logje wesley-4 daagse split.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by weslleyy View Post
    Ik heb zoals beloofd het even op papier gezet! Dit gaat hem worden de grote 3 kunnen ook wel eens wisselen met 5x5 en er kan natuurlijk aangepast worden waar nodig maar vind het fijn een begin op papier te hebben. Dankjewel maarten nog!

Maandag :Borst/Bicep
    Wide push ups(warm up) Warmup
    bench press 4 sets 8/12
    incline DB press 4 sets 8/12
    flat / incline DB fly – afwisselen 4 sets 8/12
    cable cross 4 sets 8/12
    cross body hammer curls 4 sets 8/12
    EZ / BB curls 4 sets 8/12
    db preacher curls / concentration curls -afwisselen 4 sets 8/12

Donderdag: Rug/tricep
    Pullups(warm up) Warmup
    Dead lifts 4 sets 8/12
    BOR / DB row - afwisselen 4 sets 8/12
    Wide grip pull downs 4 sets 8/12
    cgbp 4 sets 8/12
    1 arm overhead extension / dips - afwisselen 4 sets 8/12
    rope / bar push down(8 weken wissel) 4 sets 8/12

Vrijdag : Schouders/hams/traps/kuiten
    Seated/standing BB / DB press - afwisselen 4 sets 8/12
    wide grip upright rows 4 sets 8/12
    incline DB side raises / 1 arm DB side raises - afwisselen 4 sets 8/12
    face pulls / 1 arm bent over rear delt(8 weken wissel) 4 sets 8/12
    BB shrugs 4 sets 8/12
    SLDL / RDL - afwisselen 4 sets 8/12
    Good mornings - hard glutes aanspannen 4 sets 8/12
    Standing calf raise Zwaar gewicht

Vrijdag : Quads/kuiten/onderarmen/abs
    Squat / front squat - afwisselen 4 sets 8/12
    Bb hacksquat 4 sets 8/12
    Split squat 4 sets 8/12
    walking lunges / leg extensions - afwisselen 4 sets 8/12
    Standing calf raise Licht gewicht
    reversed grip cable 4 sets 8/12
    barbell curls 4 sets 8/12
    Ab rollout/planking Fail

Nog even iemand zoeken die de titel van men logje gaat aanpassen naar logje wesley-4 daagse split.
    Train je vrijdag trouwens 2 x p.d of heb je het verkeerd getypt?

Overlap hou je altijd als je op bepaalde dagen moet trainen.
    Ideaal zou zijn om niet uit te gaan van een week,maar om de dag te trainen en dus na iedere trainingsdag een rustdag te hebben.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ow foutje moet zondag zijn natuurlijk!
      Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Is zeker het beste helaas kan ik dinsdag en woensdag nooit trainen dus leek dit me de beste indeling.

Comment

• Daarom.
          Gewoon proberen,maar als ik hamstrings train de dag na rug ,heb ik geen problemen.
          Al doe ik nooit sldl maar altijd romanian deadlift.
          Het is geen gewonde deadlift,dus zoveel gewicht heb je niet nodig voor romanian deadlift.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rainman View Post
            Daarom.
            Gewoon proberen,maar als ik hamstrings train de dag na rug ,heb ik geen problemen.
            Al doe ik nooit sldl maar altijd romanian deadlift.
            Het is geen gewonde deadlift,dus zoveel gewicht heb je niet nodig voor romanian deadlift.
            Precies ik probeer het gewoon en zie het wel. Mocht bijvoorbeeld rdl beter aanvoelen dan de sldl dan kan ik nog altijd overgaan op alleen nog maar rdl.

Comment

• Originally posted by mascotte View Post
              Ik wil niet de lul uithangen maar je doet donderdag RUG met deadlifts en vrijdag HAMS

Krijg je zo niet teveel overlap ? als ik deadlift of rackpulls doe dan zijn mijn hams retestijf de volgende dag .

maar ieder lichaam is offcourse anders , als het voor jou werkt . dan doe je maar alsof ik dit niet getypt heb
              Is totaal geen probleem en het blijft leuk dat er steeds weer iets anders is
              waar men over gaat zitten zeuren om vervolgens doodleuk te zeggen "ieder lichaam is anders" of "kijk maar hoe het werkt"
              Maar ondertussen wel even de "steek" te willen geven.

Als ik een topic laatst jouw reactie lees over een sldl en nu lees dat je hams stijf zijn na rackpulls zou ik me toch eens wat meer in een beweging gaan verdiepen,want dan gaat er
              ergens iets niet goed.

@Wes ga lekker aan de slag en kijk hoe het uitkomt met de dagen die je tot je beschikking hebt.
              Ik wist niet welke dagen je wel of niet kon trainen,maar daar kunnen we altijd aanpassingen
              op maken.
              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Ik ga zeker gewoon aan de slag maarten en mocht ik denken dat er iets niet helemaal lekker loopt dan weet ik je te vinden

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                  waar men over gaat zitten zeuren om vervolgens doodleuk te zeggen "ieder lichaam is anders" of "kijk maar hoe het werkt"

Als ik een topic laatst jouw reactie lees over een sldl en nu lees dat je hams stijf zijn na rackpulls zou ik me toch eens wat meer in een beweging gaan verdiepen,want dan gaat er
                  ergens iets niet goed.

@Wes ga lekker aan de slag en kijk hoe het uitkomt met de dagen die je tot je beschikking hebt.
                  Ik wist niet welke dagen je wel of niet kon trainen,maar daar kunnen we altijd aanpassingen
                  op maken.

dit vind ik best flauw , en toegegeven ik ben maar een pummel die traint voor de fun dus in principe weet ik niks . dat besef ik erg goed ! maar als ik een opmerking geef wil ik helemaal niemand een steek zetten . zo zit ik niet in mekaar !!! als jij de ene dag deadlift doet en de volgende dag RDL word 2dagen na mekaar de erector belast . hoe je het draait of keert . dit is helemaal geen steek naar dat schema van jou dat is gewoon een feit . verder kan ik alleen maar opkijken naar de ervaring die jij hebt en de imput die je zomaar geeft aan de andere members zonder een sarcastisch ondertoontje zoals sommigen hier doen . anyway zoals ik al herhaalde , lees gewoon onder mijn post heen .
                  You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Was niet persoonlijk naar jou hoor maat.

Maar ik lees de laatste tijd zoveel "opmerkingen" over oefening die niet goed zijn of schema's waar iedereen zijn of haar plasje over wil doen en weinign mensen die gewoon eens hard aan de slag gaan.

Op een gegeven moment moet je gewoon beginnen en wat dat dan is daar moet je zelf achterkomen.

Ik vind UB/LB of FB verschrikkelijk,maar dat betekend niet dat dat voor andere niet goed is om mee te beginnen of om eens iets anders te doen.

nogmaals niks te nadelen van jou.

Comment

• You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Alle theorieën overboord en gewoon proberen!

Standing bb:
                        10*40
                        10*40
                        10*40
                        8*40

Wide grip cable upright rows
                        12*20
                        10*22
                        10*22
                        10*22

Incline dumbell side raise!
                        10*6
                        10*6
                        10*6
                        10*6
                        Heel strickt en slow.

Face pulls
                        10*23
                        10*23
                        10*23
                        10*23

BBshrugs
                        10*70
                        10*70
                        10*70
                        10*70

Rdl
                        10*70
                        10*70
                        10*70
                        10*70

Goodmornings
                        10*30
                        10*30
                        10*30
                        10*30
                        Damm dat is wennen.

Kuitjes en done. Ging echt heerlijk beter dan verwacht zelfs. Echt op uitvoering gelet.
                        Last edited by weslleyy; 08-08-2014, 19:14.

Comment

• aangepast,

succes met je schema =)

Comment

• Originally posted by Protasius View Post
                            aangepast,

succes met je schema =)
                            Thnx protasius

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                              Een logische vraag n.a.v. het feit dat jij iemand z'n gehele posterior chain tijdens een split twee dagen achter elkaar laat trainen is ook al een 'steek' ? Jeetje wat voel jij je altijd aandoenlijk snel persoonlijk aangevallen zeg. Of zit ik er nu 110% ( - ja dit is wel een steek) naast?

Om even inhoudelijk op Mascotte's post in te gaan vind ik dat hij een heel sterk punt heeft. Niet dat het per definitie slecht is een spiergroep twee dagen achter elkaar aan te pakken maar in een split lijkt het me nogal ongewenst. Abbo op dit topic dus, want ik ben benieuwd hoe je lichaam erop gaat reageren wesley

En succes gewenst uiteraard

Comment

• Originally posted by akito View Post
                                Een logische vraag n.a.v. het feit dat jij iemand z'n gehele posterior chain tijdens een split twee dagen achter elkaar laat trainen.

Om even inhoudelijk op Mascotte's post in te gaan vind ik dat hij een heel sterk punt heeft. Niet dat het per definitie slecht is een spiergroep twee dagen achter elkaar aan te pakken maar in een split lijkt het me nogal ongewenst. Abbo op dit topic dus, want ik ben benieuwd hoe je lichaam erop gaat reageren wesley

En succes gewenst uiteraard
                                Als je mijn reactie goed had gelezen had je gezien dat ik niemand adviseer om dat te doen aangezien ik niet weet/wist welke dagen hij wel of niet kon trainen.
                                Ik heb dus niet bepaald welke dag hij wat gaat trainen.
                                Ik kan er dus niks aan doen dat jij niet goed gelezen hebt.

Hij kan zelf bepalen adhv zijn herstel of hij dit moet aanpassen mbt oefeningen en/of rustdagen.
                                Vandaar mijn reactie mbt niet continu dingen aanpassen ,maar gewoon eens beginnen en daar vandaan kijken hoe of wat.

De rest van je wederom provocerende reactie ga ik niet in,want dat ben jij totaal niet waard en wil ik Wesley zijn log niet verzieken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X