Pursuing The Vision

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Week 6
    Quads, adductors, calves
    Rust: 1-3 minuten

One leg leg press

3 x 6 120kg
    1 x 8 120kg

Bulgarian split squat
    4 x 10 18kg ea
    Deze kwamen echt uit m'n tenen.

Leg extension
    4 x 8-12
    partials, iso-holds

Adductor machine4 x 8-10 110kg

Calf raise op leg press
    4 x 5-6 100kg

Seated calf raise
    4 x 6-8 55kg

Commentaar:
    Vroeger haatte ik deze training, maar tegenwoordig kijk ik er naar uit. Op het moment zelf is het wel fucked up zwaar, maar de endorfine rush is ook wel gek. Ik krijg tegenwoordig ook een dikke pomp in m'n quads, dusdanig erg dat ik vaak wat meer rust moet nemen om te voorkomen dat ik moet nekken. Blij dat ik quads, hams apart doe. Een pomp in de hams erbij zou niet meer te doen zijn met deze intensiteit.

Geeft me best een kick dat ik naast LIT cardio weinig kan doen, enkel tijdens het stappen (stampen ) is het soms best vervelend. Afhankelijk van naar wat voor feestje ik ga.
    "Straight outta gym"

Comment

• Week 6
      Pecs, biceps en onderarmen
      Rust: 1-3 minuten

Bench press

3 x 3 110kg (VPR!, 1 extra set met 3 reppers i.p.v. 2)
      Ging behoorlijk easy, zat nog wel speling voor 4e en misschien 5e rep. Lekker hoor.

Incline db press + incline cable fly
      3 x 6-8 28kg ea + 3 x 6-8 35kg
      Pijnlijk as fuck

Seated cable fly
      3 x 8-10 30-35kg

Cable pulldown
      3 x 10-12 80kg

Seated db curl
      3 x 4-10 6-12kg ea

Cross body hammer curl
      3 x 6 12kg ea

Barbell curl
      3 x 4-6 20kg
      Zo'n dikke pomp dat 20kg amper nog omhoog kreeg...

Reverse wrist curl
      2 x 6-8 25kg
      2 x 8-10 20kg

Behind back wrist curl
      4 x 10 40kg
      Geen last van me polsen hierbij en voel hem goed in de onderarmen.

Commentaar:
      Gaat erg lekker. Voel me met de training sterker worden met de bench en mmc met pecs en biceps wordt ook telkens beter. Vooral biceps merk ik positieve vooruitgang.

Pecs gaat ook goed, zeker als ik superset. Incline db press + incline cable fly is echt pijnlijk as fuck.

Gewicht alweer 86,5kg.
      Morgen verdiende rustdag en maandag weer aan de studie. Kcal gaan up, vanwege cardio en dan zullen we weer zien wat de toekomst gaat brengen.

I'll keep you posted.

Aesthetic Bodybuilding & Fitness Motivation - Go For That Dream 2014 HD - YouTube
      "Straight outta gym"

Comment

• Vandaag bovenlichaam power dagje.
        Studie weer begonnen en kreeg van een enkeling de vraag of ik weer aangekomen was. Ik was weer breder geworden namelijk

Ging wel lekker. 1 x 3 112,5kg bench press gedrukt overigens. Nieuwe PR op 3 reps.

En verder:

Bodybuilding Motivation - It Is Possible - YouTube

Ooit zal ik prijzen winnen met wedstrijden.. It's possible
        "Straight outta gym"

Comment

• Nette PR maat!

Proficiat
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Alles is bijna mogelijk.
            Alhoewel die fuckers met sick geneticts wel je dromen door de war kunnen schoppen. Just saying.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

• Die fuckers heb je altijd.

Gewoon je eigen plan trekken.
              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                Nette PR maat!

Proficiat
                Thanks, bro!

Originally posted by Shredmaster View Post
                Alles is bijna mogelijk.
                Alhoewel die fuckers met sick geneticts wel je dromen door de war kunnen schoppen. Just saying.
                Ikzelf geloof dat inderdaad vrijwel alles mogelijk is. In ieder geval als ik mijn verstand en hart stort op de zaak dan krijg ik het gedaan. Het is zo simpel eigenlijk, maar dat maakt het tegelijkertijd ook zo moeilijk. Het kan namelijk de eerste keer lukken, maar misschien duurt dat proces wel 3 jaar. Of misschien lukt het pas na 3x, wie weet.

Je hebt verder wel gelijk inderdaad, bro!

Originally posted by Ruhl View Post
                Die fuckers heb je altijd.

Gewoon je eigen plan trekken.

Bodybuilding Motivation - It Is Possible - YouTube

5.15 - einde filmpje.
                "Straight outta gym"

Comment

• Week 7
                  Power workout upperbody
                  Rust: 3 minuten

Bench press

1 x 3 112,5kg (3rep PR)
                  4 x 2 112,5kg

Pull up
                  3 x 3 bw+35kg

Chin up
                  2 x 3 bw+35kg

Overhead press
                  2 x 5 70kg
                  2 x 4 70kg
                  1 x 3 70kg

Commentaar:
                  Bench press ging lekker. Kreeg wel na die eerste set kramp in m'n onderrug, onderkant lats, omdat ik wat verkeerd aanspande toen ik klaar was met pressen. Merk wel dat ik veel meer met m'n hele lichaam aan het benchen ben nu ik meer focus op techniek en dat gaat best goed. Kracht neemt steady toe door o.a. de focus op techniek.

Had verder gehoopt 5 x 5 70kg te pressen, maar het ging niet zo. De 3 x 3 77,5kg zat er ook al niet in, want ik faalde op de 77,5kg.

Vanavond deadlift, front squat en calf raises en de resterende dagen enkel nog borst, rug, delts, biceps, triceps en onderarmen trainen verdeeld over de andere dagen.

Even de benen deze week soort van sparen, want ik heb nu zelfs nog spierpijn en ik heb nog geen eens benen getraind deze week. Benen hebben het moeilijk om te herstellen volledig, maar ze worden wel merkbaar dikker.
                  "Straight outta gym"

Comment

• Change of plans. Toch geen front squat en deadlift meer vanwege het weeekend, wil niet het risico lopen om vrijdag met zere benen te vertrekken naar Decibel.

Afgelopen vrijdag quads en kuiten gedaan en ik heb nu nog spierpijn in m'n quads, hams en het is inmiddels al 96 uur geleden...
                    5 sets deadlift en 5 sets front squat zal hetzelfde resultaat hebben, vermoed ik. Benen herstellen bij mij nu eenmaal het traagst..

Vanavond dus pompen en de workout van vrijdagochtend waarschijnlijk skippen om eerder te kunnen vertrekken.
                    Last edited by Iron Mind; 12-08-2014, 16:54.
                    "Straight outta gym"

Comment

• Uiteraard wel gewoon getraind afgelopen week, been werk vermeden om ze te sparen en ze zijn nu voor 85-90% hersteld qua gevoel. Dus dat feestje moet goedkomen.

Aankomende 3 dagen geheel rust qua krachttraining enkel ziek veel cardio dus.

Qua vreten zie ik wel wat het wordt, als het maar veel kcal is.

Neem wat extra pakken brinta, havermout, whey en pindakaas, noten mee om in ieder geval de nodige kcal naar binnen te werken. Zal proberen niet te ver onder de 4000kcal te komen per dag. Heb wel een globaal idee van wat ik moet eten in dat geval.

HET IS AAN!

Decibel Outdoor Festival 2014 | Hardstyle Festival Mix #25 | The Goosebumpers - YouTube

Tot maandag
                      "Straight outta gym"

Comment

• Veel plezier man! May the gainz be with u!
                        People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Zoo, Decibel overleeft voor zover ik nu kan oordelen. Weer de nodige kcal verbruikt.
                          Mega gek weekend was het. Veel bewogen, cardio gedaan dus. Veel gelachen, gestampt en gek gedaan.

Qua eten zelf veel eigen eten meegenomen. Ik had namelijk behoorlijk honger daar, dus dat was voor mij reden om meer troep te eten om mijn kcal inname een extra boost te geven.

Vooral veel havermout, whey, pindakaas, noten en tonijn gegeten om op die manier in ieder geval aan de 4000kcal te komen. De rest opgevuld met krentebollen, eierkoeken, sultana's, wit brood etc. Gemiddelde kcal inname van 5000-5500kcal per dag vermoed ik zo. Met voldoende eiwit vanwege 3 blikken tonijn en 100g whey per dag. Overigens geen alcohol geconsumeerd, geen behoefte aan gehad. Ook geen drugs.

Gewicht was zojuist 86,2kg, dus geen gewichtsafname en dat was precies de bedoeling. Missie geslaagd dus namelijk: top, gek weekend hebben en gewicht behouden.

Vanavond trainen, power workout full body staat op het programma, maar even kijken wat de beentjes willen. Die zijn behoorlijk fucked up namelijk.
                          "Straight outta gym"

Comment

• Misschien een leuke kanttekening. Volgens de maten waar ik mee was. Was ik weer dik gegroeid en kwamen er wat vragen bij hen op. In hoever ik hiermee wil gaan en dat ik anders wel te groot ga worden, naar hun smaak. Wedstrijdambities, AAS etc.

Verder wat random complimenten gekregen van non-lifters en mede ijzerbroeders over mijn fysiek. Ook altijd wel leuk om te horen. Blijft grappig om te horen dat mensen vaak vragen of ik elke dag train, blijkbaar representeert mijn lichaam hard werk. Een erg mooi compliment denk ik dan maar.

1x een back lat spread gedaan voor een paar maten van me en ik hoorde van hen dat er een paar dudes naast hen stonden te kijken met open mond van:" Wtf....?!?!". Wel grappig, omdat het dingen zijn die ikzelf allang niet meer zie, omdat ik een heel ander referentiekader heb voor mezelf van wat "groot" is.

Het is dus weer terug op het pad. Doel is tegen de 90kg te wegen of er over voor het einde van 2014. Dus er is genoeg werk aan de winkel.
                            "Straight outta gym"

Comment

• Wat vond je de vetste set? Mark with a K nog live gezien? Gru-we-lijke set, srs voor mij persoonlijk dikste die ik óóit live gezien heb.
                              Je hebt natuurlijk ook een wat ander fysiek dan de meeste kuur/curl-bros daar Maar mirins zijn altijd leuk

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post

Verder wat random complimenten gekregen van non-lifters en mede ijzerbroeders over mijn fysiek. Ook altijd wel leuk om te horen. Blijft grappig om te horen dat mensen vaak vragen of ik elke dag train, blijkbaar representeert mijn lichaam hard werk. Een erg mooi compliment denk ik dan maar.
                                je bent vergeten no homo te zeggen!

Hoe ga je eigenlijk om met dat wat je vrienden hebben gezegd over te groot worden etc? Trek je dat je aan of leg je het naast je neer?
                                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X