Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Geen idee wat we gaan doen.
eerst maar eens een goed plan van aanpak maken en kijken waar ik op reageer.
zelf heb ik wel een gewichts klasse in kijn hoofd en dat is niet 80 kilo
ik lees mee! leuk dat lis ook ambitie heeft? gaat ze ook loggen?
leuk leuk,ja Lis wil echt bewijzen dat zeondanks alle tegenslagen en drukte daar gewoon kan staan als je maar wil.
de weg daar naartoe is met z'n 2en ook veel leuker dan alleen.
ze zal nu niet gaan loggen,maar misschien de laatste 12 weken wel.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Trainen jullie ook veel samen ? Ik train sinds kort 1 a 2x per week met mn vrouw we doen dan veel dezelfde oefeningen beetje jmmr van het op en af halen van de schijven, maar het is best motiverend mits je vrouw/vriendin ook wil net als jezelf. Had niet gedacht dat ik maar ook zij het zo leuk zo vinden.
Je ziet het toch steeds vaker, alleen zitten sommige je nog wel eens wazig aan te kijken als je vrouw ook bencht of squat.
Ik train al jaren met mijn vrouw, ze was behoorlijk a-sportief voordat ze hier aan begon, maar dit is echt haar sport geworden.
Zou leuk zijn als hier een club dames ontstaat die ervaringen uit kan wisselen. Gezien de goede sfeer de laatste tijd op het forum geef ik het nu wel levensvatbaarheid. Dus als ze er zin in hebben lekker laten aanmelden, gaat de mijne misschien ook weer eens posten...
Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
lis en ik trainen zo veel mogelijk samen,maar het hangt er vanaf of we in de ochtend kunnen nadat we de kleine naar school gebracht hebben of dat opa/oma in het weekend ff 2 uurtjes kan oppassen.
lis is de beste trainingspartner die ik kan hebben,want als ik niet mijn best doe moet ik afwassen,koken,wassen,stofzuigen enz
qua gewicht erop en eraf is er altijd wel iets te verzinnen ,alleen squats / deadlifts zijn lastig.
@talal,lis zegt dat je schattig bent
@de rest ,bedankt voor de reacties!
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
mooi lijf heb je hoor! dit vind ik nu mooi gespierd. Wat a - status precies inhoud weet ik niet hoor. kan ik dat ergens vinden? succes ermee.
en heel veel sterkte voor jou en je vrouw!!!
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment