Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nice pics maarten en nogmaals gefeliciteerd !!

Comment

• De foto hierboven is GEWELDIG! Ik heb er geen beter woord voor.

In een geval als dit is het jammer dat ik zo ver weg woon. Ik heb van het begin je log meegelezen en was er graag bij geweest. Ik ben diep onder de indruk van wat je echtgenote bereikt heeft in het laatste jaar. En jullie beider resultaten in deze enercup zullen ongetwijfeld voor jullie een aansporing zijn om verder te gaan. Als je het zo bekijkt is een vierde plaats geen teleurstelling maar een prima begin. Jullie hebben hiermee het eerste "hectometerpaaltje" bereikt; op naar de volgende.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Dat moment was ook verdovend, we gingen allemaal " aaahhwww" roepen. Was echt n mooi momentje!
        In between obsessed periods

Comment

• Prachtige familie! Belangrijkste wat er is en dat stralen jullie ook uit! Dat kan je al weten terwijl ik je nog nooit ontmoet hen! Hulde
          Mangs wa, aait nich

Comment

• Originally posted by kedamn View Post
            nice pics maarten en nogmaals gefeliciteerd !!
            Bedankt kerel!

Originally posted by niet_hier View Post
            De foto hierboven is GEWELDIG! Ik heb er geen beter woord voor.

In een geval als dit is het jammer dat ik zo ver weg woon. Ik heb van het begin je log meegelezen en was er graag bij geweest. Ik ben diep onder de indruk van wat je echtgenote bereikt heeft in het laatste jaar. En jullie beider resultaten in deze enercup zullen ongetwijfeld voor jullie een aansporing zijn om verder te gaan. Als je het zo bekijkt is een vierde plaats geen teleurstelling maar een prima begin. Jullie hebben hiermee het eerste "hectometerpaaltje" bereikt; op naar de volgende.
            Mijn plaatsing is sowieso geen teleurstelling en mijn doelstelling is behaald.
            Toen Lis de award kreeg dacht ik wel even na de afgelopen 12 maanden en hoe ver ze is gekomen!

Uiteindelijk heeft ze de 8ste plek behaald en dat de dames overall publieksprijs.

Mega trots

Originally posted by mdejonge View Post
            Dat moment was ook verdovend, we gingen allemaal " aaahhwww" roepen. Was echt n mooi momentje!
            Was inderdasad top!
            Vandaag op school heeft hij alles 20x verteld hebben we gehoord.

Originally posted by Flabbert View Post
            Prachtige familie! Belangrijkste wat er is en dat stralen jullie ook uit! Dat kan je al weten terwijl ik je nog nooit ontmoet hen! Hulde
            Bedankt kerel ,dat is altijd top om te horen.

Hier nog een paar foto's die net binnenkwamen.

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Nice legs Maarten !

Comment

• Mooie is ook dat wij niet eens gestemd hrbben..lis heeft dus niet gewonnen omdat ze de meeste fans meehad.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                  Mooie is ook dat wij niet eens gestemd hrbben..lis heeft dus niet gewonnen omdat ze de meeste fans meehad.
                  Idd, ben dit ook vergeten..

Comment

• Die benen joh. Heerlijk. Zo op de foto lijken ze nog dieper Maarten. Echt gave foto's.

Je kunt trots zijn op jezelf, maar ook op die 2 op de bovenste foto. Wat is Miles toch een mooi mannetje!
                    Stats: 74kg at 11%
                    Vision: 85kg at 8%

Comment

• Originally posted by kedamn View Post
                      Nice legs Maarten !
                      Benen en rug zijn wel mijn beste groepen.
                      Nu mag ik de komende weken lekker de beachboy uithangen

Originally posted by quibus View Post
                      Mooie is ook dat wij niet eens gestemd hrbben..lis heeft dus niet gewonnen omdat ze de meeste fans meehad.
                      Ik hoorde dat ze verreweg de meeste stemmen had gekregen.
                      Uiteindelijk is ze 8st geworden , dus een prima resultaat!

Originally posted by gripmaster View Post
                      Die benen joh. Heerlijk. Zo op de foto lijken ze nog dieper Maarten. Echt gave foto's.

Je kunt trots zijn op jezelf, maar ook op die 2 op de bovenste foto. Wat is Miles toch een mooi mannetje!
                      Bedankt kerel, ik ben benieuwd naar de officiele foto's

Miles is een held en backstage was iedereen met hem aan het spelen.
                      Was mooi om te zien.

We hebben er weer een lading oppassers bij ,..haha!
                      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Ja miles mag je altijd brengen heerlijk lief ventje!!!
                        Een dag niet getraind...

Comment

• topper !

Ziet er allemaal prima uit en goed dat je er zelf tevreden mee bent ( moet je ook zijn )

Krijg je de stukken uit de kranten ?? anders verzamel ik ze wel voor je en stuur ik ze op

Comment

• Wanneer begint Miles met liften? Gnifgnif

Comment

• jouw benen, holy damn Op die foto's zien ze er echt focking gruwelijk uit! Ook mooi dat jullie zoon zich goed heeft kunnen vermaken tijdens het evenement, ook belangrijk!
                              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Mijn dochters zeiden al wanneer ik mee zou gaan doen dan konden ze mooi backstage al die sixpacks bekijken...
                                Maar als ik zo al die fysieken en die van jou bekijk gaat dat 'm nooit worden. Maar het inspireert wel om net even harder te trainen.
                                Goed gejat is het halve werk!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X