Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Na 8 uur non stop pics schieten zit het erop!
Super gezellig dag gehad!
Veel goede pics geschoten en laat het photoshoppen beginnen!
Heb je wel voldoende gegeten tussendoor?
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Nice! Ben benieuwd naar het resultaat wanneer de foto's zijn bewerkt.
Fotografeer je al vaker met fitness als onderwerp of ben je van plan dit te doen? Ben sinds kort ook hooked met fotografie, op dit moment macro en met name horloges (sorry voor de offtopic )
Damn das netjes. Gaat hard inderdaad.
Ben je veel gestegen sinds je met jerry traind of is dat niet meer?
Ik ben veel gestegen sinds we zijn begonnen met bouwen
Totaal tot nu toe is 14 kilo en we zitten in week 9.
Nog een week of 12 te gaan voordat we rustig gaan afbouwen.
Uiteraard begeleid Jerry me nog steeds mijn voeding en trainingen en trainen we 1 a 2x pw samen.
Elk weekend wegen/meten en aanpassen.
Goal blijft nog steeds om 86+ te wegen op de wedstrijd - tot 90 kilo klasse
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Normaal zit hij boven de 100 kilo en hij is iets korter dan dat ik ben.
Maar het blijft niks zeggen ,want de dikte die er bij hem op zit (wat je irl pas ziet) is een heel ander verhaal.
Dat duurt nog wel een aantal jaartjes voordat ik daar in de buurt mag komen.
Men vergeet en vergist zich er snel als het aankomt om beach/hoe ready te zijn bij een cut en hoeveel er afgaat als je echt wedstrijd klaar wilt zijn.
Alleen bv het depleten/waterdroppen kan zo 4/5 kilo zijn.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Ja daar heb je helemaal gelijk in, maar eerlijk is eerlijk. Ik vind jou fysiek nu al een stuk mooier dan die van Jerry. Allebei topfysieken daar niet van! Ik ben benieuwd hoe je er uit ziet op de wedstrijd. Succes verder kerel.
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment