Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
facepull ( hehe begin het door te krijgen) 3x15x20
Is toch fijner ze lichter te pakken he maat.
Uhu, vond het ook moeilijk om de oefening goed uit te voeren, ongeacht met welk gewicht ik dit deed.
Wat ook nog wel leuk is om te vermelden is dat ik voor ergens begin januari een verrassing heb. Zeg nog niet wat, maar jullie zien het vanzelf verschijnen hier op bodynet
Uhu, vond het ook moeilijk om de oefening goed uit te voeren, ongeacht met welk gewicht ik dit deed.
Wat ook nog wel leuk is om te vermelden is dat ik voor ergens begin januari een verrassing heb. Zeg nog niet wat, maar jullie zien het vanzelf verschijnen hier op bodynet
Zal ik het dan maar zeggen?
Wat al maanden doet vermoeden......
Emielos en Fitnessecto zijn officieel een stelletje....
Werkt een klein beetje al een rope pushdown alleen bij deze kom je niet ver omhoog en als je weer naar beneden gaat draait je je polsen naar elkaar toe. Heb ik geleerd op de meet van rain/quibus
Vandaag waren weer de beentjes aan de beurt. Heb het in tijden niet zo zwaar gehad tijdens een benen training, moie Nadat wel weer heerlijk moe en voldaan. En natuurlijk veel pijn maar dat hoort erbij. Liep er ook weer fantastisch bij :')
Squat
10xstang
10x40
5x60
5x80
8x90
8x100
5x105
5x110 Oh wat waren deze setjes zwaar..
DL
10x60
5x100
2x8x110
2x5x120
legg press
10x120
10x135
10x145
5x155 ( ik kon niet meer)
legg curl
4x10x65
legg ex
10x53
10x61
10x69
10x77
50x53(10 reps 10 sec rust etc)
Lunges, nu is heel diep pakken, grote stappen maken.
2x??x10kg
Thx kerel, kan nog niet aan jouw tippen maar dat duurt ook nog wel een tijdje.
Vandaag was het tijd voor rug/ kuiten. Deze training begint steeds fijner te worden, echt heerlijk. Het begin was ook echt heerlijk. Goed gegeten, meteen het juiste nummer door me oortjes en gaan! Wat wel enigszins apart is dat ik de dag na een deadlift meer spierpijn heb in mijn rug dan na mijn rug dag...
Dat je meer spierpijn hebt de dag na deadlift dan na een 'normale'rugtraining is niet zo vreemd.
Deadlift is DE oefening voor rug waarbij je je hele rug flink belast.
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment