21 kg gegained !!!Denk dat je met fullbody heb dubbele had kunnen pakken
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
-
Originally posted by Iron Mind View PostLeip hoor, maat. Je hebt je doelstelling toch nog gehaald om die 100kg te halen. Wat die middelen allemaal wel niet kunnen doen als het totaalplaatje erom heen klopt. Bizar, gewoon.
Genoeg ruimte om die 85kg+ te behalen voor je wedstrijd(en).
Ik kijk ernaar uit om jou en Lis aankomende zondag weer te zien (en nog meer hoor, voor de meelezers ). Die pics van jullie zijn leuk, maar in het echt ziet het er toch altijd beter uit!
Spreek jullie.
85 kilo moet inderdaad te doen zijn,maar we zien wel waar we op uitkomen.
rustig afbouwen is iig het plan.
Wij hebben ook zin om weer wat gasten te zien.
Originally posted by rainman View PostOndanks dat +21 kg extreem veel is in die redelijk korte periode, ben ik toch wel benieuwd hoeveel kg er zonder middelen bij waren gekomen.
Aangezien je gelijk na een cut begon, was je met jouw motivatie, trainingsintensiteit en discipline toch ook wel aardig aangekomen zonder hulpmiddelen.
Of is dat verkeerd gedacht en zijn wel bijna alle kg's erbij te danken aan de middelen?
combinatie van trainen/eten/rust ,maar vooral continu aanpassen zowel in voeding als in gear.
Neem daarbij dat ik er blijkbaar goed op reageer en dan gebeurd er dit.
Originally posted by Ruhl View Post21 kilo in hoeveel maand? Dat lees ik nergens. (Of ik lees erover heen lol)
Originally posted by mascotte View Post21 kg gegained !!!Denk dat je met fullbody heb dubbele had kunnen pakkenTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by east1977 View PostGaat lekker Maarten, ben benieuwd gelukkig zien we elkaar weer komende zondag.
Zie je zondag!
Originally posted by Mcvk View PostAlle @$##% de @$%@$ ... 21 Kilo
Dat is pas dedicated te werk gaan, resultaat waar je trots op mag zijn!! Benieuwd hoe dat er uit gaat zien in wedstrijdshape
nu inderdaad kijken wat er echt onder zit
Originally posted by tik_tok View PostTering man.. ik blijf het zeggen maar ben echt benieuwd hoe je er na een cut bijloopt. Moet trouwens zeggen dat je vrouw er ook erg goed bij staat!
Originally posted by gripmaster View PostNice hoor. 21 kg is niet niks. en qua stijging vetpercentage ook minimaal. Kun je inderdaad trots op zijn.
Maar met jou instelling en mind, had ik ook niet anders verwacht.
Ben benieuwd wat er straks tevoorschijn komt.
Succes jullie allebei.
Ik lees trouwens net je PM pas en zal er vandaag even op reageren.
Qua trainen niks te melden sinds gisteren en vandaag allebei rustdagen zijn.
Morgenavond rug/triceps samen met Jerry als eerste training van deze week.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment