log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Guusd View Post
    Oh ik dacht dat die foto in osdorp was genomen aangezien ik daar heen werd gestuurd door google maps als ik Crossfit Amsterdam intypte
    Haha nee man. Waar woon jij zelf dan? Osdorp is trouwens niet zo ver voor mij hoor.

Comment

• Originally posted by Jurvg View Post
      Haha nee man. Waar woon jij zelf dan? Osdorp is trouwens niet zo ver voor mij hoor.
      Venray Noord-Limburg, binnenkort weer terug op kamers in Nijmegen waar ik een paar maanden geleden ook woonde. Vrienden van mij wonen in amsterdam
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Strak idee. Ben toevallig vandaag voor de zoveelste keer bij Basic Fit er uit geknikkerd omdat ik te hardcore voor ze ben

Laat het anders even weten als jij van plan bent er te trainen, dan kom ik ook . Lijkt me namelijk ook wel eens leuk om met wat gasten van bodynet te trainen. Als je daar tijd en zin voor hebt, hoor.
        Prima, laat het je weten.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
          Prima, laat het je weten.
          Ik join! Ben ook woonachtig in nieuw vennep
          Lid van de 200 club

Comment

• Lijkt wel alsof iedereen rondom robbie's gym woont

Comment

• Robbie is populaire boy.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Ah Limburg. Jammer man, was tof geweest als je in Noord-Holland had gewoond.

Dat wordt een gezellig thee kransje bij Robbie dus

Comment

I knew it! Ik vroeg het een tijdje terug al aan Robbie omdat ik al het een en ander hoorde over zijn (of Mascha's?) gym in Hillegom, maar hij las er denk ik overheen.

Train jij ook wel eens bij hem? Lijkt me erg leuk trouwens .
                  Nieuw vennep?Ja dan is forfun toch ideaal?Waar kun je voor 19,95 pm trainen en gewoon vanalles gebruik maken?
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                    Nieuw vennep?Ja dan is forfun toch ideaal?Waar kun je voor 19,95 pm trainen en gewoon vanalles gebruik maken?
                    Brb, moving to Hillegom!
                    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Bedankt voor je eetschema guus!
                      Kan ik misschien wel als uitgangspunt gaan gebruiken.
                      topper!

Comment

• Originally posted by Damn View Post
                        Bedankt voor je eetschema guus!
                        Kan ik misschien wel als uitgangspunt gaan gebruiken.
                        topper!
                        Ik zal alleen het brood vervangen voor een ander product, zoals rijst.. brood zit tegenwoordig veelste veel zout in

Comment

• Originally posted by jobr View Post
                          Ik zal alleen het brood vervangen voor een ander product, zoals rijst.. brood zit tegenwoordig veelste veel zout in
                          Onzin, je hebt ook de keuze voor zoutloos brood

Comment

• Originally posted by jobr View Post
                            Ik volg dit schema al 2 maanden en heb goede gains gemaakt dus dat zout maakt me nu niet zo veel uit

Comment

Ik volg dit schema al 2 maanden en heb goede gains gemaakt dus dat zout maakt me nu niet zo veel uit
                              Je kan makkelijk een paar plakken brood eten op een dag. Gewoon zorgen dat je de rest van de dag wat compenseert met je zoutinname en dan vooral bij je avondeten.
                              Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Ik zeg ook niet dat je, je brood eruit moet gooien

En ik denk niet dat Guusd, speciaal zoutloos brood koopt Mateusz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X