logje wesley-4 daagse split.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by weslleyy View Post
    honger zegt natuurlijk niet alles.

Doe de voeding nu ook zelf dyno deed normaal service geven voor 8 weken en eventueel nog wat erna als extra maar omdat hij het zo druk heeft op dit moment was dit niet meer te verantwoorden. Heb natuurlijk het basisschema wel en vanuit daar kan ik zelf gaan werken!
    Hij is weer terug hoor
    Maar als je het zelf kunt maken is het natuurlijk helemaal top

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
      Ben daar ook wel benieuwd naar. Altijd leuk om te zien hoe de homegym van anderen er uit ziet.
      Ik zal binnekort eens de zolder een beetje opruimen en maak ik een foto!

Originally posted by tik_tok View Post
      Hij is weer terug hoor
      Maar als je het zelf kunt maken is het natuurlijk helemaal top
      Ik heb contact gehad met dyno hij vermelde dat de 8 weken service ruim verlopen was en ik daarom moest betalen of het natuurlijk zelf moest doen(aangezien druk was met werk en de tijd die hij had wel moest verantwoorden.). Ik heb voor optie 2 gekozen omdat ik het basis schema heb en vanuit daar verder kanw erken met de kennis die ik opgedaan heb!
      Last edited by weslleyy; 18-08-2014, 13:26.
      Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Ah homegym foto's, altijd leuk Ben indd ook benieuwd in wat voor een omgeving je met het ijzer smijt

Comment

Ik heb contact gehad met dyno hij vermelde dat de 8 weken service ruim verlopen was en ik daarom moest betalen of het natuurlijk zelf moest doen(aangezien druk was met werk en de tijd die hij had wel moest verantwoorden.). Ik heb voor optie 2 gekozen omdat ik het basis schema heb en vanuit daar verder kanw erken met de kennis die ik opgedaan heb!
          Oke, duidelijk verhaal! Nou ik ben benieuwd en als je een nieuw voedingsschema hebt zie ik hem graag eens voorbij komen

Comment

• Originally posted by akito View Post
            Ah homegym foto's, altijd leuk Ben indd ook benieuwd in wat voor een omgeving je met het ijzer smijt
            Niet te hard smijten dat vind men vader nooit zo leuk haha.

Originally posted by tik_tok View Post
            Oke, duidelijk verhaal! Nou ik ben benieuwd en als je een nieuw voedingsschema hebt zie ik hem graag eens voorbij komen
            Het schema dat ik volg(schema dyno) kom ik nog steeds rustig van bij zit op de 77 nu en wil naar de 80/85 toe. Ik zal dus dit schema aanhouden en wanneer nodig met wat kcals ophogen. Pas als ik ga cutten zal het schema veranderen en deze post ik natuurlijk dan!

Comment

Niet te hard smijten dat vind men vader nooit zo leuk haha.

Het schema dat ik volg(schema dyno) kom ik nog steeds rustig van bij zit op de 77 nu en wil naar de 80/85 toe. Ik zal dus dit schema aanhouden en wanneer nodig met wat kcals ophogen. Pas als ik ga cutten zal het schema veranderen en deze post ik natuurlijk dan!
              Gaat lekker qua gewicht bij je! Ik ben vandaag ook begonnen met bulken, ik hoop dat het aankomen bij mij ook zo lekker gaat als bij jouw. Is je vet% nog steeds niet gestegen?
              181 cm 85 kg 14%
              Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
                Gaat lekker qua gewicht bij je! Ik ben vandaag ook begonnen met bulken, ik hoop dat het aankomen bij mij ook zo lekker gaat als bij jouw. Is je vet% nog steeds niet gestegen?
                Gewoon je schema volgen en aanpassen waar nodig! het is wel wat gestegen maar met de 4 kilo die ik zwaarder ben geworden sinds ik bij dyno was begonnen kan ik daar goed mee leven.

Comment

• Borst/bicep vandaag!

Wide push up
                  10
                  10
                  10+20kilo
                  10+20kilo

Bench press
                  10*60
                  10*60
                  10*60
                  10*60

incline db press
                  12*22
                  12*22
                  12*22
                  12*22

incline Fly
                  10*16
                  10*16
                  10*16
                  10*16

Cable cross
                  12*24
                  12*24
                  12*24
                  12*24
                  Pully verhangen meteen stuk zwaarder.0

cross body hammer curl
                  12*14
                  12*14
                  12*14
                  12*14
                  Deze ging heerlijk.

ez curl
                  12*25
                  12*25
                  12*25
                  12*25

Db preacher
                  10*12
                  10*12
                  8*12
                  8*12
                  Biceps helemaal op.

Gewichten op sommige oefeningen volgende training omhoog. Vooral biceps gingen heerlijk.

Comment

• mooie training..

Comment

• ziet er weer solide uit maat!

hoe gaat het gevoel bij de pecs nu je met wide push ups begint?
                      heb je al meer het idee dat je ze voelt werken en je een betere mm connectie krijgt?
                      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
                        mooie training..
                        Ty gi je bent weer vaker Online zie ik!
                        Originally posted by Mvos View Post
                        ziet er weer solide uit maat!

heb je al meer het idee dat je ze voelt werken en je een betere mm connectie krijgt?
                        Tnx maat!

Ja het helpt zeker weten het gaat met de week beter benchen is nog aan de lastige kant maar erzit zeker vooruitgang in!

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                          ziet er weer solide uit maat!

dit heb ik een beetje gestolen uit wes zn logje , begin nu ook met wide push ups op db's er strict en gek genoeg voel je je borst een pak beter activeren
                          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Originally posted by mascotte View Post
                            dit heb ik een beetje gestolen uit wes zn logje , begin nu ook met wide push ups op db's er strict en gek genoeg voel je je borst een pak beter activeren
                            Het helpt mij enorm ik blijf lekker lang onderin hangen zodat ik hem goed kan voelen. Is voor mij een lastige spiergroep om goed te voelen en goed te trainen.

Comment

• Ja klopt, had er even geen zin in na mijn vakantie. Maar mijn interesse in BN begint weer te groeien Het loggen laat ik voorlopig even links liggen.

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
                                Ja klopt, had er even geen zin in na mijn vakantie. Maar mijn interesse in BN begint weer te groeien Het loggen laat ik voorlopig even links liggen.
                                Moeten het wel levendig houden hier

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X