Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by frankey View Post
    Ziet er goed uit zo die lijnen zo !
    Originally posted by Ruhl View Post
    Wij willen meer licht!
    Originally posted by gripmaster View Post
    Ziet er goed uit maarten. Is ze zelf ook tevreden?
    Bedankt mannen,

Ze is erg tevreden met de resultaten tot nu toe en kan eigenlijk zo het podium op als we er wat water uittrekken.

Nu is er dus tijd om extra aandacht te geven aan verschillende groepen.

Wat ze niet wil ,maar vaak ziet bij de bikini klasse is dat ze dun zijn,maar er nou niet echt uitzien of ze trainen.
    Ze zal erachter komen dat je dan echt wel wat massa moet hebben wil je op een laag vp dat goed kunnen zien.

Deze wedstrijd is om te kijken wat er nu echt allemaal zit en daarna gaat ze verder met bouwen aan verschillende groepen.

op www.instagram.com/getfoxfit en op www.getfoxfit.com staat nog meer pics en info mocht er iemand interesse hebben.
    Last edited by Mvos; 27-06-2014, 07:57.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
      Bedankt mannen,

Ze is erg tevreden met de resultaten tot nu toe en kan eigenlijk zo het podium op als we er wat water uittrekken.

Nu is er dus tijd om extra aandacht te geven aan verschillende groepen.

Wat ze niet wil ,maar vaak ziet bij de bikini klasse is dat ze dun zijn,maar er nou niet echt uitzien of ze trainen.
      Ze zal erachter komen dat je dan echt wel wat massa moet hebben wil je op een laag vp dat goed kunnen zien.

Deze wedstrijd is om te kijken wat er nu echt allemaal zit en daarna gaat ze verder met bouwen aan verschillende groepen.

op www.instagram.com/getfoxfit en op www.getfoxfit.com staat nog meer pics en info mocht er iemand interesse hebben.
      super bezig allebei! de site bekeken en aandachtig gelezen, wat een verhaal zeg! heftig! voorbeeld voor heel erg veel mensen! je bent een troste beer dat kan niet anders! thats one hell of a tough woman!
      Mangs wa, aait nich

Comment

• Allemachtig, die hamstrings van haar zijn echt niet normaal meer. Supermooi!

Originally posted by Flabbert View Post
        super bezig allebei! de site bekeken en aandachtig gelezen, wat een verhaal zeg! heftig! voorbeeld voor heel erg veel mensen! je bent een troste beer dat kan niet anders! thats one hell of a tough woman!
        Ja idd, dat dus. Heftig allemaal, niets anders dan bewondering voor haar
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Originally posted by Flabbert View Post
          Trots zeker!

Originally posted by Patriciaaa View Post
          Allemachtig, die hamstrings van haar zijn echt niet normaal meer. Supermooi!
          Ja idd, dat dus. Heftig allemaal, niets anders dan bewondering voor haar
          Thanks Patricia,

Hopelijk gaat het met jou allemaal ook weer de goede kant op!!

Comment

• Net met Lisanne quads gedaan en na een x aantal setjes squats voelde ik al dat het geen super training ging worden.
            Alles voelde zwaar en dus hebben we een x aantal dingen aangepast en uiteindelijk deed alles fokking pijn en waren we doodmoe.

Geslaagde training dus qua gevoel in mijn quads alleen mentaal geen goede training.

Leg extensions
            4 sets - 20/10 reps - 40 / 95 kilo

Squats
            10 x 80
            10 x 100
            05 x 120
            10 x 100
            10 x 80 - paused

Bulgarian split squat met dropsets en holds - zie filmpje

2 sets

BB split squat op een verhoging ss narrow stance squat - 1/2 lage reps.
            Quads stonden in de fik en de kramp schoot er een paar keer goed in.
            4 sets - 10 reps

Good girls ss bad girls
            4 sets b2b tot failure.

Comment

• BB split squat is deze beter/fijner dan de normale split sqaut? en dan met 1 dumbell?
              Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Ik vind ze allemaal fijn ,maar voor verschillende delen / redenen.
                De ene doe ik bv lager en blijf laag ,terwijl ik bij de andere hoger blijf.

Dan heb je nog bv BB plaatsing(rug / tussen je benen) of DB (1 of 2 db's) en voetpositie.

Je moet uitzoeken wat jouw benen nodig hebben en waar in je training je welke oefening doet icm met intensiteit (straight sets / drop sets / iso holds / static holds / negatief ect)

Comment

• Good girls ss bad girls?

welke oef mag dat zijn?

of begrijp ik de grap niet?
                  Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                    Good girls ss bad girls?

welke oef mag dat zijn?

of begrijp ik de grap niet?
                    Adductor superset met abductor denk ik
                    Ernstig noh!

Comment

• Ja dat dacht ik ook al haha
                      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by bvds View Post
                        Adductor superset met abductor denk ik
                        Juistem

Vandaag een extra training gedaan voor mijn armen omdat we vooral mijn triceps willen verbeteren.

We hebben alle poses doorgenomen en gekeken waar we nu nog wat focus op gaan leggen en dat zijn dus triceps geworden.
                        Armen zijn sowieso niet mijn beste groep ,maar door wat meer ronding op mijn triceps kunnen we wel zorgen dat het wat meer lijkt.

Cgbp
                        10 x 50
                        10 x 80
                        10 x 100
                        10 x 110

1 arm cable extensions
                        10 x 20
                        10 x 25
                        10 x 30
                        10 x 25

straight bar push downs
                        10 x FS
                        10 x FS
                        10 x FS
                        10 x FS

BW dips
                        BW x failure
                        BW x failure

seated db curls
                        10 x 16
                        10 x 18
                        10 x 20
                        10 x 22

Cable concentration curls
                        4 sets - 10 reps

Standing hammer curls
                        10 x 20
                        10 x 22
                        10 x 24
                        10 x 24

Morgen weer naar Jerry voor een meting / voeding en training.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                          Juistem

Vandaag een extra training gedaan voor mijn armen omdat we vooral mijn triceps willen verbeteren.

We hebben alle poses doorgenomen en gekeken waar we nu nog wat focus op gaan leggen en dat zijn dus triceps geworden.
                          Armen zijn sowieso niet mijn beste groep ,maar door wat meer ronding op mijn triceps kunnen we wel zorgen dat het wat lijkt.
                          Persoonlijk vind ik dat je iets mindere biceps of triceps ook aardig kan compenseren met flinke onderarmen.
                          Al zal een jury waarschijnlijk anders kijken dan ik.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Door die enorme onderarmen van hem lijkt de rest juist klein

Comment

• Wat Q. zegt klopt wel.

Schouders en onderarmen zijn het "probleem" niet.

Armen zijn koud 46cm dus klein zijn ze ook niet,maar met een lange bicep aanhechting is er bijna geen sprake van een bal.
                              Aangezien dat genetisch is kun je daar weinig aan doen,maar als ik meer hangende triceps krijg en meer definitie dmv vp verlagen lijkt alles wat ronder.

En zo blijven we lekker aan de gang

Comment

• Triceps is ook belangrijke spiergroep bij veel poses.

En 2/3 van je arm

Ja die bicep piek is ook zoiets kut.

Ach je bent toch nooit tevreden, ook al ben je Mr. O

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X