Week 6
Quads, adductors, calves
Rust: 1-3 minuten
One leg leg press
3 x 6 120kg
1 x 8 120kg
Bulgarian split squat
4 x 10 18kg ea
Deze kwamen echt uit m'n tenen.
Leg extension
4 x 8-12
partials, iso-holds
Adductor machine4 x 8-10 110kg
Calf raise op leg press
4 x 5-6 100kg
Seated calf raise
4 x 6-8 55kg
Commentaar:
Vroeger haatte ik deze training, maar tegenwoordig kijk ik er naar uit. Op het moment zelf is het wel fucked up zwaar, maar de endorfine rush is ook wel gek. Ik krijg tegenwoordig ook een dikke pomp in m'n quads, dusdanig erg dat ik vaak wat meer rust moet nemen om te voorkomen dat ik moet nekken. Blij dat ik quads, hams apart doe. Een pomp in de hams erbij zou niet meer te doen zijn met deze intensiteit.
Geeft me best een kick dat ik naast LIT cardio weinig kan doen, enkel tijdens het stappen (stampen ) is het soms best vervelend. Afhankelijk van naar wat voor feestje ik ga.
Quads, adductors, calves
Rust: 1-3 minuten
One leg leg press
3 x 6 120kg
1 x 8 120kg
Bulgarian split squat
4 x 10 18kg ea
Deze kwamen echt uit m'n tenen.
Leg extension
4 x 8-12
partials, iso-holds
Adductor machine4 x 8-10 110kg
Calf raise op leg press
4 x 5-6 100kg
Seated calf raise
4 x 6-8 55kg
Commentaar:
Vroeger haatte ik deze training, maar tegenwoordig kijk ik er naar uit. Op het moment zelf is het wel fucked up zwaar, maar de endorfine rush is ook wel gek. Ik krijg tegenwoordig ook een dikke pomp in m'n quads, dusdanig erg dat ik vaak wat meer rust moet nemen om te voorkomen dat ik moet nekken. Blij dat ik quads, hams apart doe. Een pomp in de hams erbij zou niet meer te doen zijn met deze intensiteit.
Geeft me best een kick dat ik naast LIT cardio weinig kan doen, enkel tijdens het stappen (stampen ) is het soms best vervelend. Afhankelijk van naar wat voor feestje ik ga.
Comment