Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Net heerlijk mijn laatste rug/tricep training gedaan van dit jaar.

Wat meer stretch en knijp oefeningen gedaan en ik voelde mijn rug helemaal vollopen.
    Ook eindelijk eens een dip belt gekocht en gelijk gebruik van gemaakt.

Weighted pull ups
    10 sets - 5 reps per set - 10/15 kilo aan de belt

Vbar pull downs
    4 sets - 10 reps - 75 tot 90 kilo

1 arm pull downs met 5 sec vasthouden
    3 sets - 5 reps

High stretch rows
    4 sets - 10 reps - 40 kilo

Low underhand stretch rows
    4 sets - 10 reps - 90 / Full stack

Straight arm pull downs
    2 sets - 10 reps

Straight 1 arm pull downs
    2 sets - 10 reps

Smith machine 1 arm rows
    3 sets - 5 reps - 30 kilo aan de stang

Hyper extensions
    2 sets to failure - alle reps langzaam uitgevoerd

CGBP
    4 sets - 10 reps - gewicht opbouwend naar 80 kilo

Rope push downs
    3 sets - 10 reps

Seated 1 arm DB extensions
    3 sets - 10 reps - 12 kilo DB

Weighted dips
    4 sets tot failure met 15 kilo aan de belt.

45min cardio op de loopband.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Haha hij is goed van bil gegaan zei die Heeft ie die dag ten minste nog iets goed gedaan hahaha
      Broomstick_bodybuilding op insta
      F#CK heavy weights

Comment

• Hoe hoog is de intensiteit van de cardio?

Comment

• Bijna iedere 5min pas ik de snelheid en incline aan en probeer mijn hartslag rond de 130/135 te hebben/houden.
          Meestal eindig ik op de loopband in mijn gym op incline 8 of 10 ,snelheid 6.4

Zweet me kapot ,maar ben niet kapot ofzo.

Comment

• Ok, dus echt in de aerobe zone blijven trainen.

Comment

• Ik dip je eruit vriend
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                Ik dip je eruit vriend
                Proficiat!

Comment

• Hier wilde ik nog wat over vragen, omdat dit zo herkenbaar is:
                  Originally posted by Mvos View Post
                  We beginnen steeds meer lijnen en aders te zien en het vet gaat op de meet plekken met een ok tempo omlaag.
                  Aangezien 2 vd plekken ook het meeste oude vet zit waar bijna geen doorbloeding is,zijn dit ook de plekken waar het langzamer gaat.
                  Zijn er methodes om die doorbloeding in dat "oud vet" te verbeteren om toch dat oude vet te verliezen? Gedurende 2013 heb ik me mottig gecardiod maar heb dat oude vet op m'n buik maar niet weg kunnen krijgen.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Net terug van mijn ochtend cardio sessie van een uur.
                    Ik hadn ieuwe schoenen gekregen voor kerst en die zijn fokking relaxt,maar met al dat extra lopen
                    heb ik nu 6 blaren op mijn voeten staan en degene onder mijn kleine teen is echt killer.
                    Ga straks maar even de compete schap leegroven

60 min op de fiets gez(w)eten en relaxt naar Randy's wedding rescue gekeken

Nu 2 maaltijden erin rammen om rond 10:30 samen met Lisanne een laatste balls to the wall leg training te doen van dit jaar.

Originally posted by niet_hier View Post
                    Hier wilde ik nog wat over vragen, omdat dit zo herkenbaar is:
                    Zijn er methodes om die doorbloeding in dat "oud vet" te verbeteren om toch dat oude vet te verliezen? Gedurende 2013 heb ik me mottig gecardiod maar heb dat oude vet op m'n buik maar niet weg kunnen krijgen.
                    Er is niks wat je eraan kan doen behalve stug volhouden en omdat dat het llatste is wat weg gaat zieje vaak dat men het e soort van opgeeft ipv doorzet.
                    Als het eenmaal weg is en daarna komt er weer vet aan gaat dit veel sneller weg omdat het nieuw vet is.

Als eerst moeten de vetcellen los komen en dat kun je voelen.
                    Als je je vel vastpakt en het begint los te komen dan voelt het korrelig aan.
                    Pas als er dus ruimte is voor meer bloedtoevoer is er dus een mogelijkheid om de vetcellen te transporteren.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                      Er is niks wat je eraan kan doen behalve stug volhouden en omdat dat het llatste is wat weg gaat zieje vaak dat men het e soort van opgeeft ipv doorzet.
                      Als het eenmaal weg is en daarna komt er weer vet aan gaat dit veel sneller weg omdat het nieuw vet is.

Als eerst moeten de vetcellen los komen en dat kun je voelen.
                      Als je je vel vastpakt en het begint los te komen dan voelt het korrelig aan.
                      Pas als er dus ruimte is voor meer bloedtoevoer is er dus een mogelijkheid om de vetcellen te transporteren.
                      Dank je wel voor je toelichting. Ik ken dat, van dat opgeven. Ook ik heb dat gedaan, nadat ik een half jaar consequent cardio had gedaan. Ondanks dat ik nog meer dan voldoende vet had ging er niks meer af. Ook ik zou graag dat oude vet kwijt raken omdat nieuw vet makkelijk weer weg te spelen is.
                      Behalve cardio, gebruik je nog bepaalde supplementen, crèmes of andere hulpmiddelen? En is je voedingsschema hier speciaal op ingericht?
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Het is moeilijk om het voor jezelf objectief te blijven bekijken mbt vetverlies en aanpassingen aan je cardio/dieet.

Als je al een half jaar cardio doet dan begrijp ik dat het op een gegeven moment niet meer werkt en er komt een tijd dat je ook met je voeding niet lager meer kan gaan.

Het blijft verstandiger om het in kortere fases te doen om niet je metabolisme om zeep te helpen.
                        Als lit niet meer werkt is het tijd voor hiit,maar voeding blijft key.

Ik merk dat ik nu mezelf veel minder druk maak,omdat ik mijn voeding/cardio niet bepaal,maar alleen maar uitvoer.
                        Elke week meten we en als het een week of 2 niet tot nauwelijks omlaag is gegaan passen we het aan. (voeding en/of cardio)
                        Qua oud vet maak ik me nu dus niet al te druk ,omdat we pas echt gaan cutten als we 12 weken voor de wedstrijd zitten.
                        Nu willen we gewoon het vp wat lager hebben zodat we straks niet als een malle moeten gaan cutten en dus kans hebben dat er ook vvm verloren gaat.
                        Een andere reden is om een duidelijker idee van het fysiek te krijgen om trainingen aan te passen.

Ik gebruik buiten CLA en cafeine geen extra middelen om vet te verbranden.
                        Als we echt wedstrijd diep gaan cutten zullen we naar andere middelen grijpen.
                        Last edited by Mvos; 30-12-2013, 13:41.

Comment

• Net terug van de laatste benen training van dit jaar.
                          Samen met Lisanne geweest en het was weer lekker.

Trap aflopen met z'n 2en was lachen

Begonnen met 50 pull ups - gewoon als warm up en ik wil ze een x aantal keer per week doen.
                          Die oefening werkt perfect,maar ik heb er een schurft hekel aan en op deze warm up manier krijg ik zeker 100/150 weighted reps in per week. - je moet er maar zin in hebben

Ok,benen training!

Leg press - alle reps met 1 been om meer focus en gevoel te hebben bij iedere rep
                          4 sets - 10 reps per been - laatste set was 150 kilo met een faal op rep 8 ,maar toch met een klein beetje hulp de set afgemaakt.

Hack squats - smalle voetstand
                          3 sets - 10 reps volledig gevolgt door 10 toe presses voor focus op de druppel - fokking pijnlijk.
                          1 sets - 1 reps - vasthouden tot failure en dan vanuit de onderste positie reps tot parallel tot failure.
                          Daarna met hulp de laatste rep naar boven - quads waren op.

Leg extension
                          2 sets - 10 reps per been.
                          1 sets - 10 reps (2 benen) gevolgd door 10 halve reps onderin.

Standing leg curl
                          3 sets - 10 reps per been - gewicht opbouwend naar 60 kilo

Seated leg curl
                          2 sets - 10 reps - gewicht opbouwend naar 90 kilo

Ham/glute raise op lying leg curl - geen idee hoe die oefening heet ,maar de billetjes stonden in de fik
                          3 sets - 10 reps per been - gewicht opbouwend naar 60 kilo

Ad/abducter machine - pijnlijk maar goed!

SLDL
                          3 sets - reps tot failure - focus lag op stretching.

Was echt weer een heerlijke training met veel gezweet en gescheld,maar allebei dik tevreden!

Comment

• Nice.

Comment

• Thanks bro,..beentjes doen nu alweer pijn
                              Maaltijd 5 gaat er nu in en hierna nog 2 te gaan.

Comment

• fijne gym heb je daar zeg

ook altijd een hekel aan pullups, vind het niet fijn aanvoelen en ben er niet erg sterk in.
                                ik doe ze niet, maar zou juist daarom wel moeten doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X