logje wesley-4 daagse split.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Doe wat je moet doen guus, laat je je meisje ook met de bbc metode werken of gewoon met de mini me

Comment

• Hahahaha epic. Im in.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Ik weiger Wesley's log verder te verpesten. Mijn zegje gedaan en dat zal ik blijven doen zolang er gebakken lucht verkocht wordt.
        Veel plezier met de vriendin grapjes enzo..

I rest my case.

Comment

• Haha ja hoor akito..ga jij maar weer slijmen in maarten ze log.
          En was geen grapje mijn vrouw doet ook mijn trainingsmethodes wellicht gus ze vriendin de zijne.
          at wes srry zal me post reporten dan kunnen ze alle off topic verwijderen.
          excuses dacht weer een leuke fittie maar sinds het magische trio hun leider kwijt is is er weinig van over

Comment

• Originally posted by Pren View Post
            Hmm... Had van jou niet verwacht dat je voorstander was BBC.
            Haha, ik sta overal voor open, dat weet je toch?

Wat ik ermee bedoel: uiteraard is het belangrijk om te zorgen dat de basis goed is, maar wat de meesten vergeten is om gewoon keihard te trainen….,dan komt het resultaat vanzelf .
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Sow heb nog een hoop gemist zie ik. Dankje voor de mensen die hebben willen helpen! Vind het dan wel weer jammer dat er op de man gespeeld moet worden in een discussie.
              Ik zal gewoon het plan van maarten blijven volgen en ga vanzelf zien wat het me gaat brengen. Tot nu toe voel ik me er goed bij en vind ik het leuk!
              Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Ga je ook nog een keer een foto plaatsen? Ben wel benieuwd hoe je er nu bijloopt

Comment

• Als ik het tijd vind voor te cutten zal ik wel een fully bulk foto plaatsen haha kan ik meteen vergelijken erna!

Comment

• Rug biceps vandaag.

Pullups
                    7
                    6
                    6
                    4

Deadlift
                    12*80
                    12*85
                    10*90
                    9*90

BOR
                    12*60
                    12*60
                    10*60
                    10*60

Wide grip pull downs
                    10*45
                    10*45
                    8*45
                    8*45 beetje hulp spotter laatste rep

Cgbp
                    10*50
                    10*50
                    10*50
                    10*50

dips
                    12
                    12
                    8
                    8

Rope pushdown
                    10*2410*24
                    10*24
                    10*24

Weet niet wat in het eten zat maar alles lukte.

Comment

• The strength gainzzz are strong in this one

Top training man!
                      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                        The strength gainzzz are strong in this one

Top training man!
                        Yeaahhhh voelde me ongelofelijk sterk vandaag

Comment

• Wat is de reden er achter dat je zoveel herhalingen doet? Ga je dan niet meer op spieruithouding trainen?
                          181 cm 85 kg 14%
                          Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
                            Wat is de reden er achter dat je zoveel herhalingen doet? Ga je dan niet meer op spieruithouding trainen?
                            Hij doet er gemiddeld 10.
                            Wat vind jij daar veel herhalingen aan of lees je het andersom ,want dan is het veel
                            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                              Hij doet er gemiddeld 10.
                              Wat vind jij daar veel herhalingen aan of lees je het andersom ,want dan is het veel
                              Naar mijn idee lijkt me 10 reps al wat veel ja als je op massa traint. Zoals bij Deadlift zou ik eerder aan 6 herhalingen denken, dan aan 10 reps. Ach ik ken dat hij alsnog beter naar jouw kan luisteren, of dat weet ik eigenlijk wel zeker haha.

Je ziet het hier niet vaak in logjes voorbij komen en vandaar dat ik me afvroeg of daar een speciale reden achter zat.
                              181 cm 85 kg 14%
                              Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
                                Wat is de reden er achter dat je zoveel herhalingen doet? Ga je dan niet meer op spieruithouding trainen?

6-12 reps is perfect voor massa . 4-8 ook en 12-15 ook
                                You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X