log Gus
Collapse
X
-
Originally posted by Guusd View PostWie weet, nog nooit 1rm met bench gedaan. Alleen met deadlift eigenlijk
Binnekort ga ik ook maar is weer aan het benchen, ben benieuwd.. op dit moment doe ik alleen nog maar dumbell bench press, 40kg dumbells vorige week gedaan.. zat sowieso nog wel meer in... hopelijk is het snel weer 50/55kg
1rm moet je is gaan proberen, is wel leuk om te weten.Last edited by jobr; 13-01-2013, 22:42.SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by jobr View PostMijn 1rm was 160 (stang niet meegerekend) (+smith machine bench)..dit was nog in mijn oude sportschool vorig jaar
Binnekort ga ik ook maar is weer aan het benchen, ben benieuwd.. op dit moment doe ik alleen nog maar dumbell bench press, 40kg dumbells vorige week gedaan.. zat sowieso nog wel meer in... hopelijk is het snel weer 50/55kg
1rm moet je is gaan proberen, is wel leuk om te weten.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by jobr View PostMijn 1rm was 160 (stang niet meegerekend) (+smith machine bench)..dit was nog in mijn oude sportschool vorig jaar
1rm moet je is gaan proberen, is wel leuk om te weten.Lid van de 200 club
Comment
-
-
-
Originally posted by Guusd View PostDat gaat toch niet fatsoenlijk of wel. Ik zou bang zijn dat ik er een op mn gezicht krijg
Volgende week moet ik bij mijn huidige sportschool ook een extra stang door de plate-loaded legpress doen, om deze zwaarder te maken als 400kgLast edited by jobr; 13-01-2013, 23:17.SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by jobr View PostNou.. ik kan je vertellen dat ik een vergelijkbare techniek gebruikte voor mijn seated calve raises.. bij mijn oude sportschool moest ik mijn calve raises in een smith machine doen.. ze hadden daar maar 200kg aan schijven liggen..dus als ik mijn calve raises deed gooide ik er altijd extra dumbells bovenop om het iets zwaarder te maken
Volgende week moet ik bij mijn huidige sportschool ook een extra stang door de plate-loaded legpress doen, om deze zwaarder te maken als 400kgBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostMet calf raise doe ik dat ook. Leg press kan ik maar tot 10x260 dus daar zit ok nog lang niet aan hopelijk houdt je legpress dat gewichtSUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Maandag 14 Januari 2013 LB training
Ik deed het meeste wat lichter qua gewicht aangezien ik dit weekend last van mijn rug heb gehad omdat het squatten vrijdag mis is gegaan.
Squat
20x20
10x70
8x100
8x100
8x100 easy alle setjes. mooi mn rug niet te veel belasten
Romanian Deadlift
8x100
8x100
8x110 easy
Leg Press
12x200
12x220
12x230 ook allemaal vrij gemakkelijk
Standing Calf Raise
12x125
12x140
12x145
Ham Glute Raise
15x
12x
10x
Barbell Rollout
15x
15x
15x
We werden tijdens de ham glute raise uitgelachen door een groepje ecto 1 januari boys. Ze deden alleen borst,biceps en buik isolaties. Hoorde ze later praten over bier drinken en gespierd worden. Eentje zei: Oh we kunnen wel zuipen in het weekend, ik hoef toch geen arnold te worden. Waarop ik zei: Maak je maar niet druk, je zult nooit wat bereiken met je mentaliteit en huidig schema. Ik draaide me om, flexte mn armen in de spiegel en liep weg, alpha as fuckBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment