Nice benieuwd naar eind conclusie !
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Mvos View PostMorgen om 12 uur naar Jerry voor een quad training (2de deze week)
Ben je er ook?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ik zal eerst wat over onze training hier zeggen.
Ik heb een top training gehad met je maat. Weer wat nieuwe technieken, ideetjes, combinaties van oefeningen en dergelijke geleerd. Ook weer een paar dingen gezien voor de aanschaf van mijn trainingsmateriaal.
Lats en alles zaten echt goed vol en ik werd vanochtend al uitgelachen hier thuis toen ik probeerde me broek aan te trekken met m'n slaperige kop. Ik leek wel een opaatje van 80, dus die deads hebben er flink ingehakt bro. Verder dan 45graden bukken gaat erg moeizaam.
Foam rollen is ook echt epic trouwens. Echt bizar hoe pijnlijk dat is, maar voelt wel top aan achteraf.
En over je fysiek. Tijdens de training heb je al behoorlijk vaak gehoord wat ik van je fysiek vind. Echt epic hoe ziek veel lijnen jij trekt op je quads, hams, kuiten en delts. De rest was niet echt te zien deze training. En het verbaast mij ook hoe dik veel volume er nog inzit voor ongeveer 80kg gewicht.
Zo droog zoals jij nu bent is ook m'n streef voor na mijn cut. Hopelijk dan ook met een harde six-pack zichtbaar. Hopelijk weet ik ook een vergelijkbaar volume te behouden zoals jij. Challenge accepted dus..
Kortom, je bent echt top bezig kerel. Jij gaat echt ziek groeien straks in je bulk. En ohja fuck lengte in cm - 100 + 10kg regeltjes . Of je moet 150kg bankdrukken anders heb je geen basis en dat soort gelul. Je moet gewoon 80kg wegen en er uitzien alsof je +10-15kg gewicht meesleept voor je lengte.
Keep dem gains comin'. Lis trouwens ook, die gaat ook echt top.
Was top om jullie allemaal weer te zien en te spreken en ook erg leuk om je zoontje te ontmoeten.Last edited by Iron Mind; 08-03-2014, 09:35."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostIk zal eerst wat over onze training hier zeggen.
Ik heb een top training gehad met je maat. Weer wat nieuwe technieken, ideetjes, combinaties van oefeningen en dergelijke geleerd. Ook weer een paar dingen gezien voor de aanschaf van mijn trainingsmateriaal.
Lats en alles zaten echt goed vol en ik werd vanochtend al uitgelachen hier thuis toen ik probeerde me broek aan te trekken met m'n slaperige kop. Ik leek wel een opaatje van 80, dus die deads hebben er flink ingehakt bro. Verder dan 45graden bukken gaat erg moeizaam.
Foam rollen is ook echt epic trouwens. Echt bizar hoe pijnlijk dat is, maar voelt wel top aan achteraf.
En over je fysiek. Tijdens de training heb je al behoorlijk vaak gehoord wat ik van je fysiek vind. Echt epic hoe ziek veel lijnen jij trekt op je quads, hams, kuiten en delts. De rest was niet echt te zien deze training. En het verbaast mij ook hoe dik veel volume er nog inzit voor ongeveer 80kg gewicht.
Zo droog zoals jij nu bent is ook m'n streef voor na mijn cut. Hopelijk dan ook met een harde six-pack zichtbaar. Hopelijk weet ik ook een vergelijkbaar volume te behouden zoals jij. Challenge accepted dus..
Kortom, je bent echt top bezig kerel. Jij gaat echt ziek groeien straks in je bulk. En ohja fuck lengte in cm - 100 + 10kg regeltjes . Of je moet 150kg bankdrukken anders heb je geen basis en dat soort gelul. Je moet gewoon 80kg wegen en er uitzien alsof je +10-15kg gewicht meesleept voor je lengte.
Keep dem gains comin'. Lis trouwens ook, die gaat ook echt top.
Was top om jullie allemaal weer te zien en te spreken en ook erg leuk om je zoontje te ontmoeten.
Super dat je er was en het was zeker een goede training!
Originally posted by Nocerino View PostMvos, wat is jouw ervaring mbt bouwen van massa met een fullbody schema?Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Gisteren was Ironmind naar Rotterdam gekomen voor een backmassacre en dat was epic.
Uiteraard was het weer leuk en gezellig om hem te zien en spreken,maar het was vrij snel duidelijk dat we er waren om te trainen.
Ik had een training gepland waarbij we zowel op CNS als op bloodvolume zouden werken.
Dit was voor Ironmind weer wat nieuws en op die manier hoopte ik dat ik hem wat nieuwe ideen kon bijbrengen over hoe hoj zijn trainingen zou kunnen gaan aanpakken.
Aan het eind resultaat te zien en te horen hoe hij vanmorgen zijn bed uitkwam kan ik niks anders concluderen dan missie geslaagd!
Mijn eigen rug zat ook nog helemaal vol vanmorgen en ik voel precies de delen waar we specifiek op getraind hebben.
Deadlifts
Triple's naar singles - 1x220 max
Dropsets met om en om een rep tot 10 voordat er gewicht afging.
Pijnlijk ,maar zo lekker!
Tri set - negative pullups / incline pull downs / resistant band rows
4 sets - 2/10/15 reps - veel langzame contracties / negatief / forced reps / partials
Meadow rows
3 sets - max was voor mij 10 reps 70 kilo
Tri set - low stretch rows / straight arm pull dows / resistance band pull down holds
3 sets - 10/10/5 reps - weer veel verschillende technieken om het bloed erin te pompen.
Supported t bar row
Resistance band + 40 kilo - 5 reps - 10 sec hangen - gewicht eraf en weer 5 reps.
Nadat alle schijven eraf waren verder het static holds met hulp naar boven en 5/10 sec vasthouden.
3 sets.
Daarna waren triceps aan de beurt,maar daar waren we snel mee klaar.
Superset - 1 arm push down / 1 arm overhead extensions
10 reps push down meteen gevolgd met dezelfde arm als overhead extensions
Naarmate het gewicht zwaarder werd waren de overheads nog maar 5 cm werk.
4 sets
Incline close grip bench
50 kilo - reps maken en als laatste set een soort van 21en.
Weighed dips
2 sets - 10 reps - 10 kilo
Daarna 10 min foam rolling gedaan voor rug en zoals altijd is dat fokking pijnlijk.
Je merkt dat alles loskomt en er meer ruimte is voor bloed om naar toe te gaan.
Lekker!!!
Daarna thuis een lekkere kip maaltijd met rijst op en een potje angry birds (mens erger je niet) gespeeld met Miles erbij.
Bedankt maat voor de gezellige dag / training en slapgelul!
Ben benieuwd naar jouw ervaring van deze trainingTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostKom jij voor de gezelligheid? niet hardcore van je.
Originally posted by Iron Mind View PostKortom, je bent echt top bezig kerel. Jij gaat echt ziek groeien straks in je bulk. En ohja fuck lengte in cm - 100 + 10kg regeltjes . Of je moet 150kg bankdrukken anders heb je geen basis en dat soort gelul. Je moet gewoon 80kg wegen en er uitzien alsof je +10-15kg gewicht meesleept voor je lengte.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Vandaag weer naar Jerry geweest en ditmaal stond er een quad training op het programma.
Dit was de 2de quad training van deze week en aangezien ik gisteren al een flinke rug training had gehad wist ik dat dit een doorbijtertje zou worden.
Na de eerste sets hacks was ik er al klaar mee,maar even een kleine mindset check zat ik er weer vol in en zijn we all out gegaan.
Hack squats
Leg press
BB lunges
Weighted sissy squats
Toe press
Standing calf raise
Alles was 4 sets en rond de 10 reps.
Blijft grappig dat wanneer ik de training zo lees het weining voorstelt,maar als er iemand iedere set tegen je staat te schreeuwen en je gewoon na failure door moet is het weer een ander verhaal.
Mijn quads zijn nu ook pijnlijk en voelen erg moe aan.
Dat word nog wat morgen tijdens (voor mij dan) de grote dagTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Klopt je hebt benen trainen en benen trainen... Nu ik weer samen train zo vaak mogelijk train ik zo veel harder, begrijp niet waar dit aan ligt maar het is gewoon zo. Gisteren benen ook tot trainen in je ogen toe amper leg crul uitkomen HEERLIJK hahaEen dag niet getraind...
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment