Ik vind die manier van trainen echt heerlijk. Gewoon choco loco. Pompen voor het vaderland zonder nadenks. Massa ftw.
Jur's traininglog 2.0
Collapse
X
-
Originally posted by Robbie1970 View PostJe hebt dat probleem nog niet maar je kan er wel al tegen aan zitten, beter nu voirzichtig zijn en trainen wat je kan trainen.
Tot en voorbij faillure is een hele andere wereld van trainen heerlijk!!
M'n schouders en tri's zijn trouwens helemaal gefrituurd!!!! zelfs mn serratus voel ik
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostIk vind die manier van trainen echt heerlijk. Gewoon choco loco. Pompen voor het vaderland zonder nadenks. Massa ftw.
Je moet echt hongerig zijn wil je hard gaan tijdens je training.
Merk overigens ook dat ik super vast slaap en veel meer zin in eten (vooral carbs) heb als ik intens train.
Comment
-
Net Borst/Bi's getraind, biceps maar 1 oefening gedaan omdat ze nog niet helemaal lekker voelden na donderdag.
BP:
stang(weegt 20 ofzo?) x 10
40x10
50x5
60x10
70x8 of 9 tot fail, werd gespot door iemand gelukkig, maar hit training met borst is dus echt kut.
DB press:
16'sx10
24'sx10 tot bijna fail, maar had geen spotter of iets
DB flye's: na de presses waarbij ik niet helemaal lekker kon gaan, heb ik hier maar alles ingehaald
10'sx10
14's tot fail, iets van 12 reps ofzo, maar echt langzaam op de negatief en maar omhoog tot waar er nog spanning op zit.
ez-bar curls:
5kgx10
10kgx10
15kg tot fail, deed er 12, toen wat rest pauzes met 3, 2, 2 reps
Moest alles even uitproberen, ten eerste voor mijn schouder, en omdat het natuurlijk een andere gym is
Comment
-
Vocht vasthouden maakt niks uit, heeft juist voordelen
Vandaag ook trainen?Doen we
Originally posted by Jurvg View PostVanochtend gewogen: 82.5kg
Hou volgens mij een zooitje vocht vast, maar who knows. Ik blijf in ieder geval op deze manier eten de komende 7 weken, en daarna 't vet eraf shredden."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostVocht vasthouden maakt niks uit, heeft juist voordelen
Vandaag ook trainen?Doen we
Originally posted by sjoerdiezee View PostYeahhh buddy! Aint nothin' but a peanut! Deze logjes vind ik leuk om te lezen. Gewoon gaan met die banaan.
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostOh nee dat is te laat voor me, helaas.
Training van vandaag was echt bruut. Ging heeeelemaal kapot, moest bijna janken bij de lunges.
Warm up:
Leg extensions 2 setjes met 25kg repperts draaien, stuk of 15 ofzo
Incline Leg press:
40kgx10
80kgx10
120kgx20... -> dacht dat dit gewicht wel voldoende was om tot fail te gaan binnen 6-12 reps, maar ben blijkbaar sterker geworden. Toen maar agressief voor de 150 gegaan
150x8!! Dit voelde fucking zwaar. Gewicht kwam maar langzaam om hoog en heb tussen de 6e 7e en 8e rep een rest pauze moeten houden. Zet volgende week het gewicht wel gelijk op 150 na warm up
Close stance Hack squat:
BWx12 dit voelde al pittig
BW+30kgx10 - Dit was echt bruut. De laatste paar reps voelden vreselijk. Ik laat dit gewicht denk ik ff zo en wat meer reps maken
Lunges:
BW+20kg een keer naar de uitgang
BW+24kg naar de uitgang en helemaal terug. Dit was echt zwaar, het begon ook moeilijker te worden om mijn vorm goed te houden
Leg extensions:
30kgx10
40x15 tot fail hier na rest pauze -> 5 reps -> 5 reps en toen zat er echt niks meer in. Volgende week maar wat meer gewicht.
Lying leg curls:
15kgx10
25x6 failde snel, rest pauze ->3 ->3 reps
Standing calve raises:
15kgx10
3 sets met 30kg met weining rust en steeds tot fail
Seated:
10kgx10
30x10 kapotttt
toen nog even stretches gedaan omdat ik zo'n stijve hark ben.
Al met al echt een sicke training voor mijn doen. Ging echt maximaal. Mn poten zien er ook veel groter uit maar dat zal wel tussen mijn oren zitten. Ik had wel één zieke pomp. Tijdens de hacksquats keek ik in de spiegel en ik schrok gewoon door hoe mijn quads door mijn joggingsbroek heen kwamen.
Comment
-
Vandaag rug getraind in een of andere gym in de bijlmer, was wel oke. Had nog wel iets meer uit sommige oefeningen kunnen halen, maar goed.
warm up: wat setjes pulldowns
Pullups
BWx8 dit was naadje, toen nog 2 reps en 1 rep, allemaal echt traag uitgevoerd. Ze hadden daar een fatty optrek bar van een paar cm doorsnee wat echt sick cunt is voor de grip man wow.
T bar rows:
10kgx10
30kgx10
45kgx15 fail, rest pauze 5 reps ofzo
Lat pulldowns met losse handles: hier ging ik echt kapot.
2 setjes met 10 reps om ff juiste gewicht uit te zoeken
toen 49kgx15 -> toch iets te licht
56x10 -> 5 reps -> 3 reps -> 2 reps kapot
DB rows: dit was kut want de dumbells gingen maar tot 30 kg
Had overigens verwacht dat ik na 3 oefeningen wel genoeg zou hebben aan 24 kg ofzo
20kgx10
26kgx10
30'sx15
EZ curls:
gewicht aan schijfjes:
5kgx10
10kgx10
15kg tot fail
Alt. db curls:
10'sx10
14'sx10 met wat rest pauze's. Dit was wel echt knallen.
Hierna nog wat stretches voor mn bi's, lats, en rotater cuff dingetjes.
Voelde me wel geïntimideerd door al die buffe negers daarzo.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment