Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ah oke bedankt was er ff benieuwd naar, been trainingen zijn hatelijk ^^

Comment

• Ikke wil ook 160 bench 250 dl en 200 squat beeeehhhh
      Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Ik wil ook curlen in squat rek
        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Vandaag weer bij Jerry geweest voor een meting en een schouder / hamstring training.

Mijn gewicht blijft ongeveer hetzelfde ,maar er was weer 1% aan vet af deze week.
          Goed resultaat dus en voor aankomende week blijft voeding / gear en cardio hetzelfde.
          Zolang we rond de 1% per week verliezen zullen we niks toevoegen om meer vet te verbranden.

Ik merk dat ik wel wat energie mis tijdens het trainen ,maar dat komt uiteraard ook omdat ik altijd voluit ga en nu ietsje mezelf moet inhouden.
          Dat betekend absoluut niet dat de trainingen slap of energieloos zijn,maar degene die weleens met mij trainen weten wel hoe ik normaal train,maar dat is nu zo'n 90%

seated Arnold press
          4 sets - 10 reps

underhand DB front raises
          4 sets - 10 reps

wide grip upright rows - smith machine
          4 sets - 10 reps

1 arm DB bent over rear delts
          5 sets - 10 reps

standing leg curls
          4 sets - 10 reps

good mornings
          4 sets - 10 reps

20 min lit op de loopband.

Morgen 9 weeks out!

Last edited by Mvos; 02-08-2014, 15:38.
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Lol jou 90% is voor mij 120%
            Ben benieuwd naar je shape zie je snel..ben ook benieuwd wat r ervan vind laatste keer dat zij je zag was je 15kg lichter

Comment

• haha,zo erg is het nou ook weer niet

Ja man,ik hoorde dat L & R iets aan het afspreken waren ,ik hoorde iets met scharen ofzo
              Zal wel weer eens tijd worden maat.

Gewicht blijft stabiel met een 0,5 kilo verschil gedurende de week ,maar als het zo doorgaat moeten we rond de 88/90 kilo uit kunnen komen op het podium

Cardio techniek is wel aangepast ,want undercover cardio werkt het beste!

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                Ik wil ook curlen in squat rek
                Voelde me alpha as fuck! haha!

Goede resultaten betekend 1 cheat meal! - 600 gram beef! hap slik weg

Comment

• Goed bezig dikke

vind jij de Arnold press fijn? Mijn schouder gewrichten protesteren altijd bij die oef. Doe je die heel zwaar of met wat minder gewicht en langzaam/diep?
                  Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Goed bezig dikke

vind jij de Arnold press fijn? Mijn schouder gewrichten protesteren altijd bij die oef. Doe je die heel zwaar of met wat minder gewicht en langzaam/diep?
                    Nee ik vind het een kut oefening,maar ik voel hem wel goed en heel anders als een gewone DB press.
                    alles reps zijn die en langzaam in de negatieve fase.

We zijn vandaag niet zo heel zwaar gegaan met 36 kilo DB's als laatste set (24/28/32/36 x 10)

Comment

Goed bezig dikke

Wat vind jij de meerwaarde van de 'Arnold press' maarten?
                      Buiten dat het een redelijk blessuregevoelige oefening is(niet te zware gewichten gebruiken en de blessuregevoeligheid ligt aan de uitvoering ),heeft 3XL wel eens een stukje geplaatst dat de wisseling tijdens de oefening van de positie van je handen, niks bijdraagt aan de oefening.
                      Hij raadt hem zelfs.
                      Horizontale beweging tegenover verticale belasting is blessuregevoelig en heeft geen meerwaarde ofzo.
                      Maar wat zou het kunnen toevoegen?

Edit: ik was te langzaam met typen.
                      Last edited by rain; 02-08-2014, 19:23.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                        Wat vind jij de meerwaarde van de 'Arnold press' maarten?
                        Buiten dat het een redelijk blessuregevoelige oefening is(niet te zware gewichten gebruiken en de blessuregevoeligheid ligt aan de uitvoering ),heeft 3XL wel eens een stukje geplaatst dat de wisseling tijdens de oefening van de positie van je handen, niks bijdraagt aan de oefening.
                        Hij raadt hem zelfs.
                        Horizontale beweging tegenover verticale belasting is blessuregevoelig en heeft geen meerwaarde ofzo.
                        Maar wat zou het kunnen toevoegen?

Edit: ik was te langzaam met typen.
                        Dat je de zijkant ook nog een gedeelte (statisch) meepakt.
                        zoals bij iedere oefening moet je hem "goed" uitvoeren en alleen als je hem langzaam doet kun je meer tut genereren,want als je draait moet je dus de spanning erop houden.
                        Als je deze alleen maar vanuit je elleboog / onderarm draait voegt deze imo 0,0 toe en word het blessure gevoelig.

Mijn uitvoering is ook heel anders dan dat ik deze in iedere gym of youtube video zie. (ik deel hem in 3 delen)

Wat andere ervan vinden heeft mij nooit iets uitgemaakt,want ik wil er zelf achterkomen en voelen en misschien juist aanpassen aan een vorm die wel voor mij werkt ipv een oefening meteen weggooien.
                        Zeker wanneer 9/10 tests uitgevoerd zijn op zwangere zwaarlijvige koeien die nog nooit aan weerstands training gedaan hebben.

Comment

• 9 weeks out!!!

Comment

• heb je die foto zelf geschoten ?

gruwelijk lekker ........
                            You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Mvos'fitness chicks.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                                Mvos'fitness chicks.
                                Haha,ik wil de 2de rangs amateur thread van Ruhl niet in de weg zitten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X