Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haha ik ken dat soort bbq's wel.
    echt gewoon ordinair vreten

niet bang dat je je weer kut gaat voelen van dat junk voedsel?
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Haha, nu de junkdag is al 2 uur in volle gang.

Ik merkte gisteren gewoon dat toen alles eruit was het weer beter was.
      Als mijn maag zich kut voelt ram ik 9/10 keer mijn vinger erin is is het meteen weer goed.

Baalde meer van het gewichtsverlies,maar dat zit er morgen weer aan

Over precies een week gaan we weer beginnen ,dus zit het junken er daarna (bijna) niet meer in ,dus ik neem het er nog ff van.

Volgende week zaterdag nog een sushi maaltijd waarbij we alle plannen definitief bespreken en is het daarna full on - kan niet wachten
      Last edited by Mvos; 05-07-2014, 08:18.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Vandaag weer lekker wezen trainen en nu aan het wachten op de bbq!

Bor
        10 x 80
        10 x 100
        10 x 110
        10 x 120

Wide grip pull downs
        10 x 75
        10 x 90
        10 x fs
        10 x fs

Wide grip seated rows
        10 x 75
        10 x 100
        10 x fs
        10 x fs

Machine rows
        10 x 100
        10 x fs
        10 x fs
        10 x fs

Push downs
        4 sets - 10 reps

Ez bar skull crushers
        4 sets - 10 reps

Dips
        Bw x failure
        Bw x failure
        Bw x failure
        Bw x failure

Comment

• goed bezig! eetsmakelijk voor jullie!
          Mangs wa, aait nich

Comment

• BBQ massive

Comment

• Haha zag de fotos ook bij iemand anders voorbij komen op fb, nu pas valt het kwartje dat hij ook bij team jk zit.. Hij heet J.S en zat ook wel op muscleboard.
              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Ik had kende hem inderdaad ergens van maar inderdaad muscleboard.

Ik moet zeggen dat lis en ik nooit met de rest trainen, dus ken ik ze allemaal
                niet zo goed op de meiden na.

Comment

• Haha grappig, volgensmij wel een sympathieke kerel. Je gaat wel lekker maarten, benieuwd naar nieuwe pics..
                  Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                  People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                  BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Originally posted by Mvos View Post

Dit is een leuke foto: allemaal vrolijke mensen.
                    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Ik vind het daar altijd super gezellig.

Als we aan het trainen zijn is er geen tijd voor grappen,maar keihard trainen.
                      Daarna is het altijd gezellig ouwehoeren met iedereen van elk nivo.

Gisterenavond om 02:00 thuis gekomen en mij helemaal volgepropt op de bbq.
                      Aangezien ik de "lul" was en alles moest klaarmaken was het steeds - 2 voor hun 1 voor mij

Resultaat vanmorgen op de weegschaal 1.2 kilo minder - euh wtf? 6 redbull / 2 ltr cola / chips e.d. Tijdens het voetbal en dit als resultaat.
                      Tijd voor nog een junkdag dan maar

Wel nog even wezen trainen net,maar daar kwam niks uit.
                      Beetje ub gedaan,maar niks bijzonders.

Comment

• Waaruit bestaat jou LIT cardio na elke training en op rustdagen als ik vragen mag? Heb een beetje terug gelezen bent ontzettend goed bezig kerel!

Comment

• Originally posted by Baazel View Post
                          Waaruit bestaat jou LIT cardio na elke training en op rustdagen als ik vragen mag? Heb een beetje terug gelezen bent ontzettend goed bezig kerel!
                          Bedankt voor je reactie!

Cardio bestaat op dit moment uit 20/30 min 4x per week
                          3 x 20/30 min na mijn training (behalve na quads)
                          1x 20/30 min op een rustdag.

Wat ik doe maakt niks uit als het maar LIT is.
                          Ik wissel af tussen de loopband en fietsen,maar dat is omdat ik die 2 het leukst vind.

Volgende week is het begin van cut prep en dan zal cardio flink verhoogd worden.

Comment

• Okee bedanktt! Succes in je cut, zal je voeding ook nog wel een stuk omlaag gaan

Comment

• Die zal zeker een heel stuk omlaag gaan en qua voedingsmiddelen flink veranderen om het beoogde resultaat te kunnen behalen.
                              Natuurlijk blijven de kcals zo hoog mogelijk zolang we resultaat zien.

We doen ook liever meer cardio erin dan de voeding te snel omlaag.
                              Meer voeding erin betekend,voller,meer kans op spierbehoud,maar vooral meer energie om te trainen.

Comment

• Hoeveel kcal zit je nu op dan?

Dan bedoel ik niet de junk dagen
                                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X