allemaal vrij gemakkelijk
Standing Calf Raise
12x125
12x140
12x145
Ham Glute Raise
15x
12x
10x
Barbell Rollout
15x
15x
15x
We werden tijdens de ham glute raise uitgelachen door een groepje ecto 1 januari boys. Ze deden alleen borst,biceps en buik isolaties. Hoorde ze later praten over bier drinken en gespierd worden. Eentje zei: Oh we kunnen wel zuipen in het weekend, ik hoef toch geen arnold te worden. Waarop ik zei: Maak je maar niet druk, je zult nooit wat bereiken met je mentaliteit en huidig schema. Ik draaide me om, flexte mn armen in de spiegel en liep weg, alpha as fuckBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
23 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment