Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
haha ja, doet gelukkig wel iets minder zeer dan vorige keer, terwijl het wel even dik is. het duwt mijn huig opzij wat een klote gevoel geeft
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
schouders in tricep na. voeding laatste tijd niet optimaal ivm spanning privezaken . gaat nu wel weer dus weer gaan!!
laatste tijd echt geen zin meer om op me voeding te letten. eet eerste weinig. zit een beetje in een dipje ofzo..
Het is toch een jarenplan en als je deze sport nog jaren wilt doen,maakt een paar weken wat minder goed eten niet veel uit.
Een soort van de-load zeg maar.
Dit zal niet iedereen met me eens zijn hier,maar daardoor is het wel vol te houden allemaal.
Jarenlang continue kcal tellen en afwegen gaat op een gegeven moment tegen je werken.
Als je zo weer in een normaal ritme komt qua voeding/trainen,ga je er weer 100 % voor.
Ik heb ook regelmatig zo,n periode maar het komt altijd vanzelf weer goed.
Het is toch een jarenplan en als je deze sport nog jaren wilt doen,maakt een paar weken wat minder goed eten niet veel uit.
Een soort van de-load zeg maar.
Dit zal niet iedereen met me eens zijn hier,maar daardoor is het wel vol te houden allemaal.
Jarenlang continue kcal tellen en afwegen gaat op een gegeven moment tegen je werken.
Als je zo weer in een normaal ritme komt qua voeding/trainen,ga je er weer 100 % voor.
Ik heb ook regelmatig zo,n periode maar het komt altijd vanzelf weer goed.
Zet hem op!
thanks kerel, komt ook vast weer goed maar dit zijn wel klote momentjes..
Kerel, ik volgde je log al en deze vanzelfsprekend dus ook!
Deze even doorgelezen en je zou nog 1 x 110 bp proberen, nog niet geprobeerd?
leuk man, top! nog niet, deze week 5x5x90 doen en volgende werk maxen :-)
echt heeeerlijk rug getraind, helemaal vol en straks. biceps ook helemaal kapot,nice!
echt heeeerlijk rug getraind, helemaal vol en straks. biceps ook helemaal kapot,nice!
Straks? Het is middernacht man!
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Comment