Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by resike View Post
    Buiten dat zijn het ook geen domme jongens.
    Haha, precies. Sommige mensen zien dat anders. Iets met enkel onderzoeken willen zien

M, kerel. Ik heb het je vaak genoeg gezegd. Je foto's waren al bruut, maar toen ik jou voor het laatst gezien heb woog je rond de 80kg en nu woog je tegen de 100kg aan. Dat kon je echt goed zien. Je leek nu net een gorilla

Je zag er in mijn ogen echt uit als een bodybuilder qua postuur. Fucking groot en massief. Zelfs door je animal shirt heen en je deed je shirt eer aan door het te dragen. Fucking bigass huge motherfucker die je er bent, respect maat. Hulde en zo kan ik nog wel doorgaan.

Lis zag er natuurlijk veel beter uit dan jou, maar het is niet netjes om tegen een dame zulke benamingen te gebruiken zoals tegen jou. Hehe . Top fysiek voor de bikini klasse.

Thanks voor de drop/stripset bij die shoulder press, was weer heerlijk dodelijk

Ik heb de eerste datum van jullie wedstrijd in mijn agenda gezet, want ik wil proberen erbij te zijn om jullie aan te moedigen en om te kijken hoe zo'n wedstrijd er nou aan toe gaat.
    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
      Dit word vet,..gewoon keihard trainen en kennis van mensen die zich bewezen hebben ipv hippie opzoekhelden.
      +10 000
      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
        Ik heb de eerste datum van jullie wedstrijd in mijn agenda gezet, want ik wil proberen erbij te zijn om jullie aan te moedigen en om te kijken hoe zo'n wedstrijd er nou aan toe gaat.
        Super maat en bedankt voor je woorden

Originally posted by mascotte View Post
        +10 000
        Op z'n minst

Gisteren weer naar Jerry geweest voor een meeting en training.

Cijfers waren allemaal weer ok.
        Vet iets naar beneden en gewicht blijft nu al een dikke week op hetzelfde hangen ,dus als we dat zo kunnen houden deze 5 weken is het prima.

Na mijn schouder training die 30 min duurde was ik de hele dag niet vooruit te branden.

smith seated press
        4 sets - 10 reps

machine hammer grip press
        4 sets - 10 reps

seated db side raises
        4 sets - 10 reps

cable side raises
        4 sets - 10 reps

wide grip bb upright row
        4 sets - 10 reps

face pulls
        4 sets - 10 reps

Afgelopen zaterdag was er ook weer een BN meet ,die erg geslaagd was.
        Vooral de mensen die er waren zijn ook de mensen die het forum leuk maken ipv continu te "interessant" proberen te zijn.

Ik had lekker rug gedaan met Quibus,Protasius ,Talal & Joey.
        na rug nog wat bankdrukken en flink gepraat.

Erg leuk om rainman en Dinky eens te zien ,maar degene met voor mij de meeste vooruitgang sinds de vorige keer was East.
        Hij zag er een stuk droger en voller uit als de vorige keer en de lijnen beginnen goed zichtbaar te worden!
        super man!!

Uiteraard na mijn training mijn shake,nootjes,banaan en bambix zitten wegwerken ,want anders was de training voor niks geweest

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Vanmorgen vroeg hamstrings gedaan en na sldl had ik al moeite met lopen en vandaag met werk voeli k ze nog steeds

SLDL
          10 x 80
          10 x 100
          10 x 120
          10 x 120

standing leg curl
          10 x 40
          10 x 50
          10 x FS
          10 x FS

seated leg curl - 1 leg
          4 sets - 10 reps

good girls
          4 sets - 10 reps

seated calf raise
          4 sets - 10 reps

standing calf raise
          4 sets - 10 reps

Vanavond rug en triceps - fuck yeah

Comment

• Nog bedankt voor je complimentje lees het nu pas. Beetje jammer van die onderste foto jij lekker bambix eten en ik zit te slapen
            Goed gejat is het halve werk!

Comment

• in rust groei je ,dus jij het het daar perfect voor elkaar

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
                Nog bedankt voor je complimentje lees het nu pas. Beetje jammer van die onderste foto jij lekker bambix eten en ik zit te slapen
                Is niet raar hoor. Slapen voor de gains. Eten, trainen en slapen heb je inderdaad goed gedaan de afgelopen tijd. Net als Neproadie. Mag gezegd worden.
                "Straight outta gym"

Comment

• Net rug / triceps gedaan en dat was lekker,maar tyfus warm.

BOR
                  10 x 70
                  10 x 80
                  10 x 100
                  10 x 120

Wide grip pull downs
                  4 sets - 10 reps - 75 / 110 kilo

High stretch rows
                  4 sets - 10 reps - 30/40 kilo

1 arm underhand pull downs
                  4 sets - 10 reps

Hypers
                  3 sets tot failure

Seated 1 arm db extension
                  4 - Sets - 10 reps - 14/18 kilo db

Incline cgbp
                  4 sets - 20/10 reps - 50/100 kilo

1 arm cable extension
                  4 sets - 10 reps - 20/30 kilo

Alles zat lekker vol en vooral bij rug voelde het knijpen op de verschillende oefeningen goed aan.
                  Vooral dat ik specifieke gedeeltes goed kon voelen na de oefeningen.

Morgen quads & koeien.

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
                    Nog bedankt voor je complimentje lees het nu pas. Beetje jammer van die onderste foto jij lekker bambix eten en ik zit te slapen
                    is dat net zo'n principe als job heeft? cutten en bulken tijdens de dag gewoon afwisselen voor maximaal resultaat?

maarten

wat is de oefening good girls?
                    is dat 4 sets je hoofd op en neer bewegen als lisanne aan het squatten is?

Comment

• Haha, ad/abductor

Beentjes open of beentjes dicht

Comment

• Net met Lisanne quads gedaan en het was een zweterige training.
                        Fokking benauwd daarbinnen,maar al met al een goede training gehad.

Ik merkte wel dat ik flink wat zuurstof te kort kwam tijdens het trainen ,dus mijn conditie is echt wel achteruit gegaan. (Niet zo heel verwonderlijk)

Squat
                        10 x 100
                        10 x 120
                        10 x 120
                        10 x 140
                        10 x 140
                        10 x 150
                        05 x 150
                        02 x 170

1 legged leg press
                        10 x 50
                        10 x 75
                        10 x 100
                        10 x 125

Leg extensions
                        4 sets - 10 reps

Walking lunges
                        14 kilo db's - 30 stappen.

Comment

• nice squat pic hehe
                          Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Die billen van lis zeg damn.
                            zie je morgen pik..ray is er ook. Weet niet of ie meetraint.

Comment

• Waar heb jij die adidas gewichthefschoenen gekocht? Ik wil deze misschien (of de adidas power perfect 2) kopen maar ik weet niet welke maat ik moet kiezen en waar ik ze kan kopen
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Ik heb die schoenen ook. Echt heerlijk (als je aam hoge hak bent gewend dan)

Ielja Strik Sports
                                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X