Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Na 8 uur non stop pics schieten zit het erop!
    Super gezellig dag gehad!

Veel goede pics geschoten en laat het photoshoppen beginnen!
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
      Na 8 uur non stop pics schieten zit het erop!
      Super gezellig dag gehad!

Veel goede pics geschoten en laat het photoshoppen beginnen!
      Heb je wel voldoende gegeten tussendoor?
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

• Ben benieuwd naar de foto's of deel je het niet?
        " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

• Jawel hoor,maar PS zal nog wel een week of 2 duren.
          Zit ook op mijn nieuwe macbook pro te wachten.

Sneak peak

Comment

• Nice! Ben benieuwd naar het resultaat wanneer de foto's zijn bewerkt.
            Fotografeer je al vaker met fitness als onderwerp of ben je van plan dit te doen? Ben sinds kort ook hooked met fotografie, op dit moment macro en met name horloges (sorry voor de offtopic )
            " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

• ben benieuwd!
              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• vandaag na het werk schouders/hamstrings gedaan met een collega van me bij all sports in Amstelveen.

was een snelle simple traning,maar met een goede pomp.
                Einde van deze week staat er nog een schouder/hams ophet programma.

seated smith press
                10 x 40 kilo
                10 x 50 kilo
                10 x 55 kilo
                10 x 60 kilo

cable side raises
                4 sets - 10 reps - 25 kilo

face pulls
                4 sets - 10 reps - 30 kilo

BB shrugs
                4 sets - 10 reps - 60/100 kilo

standing leg curls
                4 sets - 10 reps - 50/60 kilo

seated leg curl
                1 set - rest/pause tot failure

de weegschaal voor de training met kleren aan kwam op 96.8 - prima dus

Comment

• Damn dat gaat hard met je bodyweight! Heb je een doel qua hoeveel je ongeveer wilt wegen?
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Nee ,geen bepaald gewicht.
                    Het is meer kijken wat we eruit kunnen halen binnen een bepaalde tijd en BF percentage.

Het schommelt elke dag,maar een 93.5 / 94 kilo is wel een gemiddelde in de ochtend.

Comment

• Damn das netjes. Gaat hard inderdaad.
                      Ben je veel gestegen sinds je met jerry traind of is dat niet meer?
                      Stats: 74kg at 11%
                      Vision: 85kg at 8%

Comment

• Originally posted by gripmaster View Post
                        Damn das netjes. Gaat hard inderdaad.
                        Ben je veel gestegen sinds je met jerry traind of is dat niet meer?
                        Ik ben veel gestegen sinds we zijn begonnen met bouwen
                        Totaal tot nu toe is 14 kilo en we zitten in week 9.
                        Nog een week of 12 te gaan voordat we rustig gaan afbouwen.

Uiteraard begeleid Jerry me nog steeds mijn voeding en trainingen en trainen we 1 a 2x pw samen.
                        Elk weekend wegen/meten en aanpassen.

Goal blijft nog steeds om 86+ te wegen op de wedstrijd - tot 90 kilo klasse

Comment

• Vandaag quad dag met een extra hamstring triset erbij.
                          Tempo lag er hoog en mijn quads / hamstring waren al vrij snel helemaal vol.

Hack squat / 1 legged leg press
                          4 sets - 10 reps

BB split squats / DB squats
                          4 sets- 10 reps

Leg extension / db walking lunges
                          4 sets 10 reps / 20 stappen

Ab / adducter
                          4 sets - 10 reps

Seated curl / lying curl / standing curl
                          2 sets - 10 reps

Uurtje LIT op de fiets.

Voelde allemaal goed en deze week ga ik iets meer cardio toevoegen om wat vet te verbranden en mijn cardio te verbeteren / stabiliseren.

Ik merk dat ik sneller moe word,maar met deze enorme gewichts verandering in een korte tijd is dat niet zo verwonderlijk.

Ik merk ook dat wanneer ik cut of bulk gewoon cardio nodig heb al alles wat beter in de hand te houden en nog steeds "veel" te kunnen eten.

Vet aanzetten gaat bij mij jammer genoeg vrij snel ,maar daar in tegen massa ook

Comment

• Hoeveel weegt Jerry? Haha je gaat hard man. dadelijk haal je hem in gek.

Comment

• Jerry stond in de tot 80 klasse op de loaded cup.

Normaal zit hij boven de 100 kilo en hij is iets korter dan dat ik ben.
                              Maar het blijft niks zeggen ,want de dikte die er bij hem op zit (wat je irl pas ziet) is een heel ander verhaal.

Dat duurt nog wel een aantal jaartjes voordat ik daar in de buurt mag komen.

Men vergeet en vergist zich er snel als het aankomt om beach/hoe ready te zijn bij een cut en hoeveel er afgaat als je echt wedstrijd klaar wilt zijn.
                              Alleen bv het depleten/waterdroppen kan zo 4/5 kilo zijn.

Comment

• Ja daar heb je helemaal gelijk in, maar eerlijk is eerlijk. Ik vind jou fysiek nu al een stuk mooier dan die van Jerry. Allebei topfysieken daar niet van! Ik ben benieuwd hoe je er uit ziet op de wedstrijd. Succes verder kerel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X