Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nee hij sport in Rotterdam noord. Fitness boulevard doet hij zijn begeleiding en gaat die af en toe langs. Fox gym komt in februari.

Comment

• Originally posted by aaaido View Post
      Ik volg ook (al een tijdje hoor :P)

Zie dat je uit Rotterdam komt. Waar train je?
      Originally posted by kedamn View Post
      zijn eigen gym als het goed is foxgym
      Originally posted by mdejonge View Post
      Als het goed sport hij nu nog bij de Fitness Boulevaard van Jerry Koolhoven.
      Originally posted by talalelh15 View Post
      Nee hij sport in Rotterdam noord. Fitness boulevard doet hij zijn begeleiding en gaat die af en toe langs. Fox gym komt in februari.
      Wat Talal zegt

Ik train bij The fitnessclub Noord & Blijdorp
      Daarnaast train ik bij Fitness Boulevard samen met Jerry.

Vanaf Feb. in onze eigen gym en uiteraard ook nog bij Fitness Boulevard - TeamJK Den Haag / Rotterdam
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Oeh waar komt je eigen gym? Ook in noord? Dan kan ik in t nieuwe jaar wel is komen buurten
        Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
        musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

• Gym komt in West dicht bij de Heemraadsingel.

Comment

• kom niet echt uit de buurt maar heb het vage vermoeden dat ik zo af en toe FoxGym van dichtbij ga zien
            "Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"

Comment

• Hoe was je training bolle?

Comment

• heel intressant vlogje, ik blijf zeker volgen en kom ook wel keer langs als je je eigen gym open hebt ! echte motivatie!
                lift and be happy

Comment

• Net terug van eindelijk weer eens een lekkere training.
                  Rug / triceps stond op het programma en ik had wat oefeningen gekozen die mijn onderrug wat zouden ontzien en daardoor zat ik er lekker in.

narrow grip pull down
                  3 x 10
                  2 x 5

wide grip pull downs
                  2 x 10
                  1 x 15
                  1 x 20

high stretch rows
                  3 x 10

Meadow rows SS supported t bar rows
                  4 x 10 / 5 - langzame reps

Rope push downs
                  4 x 10

underhand push dows
                  4 x 10

cgbp
                  4 x 20

45min cardio.

Echt tevreden met deze training en blij dat ik eindelijk weer een beetje in competitie modus kom!

Comment

• Goed kerel, was alleen benieuwd of je hem ontvangen had. Zit geen haast achter hoor dus zie maar wat voor jullie het beste uitkomt!

Super dat de trainingen weer beter gaan, op naar de Iron Man!
                    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                      Gym komt in West dicht bij de Heemraadsingel.

O is is ook makkelijk tr doen met de metro kom dan wel is kijken, leuk hoor.

en 45 min cardio :O ik vind 25 min al lang haha
                      Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
                      musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

• Ff wat anders.

Vos, gaat je vrouw bij haar volgende wedstrijd minder hard/droog komen om aan de wensen van de jury te voldoen?

Of heeft ze iets van: fuck jullie maar, ik kom shredded.
                        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                          Goed kerel, was alleen benieuwd of je hem ontvangen had. Zit geen haast achter hoor dus zie maar wat voor jullie het beste uitkomt!

Super dat de trainingen weer beter gaan, op naar de Iron Man!
                          Moet ff met Jerry overleggen wat het beste uitkomt ,maar dat komt goed!

Originally posted by Wengstertje View Post
                          O is is ook makkelijk tr doen met de metro kom dan wel is kijken, leuk hoor.
                          en 45 min cardio :O ik vind 25 min al lang haha
                          top man,

Ik heb geen moeite met veel cardio.
                          Altijd een fijn moment om even te rust te komen en aan niets te denken behalve de wedstrijd

Originally posted by Ruhl View Post
                          Ff wat anders.

Vos, gaat je vrouw bij haar volgende wedstrijd minder hard/droog komen om aan de wensen van de jury te voldoen?

Of heeft ze iets van: fuck jullie maar, ik kom shredded.
                          Ze zal deze wedstrijd minder hard komen om te kijken wat de jury en dan van vind.
                          Als het aan haar ligt komt ze nog harder dan op de Enercup ,maar dat is niet wat ze willen.

Na de Flex zal ze bepalen wat ze wil gaan doen en als dat hard / shredded is zal ze bij de internationale WBFF gaan waar hardheid in bikini wel gewaardeerd word.
                          Het moeilijke in NL is dat ze voor internationale standaarden en goed fysiek heeft,maar eerst soft moet kwalificeren als A atleet alvorens ze die wedstrijden kan gaan doen.

Net terug van een schouder / hamstring training en dat was eigenlijk ook weer lekker.

Machine shoulder press - omgekeerd zitten.
                          5 x 20/15/10 (rep ranges)

lying cable upright rows - liggend op de seated row machine.
                          4 x 10 - alle reps 2 sec vasthouden

seated db side raises - 10 reps gevolgd door 5 reps 3/5 sec vasthouden bovenin
                          4 x 10/5

Reverse pec deck
                          4 x 10

standing hamstring curl
                          5 x 10

seated hamstring curl
                          2 x 10
                          2 x 15
                          1 x 20

45min cardio.

Comment

• Hoe gaat het met je rug nu maatje?
                            Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Nog wat pijnlijk maar beduidend minder als voorheen.

Cardio en wat T5 lijkt erg goed te helpen.
                              ik drink ook 7ltr water p.d. zodat alles goed doorloopt.

Denk nog even rustig aan tot begin volgende week met oefeningen die mijn onderrug ontzien en dat moet het goed zijn.
                              Zolang het maar prima is als we echt gaan cutten vind ik het goed.

Comment

• Originally posted by piponld View Post
                                kom niet echt uit de buurt maar heb het vage vermoeden dat ik zo af en toe FoxGym van dichtbij ga zien
                                Kunnen we samen heen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X