Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hmm net even gekeken zag er allemaal leuk uit! Maar dat is net de week na een stage week.. Dan zit ik weer zonder kracht en blablaa, ik sla em deze keer over maar ik weet zeker dat ik nog een keer ga komen!
Lekker he die spierpijn Baazel. Op deze manier kun je je spieren lekker slopen en heb je 5 dagen rust waarin ze lekker kunnen herstellen. Jammer dat je regelmatig op stage moet. Wordt je steeds weer terug gegooid
181 cm 85 kg 14%
Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg
Lekker he die spierpijn Baazel. Op deze manier kun je je spieren lekker slopen en heb je 5 dagen rust waarin ze lekker kunnen herstellen. Jammer dat je regelmatig op stage moet. Wordt je steeds weer terug gegooid
Jaa die 5 dagen rust is wel echt lekker!
6.5 Km er ook weer op zitten, 33.5 minuten over gedaan valt me eigenlijk nog tegen maar heb extra wat rustiger gedaan want ga morgen weer hardlopen
Kreeg ook richting het einde last van mijn enkel of zelfs iets boven mijn enkel
De doseringen die je noemt zijn redelijk gebruikelijk voor beginners, maar zorg ervoor dat je je gezondheid goed in de gaten houdt, vooral je lever bij...
Comment