324 gram carbs is niks man
Wengstertje road to his first MAP competition
Collapse
X
-
Originally posted by Iron Mind View PostKan ik inkomen, maar je moet toch wat om je kcal te uppen als je bijv. al op de 600-700g carbs per dag zit. Simpel meer carbs is ook niet grappig meer dan.
Verder benieuwd naar je bevindingen, resultaten van, tijdens de begeleiding, Weng.
Me bevindingen zal ik er ook wel bijzetten bij de veranderingen etc.
Originally posted by talalelh15 View PostSucces nog wengster he!
Teveel carbs kan ook zorgen voor insulineresistentie, just sayin. Balans heeft nog altijd mijn voorkeur.Originally posted by Ruhl View Post324 gram carbs is niks manBodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Comment
-
zaterdag training met me begeleider ging lekker, poseer les was wel lachen op het eind gewoon midden in de gym en iedereen kwam erbij staan en kijken, lat spread moet ik nog even oefenen blijft een lastige als ik hem thuis voor de spiegel doet lukt tie wel maar onder druk vreemd genoeg niet... kon er ook aan liggen dat ik me rug had getraind.
Kreeg nog een compliment van de eigenaar van de sportschool dat ik er goed bij staat, streelt toch weer m'n ego
training hoef ik niet echt te loggen was niet veel anders dan normaal.
vandaag benen pakken of even 3 dagen rust nemen voel me wat moe weinig slaap afgelopen dagen dus ben best wel moe, even kijken hoe ik me na me werk voel.Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
Comment
-
-
Originally posted by rain View PostDan sta je niet tegenover Guido op het podium straks.
Al staan er onder de 180 cm ook een paar hele goede.
Originally posted by Mvos View PostInb4 Freshmint
Gaat goed maat en lekker blijven pushen en dan shreddenBodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Michaesdorres## Keto Flow Gummies Reviews## Glucose syrup is a common component in lots of gummy dietary supplements, serving as a sweetener and thickening agent....
-
Kanaal: Events
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
4 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
5 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
4 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-