De Squat gaat lekker hier! Laatste keer ook met belt gedaan, echt een goddelijk gevoel haha
It's time to get serious Trainings log Emielos
Collapse
X
-
Originally posted by FitnessEcto View PostIk ben jaloers op je squat
Originally posted by Arend-jan View PostDe Squat gaat lekker hier! Laatste keer ook met belt gedaan, echt een goddelijk gevoel hahaMijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Ik heb even een opzetje gemaakt voor een nieuw trainingsschema. Ik train op maandag dinsdag donderdag en vrijdag. Dit is een split die ikzelf in elkaar heb gezet. Straks in februari in de cut ga ik wel weer UB?LB trainen maar ben het nu even zat.
Zijn er mensen die eventuele opmerkingen hebben op dit schema te verbeteren?
Borst Biceps
Dumbel press 4x6-8
Incline dumbel 4x6-8
Incline fly’s 4x12
Chest press mvos style 4x10
Dumbel pullover 4x10
Barbell curl 3x10
Hammer curl 3x10
Machine curl/concentrated curl 3x10
Quads/hamstrings
Squat 4x6-8
Deadlift 4x6-8
Leggpress/lunges 4x10
Leggcurl 4x10
Legg extension 4x8-10
barbell rollout 3x15
Rug kuiten
Latt puldown 4x10
1 arm cable row mvos style 4x10
Seated row? 4x10
Bent over row reverse grip 4x10
Standing calve raise 4x15
Sitting calf raise 4x15
Schouders tricep
Dumbell shoulder press 4x10
Upright row 4x10
Side raise 3x12
Reverse peck deck 3x10
Facepull 3x10
Close grip benchpress 4x10
Skullcrusher 4x10
Tricep pulldown. 4x10
barbell rollout 3x15Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Vind het er goed uitzien. Heb je tussen de benen en rugdag een rustdag zitten? Je zou mijn schema die ik op de eerste pagina heb staan ook kunnen overwegen. Daar pak je alle spiergroepen 1,5x per week. Weet niet wat je liever heb. Zie je wel dat je het wel kan181 cm 85 kg 14%
Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg
Comment
-
Ziet er goed uit!
Vind 20 sets voor de borst wel erg veel, helemaal als je het vergelijkt met de 16 sets die je voor je rug doet.
Verder zou ik er shrugs in gooien, goed voor je upper traps. 17 sets voor je schouders is ook wel weer erg veel. Dan doe je meer sets voor je schouders dan voor je rug terwijl je rug toch echt een grotere spiergroep is.
En bij benen zou ik persoonlijk eerst de quads slopen en daarna de hamstring. Dus beginnen met squats, dan leg presses, leg extension, deadlifts en afsluiten met curls.
Maar dit alles is natuurlijk ook persoonlijke voorkeur, doe ermee wat je wil
Comment
-
Originally posted by Arend-jan View PostVind het er goed uitzien. Heb je tussen de benen en rugdag een rustdag zitten? Je zou mijn schema die ik op de eerste pagina heb staan ook kunnen overwegen. Daar pak je alle spiergroepen 1,5x per week. Weet niet wat je liever heb. Zie je wel dat je het wel kan
Originally posted by FitnessEcto View PostZiet er goed uit!
Vind 20 sets voor de borst wel erg veel, helemaal als je het vergelijkt met de 16 sets die je voor je rug doet.
Verder zou ik er shrugs in gooien, goed voor je upper traps. 17 sets voor je schouders is ook wel weer erg veel. Dan doe je meer sets voor je schouders dan voor je rug terwijl je rug toch echt een grotere spiergroep is.
En bij benen zou ik persoonlijk eerst de quads slopen en daarna de hamstring. Dus beginnen met squats, dan leg presses, leg extension, deadlifts en afsluiten met curls.
Maar dit alles is natuurlijk ook persoonlijke voorkeur, doe ermee wat je wil
En ja dat over benen. Ik vind het wel chill dat me quads ff 1 oefening rust hebben zodat ik meteen met hams kan beginnen. Kan ik bij mijn volgende oefening mijn quads weer harder slopenMijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by Ruhl View PostRug zou ik wel beginnen met bv pull ups/tbar/bb row.
Of zou jij ondanks dat ik met latt puldown me latts beter voel, toch pull ups adviseren?Last edited by emielos; 08-10-2014, 21:29.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Waarom niet latt pulldown op eind om rug helemaal af te maken?
lekker starten met zware roei oef.
In principe moeten beginners altijd eerst de zware samengestelde oef doen, daarna afmaken met isolatie.Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Originally posted by Ruhl View PostWaarom niet latt pulldown op eind om rug helemaal af te maken?
lekker starten met zware roei oef.
In principe moeten beginners altijd eerst de zware samengestelde oef doen, daarna afmaken met isolatie.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Persoonlijk vind ik lat pulldown ook lekker om mee te beginnen, zeker als 'alternatief'voor pullups.
Daarbij kan je ook niet bepaald van een isolatie oefening spreken bij een lat pulldown.
Een Straight-Arm Pulldown bv is wel een isolatieoefening die ik als laatste zou doen.
Maar afwisselen kan ook natuurlijk, de ene keer beginnen. met rows, de andere keer met lat pulldown.Last edited by rain; 08-10-2014, 22:03.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View PostPersoonlijk vind ik lat pulldown ook lekker om mee te beginnen, zeker als 'alternatief'voor pullups.
Daarbij kan je ook niet bepaald van een isolatie oefening spreken bij een lat pulldown.
Een Straight-Arm Pulldown bv is wel een isolatieoefening die ik als laatste zou doen.
Maar afwisselen kan ook natuurlijk, de ene keer beginnen. met rows, de andere keer met lat pulldown.
Originally posted by Ruhl View PostZoals al aangegeven.minder borst, meer rug.
Doe je alles 1x per week?
Uhm ja ik ga nu weer even alles 1 keer per week trainen. Ben even zat van UB/LB, dat schema pak ik denk ik weer na dit schema.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Ik vind het schema er prima uitzien.
Zie je wel dat je dat makkelijk zelf kan.
Ik zou voor triceps de gewone pulldown vervangen voor een rope pulldown.
In principe doe je natuurlijk ook nog deadlift voor rug, ook al train je die bij benen.
Shrugs zou ik nog toevoegen.Last edited by rain; 08-10-2014, 22:18.DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-