je moet eigenlijk net als in 300 van die schaduwen op je abs tekennen
log Gus
Collapse
X
-
Originally posted by inferno_0666 View PostJa Guus, je ziet er ook blij uit in je superheldenkostuum.
Maar het bevalt dus wel, dat UD2.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by leandero10 View PostJe trainingsoutfit? Wat een benen!! Wat is je vetpercentage op het moment?BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Net weer een depletion training gehad met 120gr koolhydraten. Was weer zwaar, vooral omdat ik dat gisteren ook al deed maar het begint al een klein beetje te wennen. Geen misselijkheid oid meer. Wel heb ik tijdens deze trainingen ontzettend veel dorst. Gisteren 4x0.5 liter water gedronken tijdens het trainen en vandaag ook alweer 1,5lBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by jobr View Postmooie outfit hoor Guusd staat je goed, die ga je de 21ste toch wel aantrekken hé?
gewoon lekker veel blijven drinken, niks mis mee.. en al minder kracht tijdens de workouts?
Vrijdag 12 April 2013
Bankdrukken
12x80
10x80
Low Incline Dumbbell Press
12x27,5
10x27,5
Seated Row
12x60
12x65
Chin Ups
10xbw
12xbw
Lateral Raise
12x8
12x8
Standing Calf Raise
12x150
12x150
12x150
Leg Press
12x250
12x250
12x250
Leg Curl
12x70
12x75
10x70
Preacher Curl Biceps
12x35
12x30
Tricep Pushdown
12x65
12x65
Ik woog vandaag 85.8, ben in 3 weken 1.9 kilo afgevallen. Het cutten gaat allemaal volgens plan, ik wilde niet te snel gewicht verliezen en daardoor de kans hebben om ook spiermassa te verliezen. Dat is tot nu toe nog allemaal goed gegaan, ik merk goed dat ik droger ben geworden. Morgen met mijn vriendin voor een paar dagen naar Londen, dus zondag helaas geen workout. Ik ga wel proberen daar wat pull ups , weighted push ups en squats (met vriendin in de nek) te doen als ik tijd hebBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostYep Wss word hij gekilled door Caesar en komt er een nieuwe serie over Caesar.. *Geruchten* Zou wel nice zijn, gaat het Romeinse sfeertje nog even door
Hopelijk komt er nog een seizoen of een caesar serieBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
3 dagen met mijn vriendin naar Londen geweest. Heb heel wat gelopen en junkfood gegeten. Gelukkig kon ik als ontbijt wel veel brinta-achtig spul, melk en ei naar binnen werken. Ben volgens mij wel wat afgevallen. Vanavond weer lekker trainenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Gisteren weer een semi-depletion workout gedaan. Dus niet echt interessant om te loggen. Volgende week begint de echte depletion. Hoewel ik in London niet goed heb kunnen eten is mijn gewicht ongeveer stabiel gebleven. Ik ben van 85.9 naar 85.7kg gegaan. Vetpercentage daalt nog steeds, ik zie het vooral aan de schouders en triceps. Bij bepaalde bewegingen komen daar steeds meer strepen tevoorschijnBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
11 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment