Eten is voor mij ook weer wenne breng veel tijd op het toilet door haha. Weer lekker knallen kerel!
It's time to get serious Trainings log Emielos
Collapse
X
-
Wesley ik eb precies hetzelfde. Ik probeer weer me normale maaltijden naar binnen te rammen en het enige wat ik er voor terug krijg zijn enorme buikkrampen en heel wat bezoeken aan het toilet FMLMijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Ow ik lees het al haha. Ik ben gelukkig weer op de rit wel nog last van een vol gevoel en vaak naar het toilet ma het gaat steeds beter. Vooral nu ik weer aant werk ben heb ik wat meer tijd om te eten omdat ik eerder opsta.Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Het grappige bij mijn sportschool is er zijn 2 squatracks waarvan 1 er geen bij staan. En die gene met is altijd bezet.
Dus als ik squat kan ik niet all in gaan met gewicht omdat ik niet zie hoever ik ga wat ik met mijn rug doe enz..
Is vaak wel zonde maja niks aan te doen natuurlijk! Never skip leg dayyyy.
Comment
-
Moest vandaag weer werken na het ziek zijn van afgelopen week. Is niet goed afgelopen, me ontbijt (brinta, melf en whey) kwam 2,5 uur na inname vrolijk weer naar buiten via de verkeerde kant wel te verstaan. Gelukkig werk ik in een dc dus kon gelukkig snel naar buiten rennen
Oftewel training van vnaaf skippen en kijken hoe lichaam reageert deze week. Baal er wel weer van aangezien ik echt sta te springen om weer te trainen.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Kan iemand mij helpen bij de volgende vraag?
Met de t-bar row kan ik beter die assisted t-bar row doen of gewoon de ene met losse stang? Wat is jullie mening hierover?Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Gisteren weer getraind, alle jezus wat was dat zwaar. Haal me ochtendshake ook even voor onbepaalde tijd uit me voedingschema aangezien me maag dit nog totaal niet trekt. Ging vanochtend bijna weer over me nek op werk:/
afijn de trainings
Schouders/tricep WU
10xstang
10x40
8x50
3x6x65KG ( holy shit ik ben ff wat kracht kwijt door vakantie + ziekte)
chinups
3x8xBW
incline dumbel
3x10x24KG
dumbel row
3x10x28
rear delts
3x10x5kg
3x10x14 hammer curl
rope pushdown
3x10x35kg
Hierna was de energie tank echt helemaal leeg maar heb mezelf toch nog even voor 15 minuten op de fiets geslingerd zodat mijn metabolisme weer een beetje word aangetrapt.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
gister rust dagje en vandaag LB dagje. Ook bij deze training was vakantie/ziek zijn goed te merken. Heb ook nog steeds moeite om alles binnen te krijgen van me voedingschema :S
de training;
squat;
10xstang
10x40
8x60 ( hier voelde ik al dat het geen fijne training ging worden)
2x6x80KG
5x80kg ( ik heb mezelf behoorlijk moeten opfokken om dit setje gedaan te krijgen)
dl
3x10x75
front squat
3x10x30kg blijft wennen deze oefening
kuiten
2x12x80kg
1x10x60
En weer 15 minuten fietsen om me metabolisme opgang te krijgen + me conditie weer wat verbeteren.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Vandaag even UB dagje gedaan want me poten zijn nog aardig naar de klote. Het is nu behoorlijk druk in de Gym aangezien Energym failliet is gegaan. Merk ook nog wel aan me lichaam nog te weinig voedsel binnenkrijgt. Vanaf morgen weer proberen me rijst voor tussen de middag naar binnen te rammen.
De training;
schouders/tricep WU
10xstang
10x40
6x60
5x70
4x70
4x70
dropsetje
rug WU
chinups
3x8xBW Ging pittig moeilijk
incline dumbel
3x8x26
row
3x10x32
rear delts
3x10x10 Op de manier waarop Frankey heeft omschreven in zijn log, gewoon staand. Voel hem nu een stuk beter.
hammer curl
3x10x10
skullcruschers dumbel ( bench was bezet, monday chestday)
3x10x6Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by emielos View PostKan iemand mij helpen bij de volgende vraag?
Met de t-bar row kan ik beter die assisted t-bar row doen of gewoon de ene met losse stang? Wat is jullie mening hierover?People often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
-
Nog steeds last met het eten kerel? Voor mij was het een week alles met tegen zin naar binnengooien en veel naar het toilet. Na die week ging het steeds beter het was effe doorbijten!Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-