ja ziek hoor hahah, maar is 60% vocht zie je gelijk :P
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by mascotte View Posthoelang rust je eigenlijk tussen die oefeningen door ? mss dat ik het al eens gevraagd heb ,maar legday is toch wat speciaals he
Originally posted by Robin P View PostHaha heerlijk, kan aan je gezicht aflezen dat je helemaal gesloopt was Enjoy the junk
Originally posted by gripmaster View Posthahahha niemand aan het staren, geweldig.
Net gewicht hoor..
Originally posted by quibus View Post21 kilo haha mtfucker
Originally posted by marnop View PostJe haalt M gewoon in hoor Q .....
we gonna make you bigggggggg
Wacht maar wat er volgend jaar gebeurd als we in jan. met versie 2.0 beginnen
En daarbij train ik voor mezelf en mijn fysiek.
Gewicht op een board zetten zegt 0,0 over hoe iemand eruit ziet.
212 klasse anyone?
Originally posted by frankey View Postja ziek hoor hahah, maar is 60% vocht zie je gelijk :P
Het is minimaal 80% vocht - minimaal -Last edited by Mvos; 01-06-2014, 17:05.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Mvos View Post30/60 sec max ,maar bij de legpress was het 2/3 minuten.
Bedankt maat ,...will do
Was grappig om te zien inderdaad,maar soms is er niemand bij het poseren en soms zit het helemaal vol.
Ach,voor mijn eerste kuur mag ik 0,0 klagen.
Wacht maar wat er volgend jaar gebeurd als we in jan. met versie 2.0 beginnen
En daarbij train ik voor mezelf en mijn fysiek.
Gewicht op een board zetten zegt 0,0 over hoe iemand eruit ziet.
212 klasse anyone?
Dacht het niet!!
Het is minimaal 80% vocht - minimaal -
en nog geen 100kg nuff said?
goed bezig chefke, keep it up!SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Haha is dat Jeroen die leunt met armen over elkaar?
Heb ik vorig jaar ontmoet met enercup.
relaxde gozer.
doe je split squats met voet op bankje?Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Maarreuuuhhh M,
gaat goed he.
Op welke gewichtsklasse gaan jullie richten? Tot 90 of tot 80?
Hoever sta je nu in bf%?
Dacht laatst te zien dat je evengoed vrij droog nog bent.
Anyway, heel veel succes straks met je prep.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
We gaan de tot 90 klasse doen en mikken op 85+ kilo (alles hoger is mee genomen) ,maar dat is puur afhankelijk hoe de prep verloopt.
Bf is inderdaad op een goed level om te beginnen.
Ik had het liever zelf iets lager gezien,maar we zijn tevreden met het fysiek waarmee we de prep gaan starten. (Altijd wat te zeiken )
Nu dus 6 weken mijn lichaam wat rust geven en dan aan 1 ruk door naar de Enercup en de Flexcup en eventueelde Ironman.
In ieder geval erg veel zin in en ik zie je binnenkort wel weer in Alkmaar!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Leip hoor, maat. Je hebt je doelstelling toch nog gehaald om die 100kg te halen. Wat die middelen allemaal wel niet kunnen doen als het totaalplaatje erom heen klopt. Bizar, gewoon.
Genoeg ruimte om die 85kg+ te behalen voor je wedstrijd(en).
Ik kijk ernaar uit om jou en Lis aankomende zondag weer te zien (en nog meer hoor, voor de meelezers ). Die pics van jullie zijn leuk, maar in het echt ziet het er toch altijd beter uit!
Spreek jullie.Last edited by Iron Mind; 01-06-2014, 20:23."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostLeip hoor, maat. Je hebt je doelstelling toch nog gehaald om die 100kg te halen. Wat die middelen allemaal wel niet kunnen doen als het totaalplaatje erom heen klopt. Bizar, gewoon.
Genoeg ruimte om die 85kg+ te behalen voor je wedstrijd(en).
Ik kijk ernaar uit om jou en Lis aankomende zondag weer te zien (en nog meer hoor, voor de meelezers ). Die pics van jullie zijn leuk, maar in het echt ziet het er toch altijd beter uit!
Spreek jullie.
Om niet helemaal je topic te vervuilen.. ik ga erbij zijn tijdens de Enercup (bezoeker) en kom je gezellig aanmoedigenSUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Ondanks dat +21 kg extreem veel is in die redelijk korte periode, ben ik toch wel benieuwd hoeveel kg er zonder middelen bij waren gekomen.
Aangezien je gelijk na een cut begon, was je met jouw motivatie, trainingsintensiteit en discipline toch ook wel aardig aangekomen zonder hulpmiddelen.
Of is dat verkeerd gedacht en zijn wel bijna alle kg's erbij te danken aan de middelen?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Nee rainman snap wat je bedoeld, alleen zonder troep was hij niet eens in de buurt gekomen hoor... Denk eerder moet zien dat je normaal x2 pakt met kuren en met zo'n kloppend plaatje x3 gewoon mogelijk is! Als je begrijpt wat ik bedoel hahahEen dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostWe gaan de tot 90 klasse doen en mikken op 85+ kilo (alles hoger is mee genomen) ,maar dat is puur afhankelijk hoe de prep verloopt.
Bf is inderdaad op een goed level om te beginnen.
Ik had het liever zelf iets lager gezien,maar we zijn tevreden met het fysiek waarmee we de prep gaan starten. (Altijd wat te zeiken )
Nu dus 6 weken mijn lichaam wat rust geven en dan aan 1 ruk door naar de Enercup en de Flexcup en eventueelde Ironman.
In ieder geval erg veel zin in en ik zie je binnenkort wel weer in Alkmaar!
Okee dan, helemaal top! En sowieso altijd welkom in Alkmaar he.
Als Jerry al denkt aan 85+ dan ga je dat zeker redden die +..... Jerry is niet zomaar bondscoach, hij weet wat ie doet.
Heel misschien zie je mij ook bij de EnerCup.
Ik ga sowieso voor november, YBF en NAC, maar misschien pak ik ook EnerCup mee en NBPF.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...11 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment