It's time to get serious Trainings log Emielos

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beterschap kerel! Zit echt in het weer.
    181 cm 85 kg 14%
    Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Originally posted by JoeySwoll2912 View Post
      no excuses haha beterschap jongen!
      Thx kerel, ga morgen weer aan de bak met trainen!

Originally posted by kedamn View Post
      letterlijk squat till u puke hehe, nee geintje beterschap man!
      Je zou het bijna denken he haha. En dankje kerel

Originally posted by Arend-jan View Post
      Beterschap kerel! Zit echt in het weer.
      Thx gap. Klopt maar daar heb ik geen last van. Alleen de hele dag misselijk maar geen griep of iets, mijn maag is een beetje van de leg denk ik. Had ook vrij moeite om mij aan mijn eet-schema te houden. Ging er niet allemaal zo gemakkelijk in vandaag,
      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Beterschap maat! Hopen dat je je morgen wat beter voelt en dat je dan weer kan knallen op je training!

Comment

• Originally posted by emielos View Post
          Thx kerel, ga morgen weer aan de bak met trainen!

Je zou het bijna denken he haha. En dankje kerel

Thx gap. Klopt maar daar heb ik geen last van. Alleen de hele dag misselijk maar geen griep of iets, mijn maag is een beetje van de leg denk ik. Had ook vrij moeite om mij aan mijn eet-schema te houden. Ging er niet allemaal zo gemakkelijk in vandaag,
          Komt me bekend voor. Heb het zelf ook van de week. Eetschema is niet binnen te krijgen helaas.
          181 cm 85 kg 14%
          Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Beterschap kerel!
            Voel je je vandaag al weer wat beter?

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
              Beterschap maat! Hopen dat je je morgen wat beter voelt en dat je dan weer kan knallen op je training!
              Voel me nu weer redelijk top. Net me bordje met rijst en kip om en zo richting the gym!

Originally posted by Baazel View Post
              Beterschap kerel!
              Voel je je vandaag al weer wat beter?
              gelukkig wel ja, maag doet weer normaal heb heb geen last meer van misselijkheid.
              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Slecht eten door misselijkheid... Je bent gewoon stiekem aan het afvallen voor de BP contest!

Nee grapje man, gelukkig gaat het weer wat beter. Succes met je training!

Comment

• Haha, kracht met BP is echt slecht bij mij. We moeten nog ff kijken of wij die BP contest nog redden i.v.m de terugreis he :P

Comment

• Originally posted by emielos View Post
                    Haha, kracht met BP is echt slecht bij mij. We moeten nog ff kijken of wij die BP contest nog redden i.v.m de terugreis he :P
                    Haha ja, moeten we nog even goed afspreken.

Comment

• De training ging vandaag echt wel lekker. Ondanks dat ik eigenlijk 2 trainingen moest combineren ging het super lekker. Heb de rust 30-40 seconden max gehouden. Was in iets minder dan 1,5 uur klaar

pull up
                      4x8

BOR
                      4x8x60 1 sec knijpen

pulldown
                      4x10x55 (stang met aan beide kanten een handvat, voelde wat beter dan die andere)

1 arm cable row
                      4x10x20

straight arm pulldown
                      4x15-20x35

Dumbell shoulder press (kg per dumbel)
                      2x10x18
                      2x10x20

upright row
                      3x10x20
                      10x20 (redelijk wat swing)

side raises
                      3x12x8
                      3x12x10
                      3x12x12

Facepulls
                      3x10x40

shrugs
                      3x15x80(barbell achterlangs)

Standing calf
                      4x15x93

Comment

• Doe je facepulls voor achterkant schouders? Hoe gaat het verder met je gewicht en vp?
                        Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Originally posted by weslleyy View Post
                          Doe je facepulls voor achterkant schouders? Hoe gaat het verder met je gewicht en vp?
                          Jup, facepulls doe ik inderdaad voor achterkant schouders. Best wel lekker oefening. Uhm mijn gewicht zit nu op de 80,5kg ongeveer, vet % weet ik niet. Binnenkort even laten opmeten maar zet volgens mij niet heel veel vet aan dus dat is wel lekker

Comment

• Lekker bezig dan? Vind je het niet lastig om egt de achterkant schouders te laten werken in plaats van je traps met 40 kilo?
                            Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Is vast in cable station met 1/2/3 katrollen.
                              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Ja gaat nu opzich wel lekker, ben nu lekker aan het bouwen alleen daar komt over 2 week weer een eind aan Moet dan voor school 5 dagen naar de ardennen. minimaal 15-20km per dag lopen en weinig/slecht eten. Dus zal daar wel weer afvallen :\

Nee, focus op achterkant schouders gaat wel goed. Zal volgende keer is kijken of ligter in gewicht nog een betere mmc geeft.

@ruhl
                                Is inderdaad een station met geloof ik 2 katrollen maar weet ik niet 100% zeker.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X