Kon al niet meer lopen na die 40x haha maar zal het onthouden. Nou daarom! Eerder tuurlijk wel last van gehad, maar nu fack ego :P
It's time to get serious Trainings log Emielos
Collapse
X
-
Vandaag rug kuiten, nog zo'n favoriet Training ging echt lekker en zeker met de tips die ik kreeg tijdens de meet!
BOR ( pull ups helemaal vergeten, dom!) Onderhandse greep, kan ik beter knijpen heb ik het gevoel, of kan ik betere andere grip doen?
10xstang
10x40
4x8x60 Goed hard knijpen bovenin
1x12x40
latt puldown ( rug goed krom trekken)
2x10x40
1x10x45 ( voelde niet optimaal dus terug naar 40)
1x10x40 ( voelde me hele latt branden)
single arm rows3x10x25
cable rows met middelwijde stang
2x10x40 ( goed knijpen, alle jezus wat eed dit zeer maar ooh zo fijn)
straight arm pulldown
3x15x30
standing calf raise
10x53
4x15x93
seated calf
4x15x65 ( BURN!)Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
accent ligt nu sws op de erector spinae ( grote rugspier in het midden,dus dikte) Deze zie je bijna niet dus dat moet nodig verbeterd worden. wings ofcourse ook. Wat raad jij me aan ruhl?
Originally posted by Ruhl View PostOnderhandse greep bij bb row kan prima.,
bovenhands ook.
Is maar net waar jij accent op wilt leggenMijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by Arend-jan View PostErector Spinea is de onderrug he, dat weet je?Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
De Erector spinae draagt in het midden en de bovenkant van je rug ook wel toe aan dikte,maar vooral de onderkant van je rug.
Je trapezius en Rhomboideus daarentegen zorgen vooral voor dikte in het midden en de bovenkant van je rug.
Dus:alles evenwichtig trainen.Last edited by rain; 20-11-2014, 21:55.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View PostDe Erector spinae draagt in het midden en de bovenkant van je rug ook wel toe aan dikte,maar vooral de onderkant van je rug.
Je trapezius en Rhomboideus daarentegen zorgen vooral voor dikte in het midden en de bovenkant van je rug.
Nou die 2 moet ik sws keihard aanpakken want ik moet/wil meer dikte op me rug. Zal morgen even een pic plaatsen hoe mijn rug er nu bijstaat.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Goede rug krijg je van deadlift en vele roei variaties. Verschillende pulldowns natuurlijk ook, maar zou ik mij niet blind op staren.
oh en pull ups natuurlijk niet vergeten.,Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Originally posted by emielos View PostAh wou net zeggen, ben niet helemaal gek en heb me stof verkeerd geleerd:P Bedankt voor je input rain!
Krijg jij zulke dingen nou ook op je opleiding Emiel?
Nou die 2 moet ik sws keihard aanpakken want ik moet/wil meer dikte op me rug. Zal morgen even een pic plaatsen hoe mijn rug er nu bijstaat.
Krijg jij zulke dingen ook op je opleiding Emiel?181 cm 85 kg 14%
Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg
Comment
-
Originally posted by Arend-jan View PostHehe en ik begon ook te twijfelen na jouw eerste post. Gelukkig redde Rain me
Krijg jij zulke dingen ook op je opleiding Emiel?
Offtopic ook even een afspraak maken met de dokter. Al een paar dagen last van hoofdpijn en het word alleen maar erger. Vooral hoofdpijn/drukkende pijn achter me ogen. Miss iets van een voorhoofdholteontstekeing?Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-