Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik merkte gisteren gewoon dat toen alles eruit was het weer beter was.
Als mijn maag zich kut voelt ram ik 9/10 keer mijn vinger erin is is het meteen weer goed.
Baalde meer van het gewichtsverlies,maar dat zit er morgen weer aan
Over precies een week gaan we weer beginnen ,dus zit het junken er daarna (bijna) niet meer in ,dus ik neem het er nog ff van.
Volgende week zaterdag nog een sushi maaltijd waarbij we alle plannen definitief bespreken en is het daarna full on - kan niet wachten
Haha zag de fotos ook bij iemand anders voorbij komen op fb, nu pas valt het kwartje dat hij ook bij team jk zit.. Hij heet J.S en zat ook wel op muscleboard.
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Haha grappig, volgensmij wel een sympathieke kerel. Je gaat wel lekker maarten, benieuwd naar nieuwe pics..
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Als we aan het trainen zijn is er geen tijd voor grappen,maar keihard trainen.
Daarna is het altijd gezellig ouwehoeren met iedereen van elk nivo.
Gisterenavond om 02:00 thuis gekomen en mij helemaal volgepropt op de bbq.
Aangezien ik de "lul" was en alles moest klaarmaken was het steeds - 2 voor hun 1 voor mij
Resultaat vanmorgen op de weegschaal 1.2 kilo minder - euh wtf? 6 redbull / 2 ltr cola / chips e.d. Tijdens het voetbal en dit als resultaat.
Tijd voor nog een junkdag dan maar
Wel nog even wezen trainen net,maar daar kwam niks uit.
Beetje ub gedaan,maar niks bijzonders.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Die zal zeker een heel stuk omlaag gaan en qua voedingsmiddelen flink veranderen om het beoogde resultaat te kunnen behalen.
Natuurlijk blijven de kcals zo hoog mogelijk zolang we resultaat zien.
We doen ook liever meer cardio erin dan de voeding te snel omlaag.
Meer voeding erin betekend,voller,meer kans op spierbehoud,maar vooral meer energie om te trainen.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment