log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• je moet eigenlijk net als in 300 van die schaduwen op je abs tekennen

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
      Ja Guus, je ziet er ook blij uit in je superheldenkostuum.

Maar het bevalt dus wel, dat UD2.
      Haha met zo'n helm kijk je al gauw boos Ben nog niet 100% begonnen aan ud2. Ik doe nu om in te komen nog niet echt heel erge low carb (120-150 gram ipv 75) op sommige dagen en op andere dagen onderhoud-350 kcal. Heb nu namelijk geen tijd om 100% low carb te doen ivm tentamens en vakantie daarna. De dag na de bodynet meet heb ik alle tijd om me voor 1000% in te zetten voor de echte UD2
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by leandero10 View Post
        Je trainingsoutfit? Wat een benen!! Wat is je vetpercentage op het moment?
        Haha ja hier ga ik mee naar de sportschool. Mijn vp was 14% toen ik 3 weken geleden begon. Ik heb het nog niet gemeten maar ik hoop dat ik over een week rond de 12.5-13% zit

Comment

• whahaha vette outfit
          Ernstig noh!

Comment

• Lijkt wel beetje hierop :P
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Originally posted by InfineGhost View Post

Lijkt wel beetje hierop :P
              Ja alleen heb ik wel een stalen helm ipv een emmer

Comment

• Net weer een depletion training gehad met 120gr koolhydraten. Was weer zwaar, vooral omdat ik dat gisteren ook al deed maar het begint al een klein beetje te wennen. Geen misselijkheid oid meer. Wel heb ik tijdens deze trainingen ontzettend veel dorst. Gisteren 4x0.5 liter water gedronken tijdens het trainen en vandaag ook alweer 1,5l

Comment

• mooie outfit hoor Guusd staat je goed, die ga je de 21ste toch wel aantrekken hé?

gewoon lekker veel blijven drinken, niks mis mee.. en al minder kracht tijdens de workouts?
                  SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by jobr View Post
                    mooie outfit hoor Guusd staat je goed, die ga je de 21ste toch wel aantrekken hé?

gewoon lekker veel blijven drinken, niks mis mee.. en al minder kracht tijdens de workouts?
                    Haha ik laat de outfit thuis, met die helm op kan ik geen barbell op mn rug leggen. Ik ga meer water drinken, heb het idee dat ik in mijn onderbenen een beetje vocht vast houd. Qua krachtverlies zit het nog wel goed omdat ik nog niet echt op low carbs zit.

Vrijdag 12 April 2013

Bankdrukken
                    12x80
                    10x80

Low Incline Dumbbell Press
                    12x27,5
                    10x27,5

Seated Row
                    12x60
                    12x65

Chin Ups
                    10xbw
                    12xbw

Lateral Raise
                    12x8
                    12x8

Standing Calf Raise
                    12x150
                    12x150
                    12x150

Leg Press
                    12x250
                    12x250
                    12x250

Leg Curl
                    12x70
                    12x75
                    10x70

Preacher Curl Biceps
                    12x35
                    12x30

Tricep Pushdown
                    12x65
                    12x65

Ik woog vandaag 85.8, ben in 3 weken 1.9 kilo afgevallen. Het cutten gaat allemaal volgens plan, ik wilde niet te snel gewicht verliezen en daardoor de kans hebben om ook spiermassa te verliezen. Dat is tot nu toe nog allemaal goed gegaan, ik merk goed dat ik droger ben geworden. Morgen met mijn vriendin voor een paar dagen naar Londen, dus zondag helaas geen workout. Ik ga wel proberen daar wat pull ups , weighted push ups en squats (met vriendin in de nek) te doen als ik tijd heb

Comment

• Haha Spartacus jwt
                      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                        Haha Spartacus jwt
                        Vanavond laatste aflevering Let the gods spread cheeks and ram cock in roman ass!

Comment

• Yep Wss word hij gekilled door Caesar en komt er een nieuwe serie over Caesar.. *Geruchten* Zou wel nice zijn, gaat het Romeinse sfeertje nog even door
                          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                            Yep Wss word hij gekilled door Caesar en komt er een nieuwe serie over Caesar.. *Geruchten* Zou wel nice zijn, gaat het Romeinse sfeertje nog even door
                            Zijn lichaam is nooit gevonden dus ik denk dat hij het als een van de enige overleeft. Bijna iedereen wordt gekruisigd, zoals in het echt. Agron sterft denk ik zodat Nazir kan overleven, Lugo wordt helemaal kapot geslagen en Gannicus sterft denk ik aan het kruis. Er gaan ook geruchten dat er een pre-gods of the arena seizoen komt waarin je ziet hoe gannicus, crixus agron etc gevangen worden. De dood van crixus vond ik trouwens maar lame

Hopelijk komt er nog een seizoen of een caesar serie

Comment

• 3 dagen met mijn vriendin naar Londen geweest. Heb heel wat gelopen en junkfood gegeten. Gelukkig kon ik als ontbijt wel veel brinta-achtig spul, melk en ei naar binnen werken. Ben volgens mij wel wat afgevallen. Vanavond weer lekker trainen

Comment

• Gisteren weer een semi-depletion workout gedaan. Dus niet echt interessant om te loggen. Volgende week begint de echte depletion. Hoewel ik in London niet goed heb kunnen eten is mijn gewicht ongeveer stabiel gebleven. Ik ben van 85.9 naar 85.7kg gegaan. Vetpercentage daalt nog steeds, ik zie het vooral aan de schouders en triceps. Bij bepaalde bewegingen komen daar steeds meer strepen tevoorschijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X