Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik lees mee! leuk dat lis ook ambitie heeft? gaat ze ook loggen?

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
      welke cup wil je gaan pakken?
      Allemaal

Geen idee wat we gaan doen.
      eerst maar eens een goed plan van aanpak maken en kijken waar ik op reageer.
      zelf heb ik wel een gewichts klasse in kijn hoofd en dat is niet 80 kilo

Originally posted by Patriciaaa View Post
      Jezus, wat heftig van jou en Lisanne!
      Heel veel respect voor hoe jullie ermee omgaan, erg knap. Succes met het behalen van je doelen.

Als je zon sterke mentaliteit hebt, dan is er toch niets meer wat je tegenhoudt?
      Thanks Patricia

Originally posted by suusje86 View Post
      ik lees mee! leuk dat lis ook ambitie heeft? gaat ze ook loggen?
      leuk leuk,ja Lis wil echt bewijzen dat zeondanks alle tegenslagen en drukte daar gewoon kan staan als je maar wil.
      de weg daar naartoe is met z'n 2en ook veel leuker dan alleen.

ze zal nu niet gaan loggen,maar misschien de laatste 12 weken wel.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Trainen jullie ook veel samen ? Ik train sinds kort 1 a 2x per week met mn vrouw we doen dan veel dezelfde oefeningen beetje jmmr van het op en af halen van de schijven, maar het is best motiverend mits je vrouw/vriendin ook wil net als jezelf. Had niet gedacht dat ik maar ook zij het zo leuk zo vinden.
        Je ziet het toch steeds vaker, alleen zitten sommige je nog wel eens wazig aan te kijken als je vrouw ook bencht of squat.
        Goed gejat is het halve werk!

Comment

Ik train al jaren met mijn vrouw, ze was behoorlijk a-sportief voordat ze hier aan begon, maar dit is echt haar sport geworden.
          Zou leuk zijn als hier een club dames ontstaat die ervaringen uit kan wisselen. Gezien de goede sfeer de laatste tijd op het forum geef ik het nu wel levensvatbaarheid. Dus als ze er zin in hebben lekker laten aanmelden, gaat de mijne misschien ook weer eens posten...

Comment

Samantha en lisanne zijn beide toppers! Meer serieuze vrouwen op het forum zou super zijn.

Comment

succes olem
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

succes Mvos, ik volg ook.
                Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Dat is wel schrikken zo`n niertumor! Gelukkig op tijd ontdekt!

Jouw fysiek ziet er al goed uit, ik ben benieuwd hoe het er straks uit ziet. Succes, en ik volg deze log!

Comment

lis en ik trainen zo veel mogelijk samen,maar het hangt er vanaf of we in de ochtend kunnen nadat we de kleine naar school gebracht hebben of dat opa/oma in het weekend ff 2 uurtjes kan oppassen.

lis is de beste trainingspartner die ik kan hebben,want als ik niet mijn best doe moet ik afwassen,koken,wassen,stofzuigen enz

qua gewicht erop en eraf is er altijd wel iets te verzinnen ,alleen squats / deadlifts zijn lastig.

@talal,lis zegt dat je schattig bent

@de rest ,bedankt voor de reacties!

Comment

vanmorgen vroeg ook nog even rug gedaan.
                      training was binnen 45 min klaar.
                      3/4 sets en 10 herhalingen per set

BOR
                      supported t bar row
                      stretch rows
                      straing arm pull down
                      small grip pull down
                      wide grip machine pull down
                      smith machine shrugs

Comment

Wanneer kom je bij Jerry langs?
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

zaterdag 13:30 doen we schouders.

Comment

mooi lijf heb je hoor! dit vind ik nu mooi gespierd. Wat a - status precies inhoud weet ik niet hoor. kan ik dat ergens vinden? succes ermee.
                            en heel veel sterkte voor jou en je vrouw!!!
                            Just do it!!!!

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                              Samantha en lisanne zijn beide toppers! Meer serieuze vrouwen op het forum zou super zijn.
                              hier een vrouw. Wat noem je serieus? anders hier een op het forum. Ik ben alleen lang niet geweest
                              Just do it!!!!

Comment

Originally posted by Mariekepiek View Post
                                hier een vrouw. Wat noem je serieus? anders hier een op het forum. Ik ben alleen lang niet geweest
                                Iemand die serieus aan haar lichaam werkt, omdat ze zich hier prettig bij voelt en verbetering wil. Maar ook jij welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X