Originally posted by akito
View Post
It's time to get serious Trainings log Emielos
Collapse
X
-
Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
-
Originally posted by Ruhl View PostJe kan niet met je benen kracht zetten, rug helemaal naar achter doen wat wel kan als je ze normaal doet.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Vandaag weer heerlijk getraind. Vandaag waren de schouders en triceps een de beurt, en ik begin zelfs deze training nu leuk te vinden. Had eerder altijd een verschrikkelijke hekel aan schouders. schouders staan nog steeds vol haha
training
Schouder wu
db shoulder press
5x14
10x18(te easy)
10x20
10x22
10x24
10x26 ( laatste 2 hulp van spotter) En nu zaten me schouders ook al goed vol..
bb upright row
4x10x30
side raise, zitten op een bankje en heel geconcentreerd uitvoeren
3x10x8
single side raise
2x10 (kapot)
DB shrugs
3x15x40, bij die laatste schoot er iets in me nek, niet heel fijn
facepull ( begin het steeds beter te voelen!)
3x15x20
schuin stokkie push down( bankjes waren bezet, chest day...)
30x45( waarom? geen idee)
10x50
10x55 ( op de knieƫn en hem zo uitvoeren)
db skullcruschers
3x10x10
dip machine
10x??
10x??
10x bijna FS, kreeg mezelf bijna niet naar beneden gedrukt:PMijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Vandaag de training gehad met: "meneer, meer eten Ruhl!" We hebben een rug biceps training gedaan en dit voelde echt heerlijk. Mijn rug staat nu nog achterlijk vol, dus als dit geen spierpijn word weet ik het ook niet meer. Was af en toe flink tanden buiten om het vol te houden. Kreeg de tip om soms gewoon door te gaan ondanks dat de oefening niet helemaal meer correct verloopt, gewoon vol rammen die hap!
Thx voor de training dude, en misschien gaan we elkaar vaker zien in jouw gym. Je ziet er trouwens als goed masief uit! Net zoals al in de gym zei; je hebt echt zieke schouders!
Nu de training;
rug wu
latt pull
10x45
10x57?
10x63?
10x 73? ( vol rammen die handel, latts begonnen al lekker vol de stromen)
BOR
14x40 ( veel te ligt)
10x60
10x70
10x80 ( niet alles strict natuurlijk maar rug weer een stuk voller)
cable row wijd
4x10?? ik heb geen idee meer
incline row ( liggen op een incline bankje en met 2 gewichten row beweging)
10x14
10x16
2x10x18
variant latt pull
1x10x32
3x10x49
Supersetted met straight arm pulldown ( ram en ram vol nu)
4x15x18
ez bar curl
4x10x10 + laatste set waren veel swings tot het brandde als een malle en tot ik niet meer kon)
cable hammer curls, touw meteen uit elkaar trekken
4x10x32?
wrist curls
3x20xstang
1x tot er geen beweging meer in zat.Last edited by emielos; 10-12-2014, 21:44.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by emielos View PostWas af en toe flink tanden buiten om het vol te houden. Kreeg de tip om soms gewoon door te gaan ondanks dat de oefening niet helemaal meer correct verloopt, gewoon vol rammen die hap!
Maar een oefening niet correct uitvoeren om het vol te rammen is vragen om blessures.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Haha tellen zoals je zei is niet je sterkste punt bro
40/70/80/90 deed je bor.
rain je moet het meer zien als 8/10 goede reps en dan nog paar smokkel/momentum reps.Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Originally posted by rain View PostPartial reps of wat hulp bij het concentrische gedeelte, kan inderdaad net dat beetje extra geven.
Maar een oefening niet correct uitvoeren om het vol te rammen is vragen om blessures.
Originally posted by Ruhl View PostHaha tellen zoals je zei is niet je sterkste punt bro
40/70/80/90 deed je bor.
rain je moet het meer zien als 8/10 goede reps en dan nog paar smokkel/momentum reps.
Originally posted by Ruhl View PostThanks voor compliment.
Jij zag er goed vol uit in tanktop.
Niet Vergeten te eten
Heb mijn eten weer netjes op voor vandaagMijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Wat ik gisteren ook al zei tegen ruhl, ik heb nooit spierpijn in mijn rug. Dus vandaag ook niet. Rug voelt wel zwaar aan, merk dat ik gisteren goed heb getraind.
De training van vandaag:
voelde me vandaag op 1 of andere manier een beetje leeg. gedachten niet helemaal bui en voelde me wat futloos. Op het einde kreeg ik gelukkig weer wat energie
schouder WU
shoulder db press
5x14
5x18
10x20
10x24 ( vergat dat ik de 22 had moeten pakken)
10x26 ( dan maar doorgaan he)
7/8x26 ( 8x18, 7x14 en nu echt op)
bb upright row
4x10x30
drop set naar 20 bij deze set 10 normaal, en daarna zoveel mogelijk met wat smokkel werk
side raise
2x12x6
1x12x8
single side raise
3x10x6
na de laatste set weer side raise met 2 armen tegelijk tot ik niet meer kon
shrugs
2x15x38
1x15x40
??x26 tot ik kapot was
facepull ( hehe begin het door te krijgen)
3x15x20
cgbp
2x10x50
2x10x60
db skullcrusher
2x10x8
2x10x10 ( die laatste was echt met alles wat ik in mij had)
rope pushdown
4x10x25Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door asleypatriciaIf you are looking for the best assignment writing services but have no luck, start by searching for highly reputed services. Ensure they have years of...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door XanthePayeer.com is een universeel platform voor het uitvoeren van financiƫle transacties via internet, dat zijn gebruikers een breed scala aan mogelijkheden...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
17 uur geleden -
-
Antwoord op Is a data science course useful?door LauravenusAbsolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse