Quibus wedstrijdlog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aye nice. Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt. Succes.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Dusse, je tandenborstel ligt nu in de koelkast, en je sleutels liggen op het toilet, ect? Is dat niet kut met je werk, of valt dat nog mee?

Is al zo lang terug dat ik bij Rob zat. Maar ik kan mij nog wel herinneren dat ik op het laatste van het dieet ook veel last had van de suffigheid. Ik vond het vooral op het werk lastig: vaak het gevoel dat ik dingen wel wist, maar er gewoon even niet bij kon komen. En bij de dingen die op de automatische piloot gingen, vergat ik gewoon delen. Ik weet nog dat we in die periode een korte tijd op negatiefjes zijn gaan trainen, maar niet meer wanneer dat precies was. Ik weet alleen nog dat dat niet te lang achter elkaar mocht, en dat hij het bij anderen volgens mij in de laatste weken van de wedstrijdvoorbereiding deed. En toen energie met de training zwaar begon te worden nam ik ook amino's voor de training. Die Huma Pro zorgde ook voor een insulinepiekje (oa door koffieboon extract dacht ik) zonder dat er carbs in zaten.
      Vast dingen waar je niets aan hebt, maar toch.

Sterkte met het laatste stukje. Ook voor je vrouw, moet zwaar zijn als ze maar 1000 kcal heeft. Ik heb bewondering voor hoe jullie het volhouden, vind ik mooi om te lezen
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Haha
        Trainen is een drama momenteel op vrije dagen gaat het nog wel maar als ik ochtenddienst heb gaat er een hand caffeine pillen in
        Maar ja hoef niet meer te groeien puur voor spierbehoud en verbranding.
        Gewicht blijft trouwens redelijk stabiel rond de 88 kg.
        Vet op me buik is nagenoeg weg en nu beginnen de love handels weg te trekken, je voelt het vet korrelig worden en 3lke ochtend is er weer wat verdwenen.
        We kunnen er allebei wel om lachen trouwens loopt er 1 net veel pijn en moeite naar zolder om vervolgens terug te komen met de vraag, weet jij nog wat ik ging doen?
        Eieren uit je handen laten vallen, naar de winkel gaan voor een zak sla en met vis kipfilet en rijstwafels terug komen maar zonder sla
        Blij zijn dat je cardio kan doen zodat je ff niet aan eten denkt
        Maar het vervelendste is dat je van alles wilt maar gewoon geen energie hebt.
        Mijn vrouw is heel schoon mbt het huishouden stofzuig dagelijks etc maar dat wordt ook gewoon zwaar.
        Maar we doen het met ze viertjes thuis, de Kids helpen lekker mee en zijn super enthousiast we hadden ze vd week mee naar fox en Damian mocht ff mee trainen en maarten helpen met reps tellen.
        Elena bij de meiden in hun bikini kijken en die staat thuis samen met renee te poseren echt te leuk allemaal.
        Hier "klaag" ik dan ook wat maar thuis zeuren we niet en doen het gewoon.
        Maar eerlijk gezegd is dit het zwaarste wat ik ooit in me leven heb gedaan, maar het maakt ons als gezin/echtpaar en individu wel echt een stuk sterker.
        Wij doen al sinds we samen zijn alles met ze tweeën en waar mogelijk met ze vieren, we hebben weinig vrienden omdat we gewoon liever samen zijn en dat wordt zo alleen nog maar beter.
        Het is gewoon een onwijs leuke ervaring maar het is een zwaar en duur geintje.
        Nog minder dan 6 weken staan we op het podium en onze familie zit op de voorste rij te kijken.
        Nog maar 5 weken dan begint het laden al, nog 8 weken en dan zitten we 2 weken in Turkije aan het strand.

Verder heb ik veel aan maarten hij is echt goed in zijn vak en dan met name het feit dat hij zorgt dat je doorgaat.
        Een dieet maken kan iedereen wel maar het mentale aspect is het zwaarste en op de een of andere manier weet hij ons elke zaterdag weer zo te motiveren dat we weer een week aankunnen
        Dus mocht je dit toevallig lezen dikke, thnx.
        Nu nog ff werken, dan kids halen, eten voor morgen preppen, trainen, eten, cardio, en slapen

Comment

• Haha, gaat lekker zo te lezen. Heb even bij gelezen, je kunt het man.

Zet 'm op tijger.
          In between obsessed periods

Comment

• Heb jij het dus nog makkelijk Mijn vrouw zit lekker elke avond met van alles op de bank naast mij weg te vreten gvd gvd hahah.. Ik weer naar de keuken om een bak salade te maken jeeeh, maar goed blijf steeds zeggen wat zijn 6 a 8 weken op een mensen leven!
            Een dag niet getraind...

Comment

• Ja dat we het samen doen scheelt behoorlijk.
              Gister een klote dag allemaal van die bemoeienis van collega's dat je van pindakaas dik wordt tot een gast in de gym die blijft zeiken dat je 1x pm bier moet drinken om alles door te spoelen? ???
              Naja ik heb niemand vermoord dus gaat goed
              Vanmorgen 30 minuten fasted cardio, eten,kids naar school en trainen.
              Quads kuiten en met een berg caffeine wat ephidrine leek het toch nog ergens op.
              Quads
              Leg Press
              10x 70
              10x 110
              10x 150
              10x 170
              10x220
              Dat was voeten schouder breedte, daarna smal
              5x10x 20

Sumo Db Sq
              5x10x 40kg

Leg extension
              10x 40
              10x 50
              10x 60
              10x 70
              Dropset

Kuiten
              4x10 staand
              4x10 zittend

En als toetje een appel en 4 eiwitten
              Vet begint nu echt van me heupen te verdwijnen, je ziet gewoon per dag verschil.
              Paar nieuwe aders gespot dus dat houd de motivatie wel hoog.

Comment

• Heb je hier al een shirtje van nodig?

Comment

• Haha eerlijk gezegd heb ik momenten dat ik denk te ontploffen maar heb daar gewoon geen energie voor
                  Maar we zijn weer een dagje dichterbij en progressie gaat prima.
                  Vanmorgen fasted cardio en net borst biceps training ging nog best aardig.
                  Machine Press
                  5x10x 80

Schuine m Press
                  5x10x 70

Flyes
                  5x12x18

Biceps
                  Db curl
                  10x 10
                  10x 12
                  10x 14
                  10x 16
                  Hammer curl
                  4x10x 18
                  Dropset

Comment

• goed bezig quibus! nice wheels!

Comment

• Doet mij denken aan die gast in de documentaire "I Want To Look Like That Guy". Hij voelde zich steeds futlozer naarmate hij dichter bij de wedstrijd kwam. Maar uiteindelijk was hij wel blij met zijn prestatie en daar gaat het om.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

• Ja dat is de beste motivatie dat je nu elke dag veranderingen ziet en daardoor merkt dat je voeding alles is op dit moment!
                        Een dag niet getraind...

Comment

• Moooooooi al die lijnen op je benen zeg!

Ik las dat het al zo goed als uitverkocht was?

Comment

• Ja alleen nog via groot scherm hal in andere ruimte daar
                            Een dag niet getraind...

Comment

• Ziet er al goed droog uit, vet ook die ader die je ziet lopen vanaf je enkel naar boven.
                              Ben benieuwd naar het eindresultaat voor deze wedstrijd!

Comment

• Thnx
                                Idd alleen nog een zaal met scherm.

Gister middag dienst, vrij lange dag als je vanaf 6 uur wakker bent.
                                Als klap op de vuurpijl dikke stroomstoring 2 minuten voor ik klaar was en ik was al een zombie
                                Heb paar plakken kaas die in de koelkast lagen opgegeten aangezien ik nog ff Door moest.
                                Wat een kut gevoel is dat zeg niet aan je schema houden
                                Vandaag uurtje extra cardio erin gegooid
                                Rug triceps getraind ging nog best wel lekker en een pomp die niet te harden was.
                                Heb nu wel paar dagen spierpijn na een training maar vind dat stiekem wel lekker.
                                Krijg nu wel erg veel vragen of ik me wel goed voel, heb een ingevallen kop en me wallen zijn gewoon net make up soms hehe.
                                Maar ik heb begrepen dat Hoe slechter je je voelt Hoe beter het gaat.
                                Nou het gaat dus prima uiteindelijk zit het allemaal tussen je oren en daar zit het nog steeds goed motivatie wordt naarmate de wedstrijd nadert al hoger en heb er echt gigantisch veel zin in.
                                Ben vooral enorm benieuwd hoe alles er na het laden etc uitziet.
                                Nog een krappe 5 weken knallen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X