Quibus wedstrijdlog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat een vreten allemaal man . Is dat laatste serieus?
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Fox gym logo? ouwe

Comment

• Een avengers tatoo vind ik wel vet. Memphis Depay heeft een avatar airbender tattoo op zn arm, zo'n cartoons zien er altijd wel sick uit als tattoo vind ik
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
          Wat een vreten allemaal man . Is dat laatste serieus?
          Haha ja das serieus.
          mijn liefde voor m gaat ver zonder gekheid mijn tattoo betekenen veel voor mij en staan vaak ergens voor, maarten en lisanne betekenen erg veel voor mij en zeker dit hele wedstrijdgebeuren wil ik vastleggen.
          ik had ook een sandow kunnen tatoeëren bijvoorbeeld maar zoals ik zeg is alles voor mij echt begonnen Door deze twee mensen en dat wil ik dus graag vastleggen.
          een portret van maarten ging me wat ver dus wordt het hun logo.
          Zoals aan sommige van mijn reacties wel te lezen was is maarten veel meer dan mijn coach, hij is mijn coach, Beste vriend, en soms psychiater (Hoe de fuck schrijf ik dat)
          Maar vooral een deel van een heel leuk stuk van mijn leven.
          Had ik bij team Google gezeten was dat het logo geworden, gemiste kans dus boys
          Waardeer de normale reacties wel ook al zullen jullie het vast vreemd vinden
          Have a nice Day peeps

Comment

• Oh dat ga je nog wel tegen je krijgen hier vermoed ik Ik vind het een mooi gebaar. Een tribute aan de relaties die heel dicht bij je staan... is geen vreemde tattoo. Benieuwd naar het resultaat gab!

Comment

• Haha, er word zelfs al gestrooid met team google tattoo pics in het topic van Rain...

Ach.. hebben de keffertjes weer een bot om mee te spelen

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
                Haha, er worden zelfs al team google tattoo pics gestrooid in het topic van Rain...

Ach.. hebben de keffertjes weer een bot om mee te spelen
                Hoezo?

Ik vind dat iedereen echt zelf moet weten wat hij doet en/of wat voor tatoeage hij laat zetten.
                Maar dat er reacties op komen,kan je verwachten.
                Er wordt toch niet afgezeken dit keer?
                Een dolletje moet kunnen.

Het leuke van Q is dat hij echt gewoon schijt heeft aan wat anderen denken,anders had hij dit niet gemeld in zijn log en het gewoon stilletjes gedaan.
                Dat waardeer ik dan wel weer heel erg en daar zouden anderen een voorbeeld aan kunnen nemen.
                Zelf zou ik het logo niet laten zetten,al vind ik het wel een mooi logo.
                Deze Fox tattoo heb ik zelf laten zetten(umad googlelogen ):
                Last edited by rain; 06-05-2015, 06:46.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

• En dat er reacties komen op reacties kan je ook verwachten.

Comment

• En vergis je niet, ik zie de humor er ook wel van in hoor. Alleen het is af en toe zo voorspelbaar zeg maar. Dat bedoel ik met 'geef ze een bot'.

Comment

• Gaat sinds gister toch al leuker op bn lekker houden zo.
                      En idd wat anderen vinden boeit me niet, krijg ook vaak commentaar dat ik het gezicht van een fotomodel heb maar daar trek ik me niks van aan

Comment

• Wat was er gister? Stiekem een theekransje gehouden??

Comment

• Naja zoiets.
                          De opmerkingen die je nu leest zijn wat mij betreft oprecht grappig bedoeld en niet om te fucked.
                          Tijd om bn weer leuk te maken dus.
                          Zie topic euh....over dat ebook

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                            Naja zoiets.
                            De opmerkingen die je nu leest zijn wat mij betreft oprecht grappig bedoeld en niet om te fucked.
                            Tijd om bn weer leuk te maken dus.
                            Zie topic euh....over dat ebook
                            Dit dus.

Met dank aan Dynamix.
                            Er wordt al een inzamelingsactie gehouden voor een leuke attentie voor Dynamix.
                            We twijfelen tussen een handtekening van Guy Droog ,een woordenboek nederlands voor extreem gevorderden of een doos Haribo voor tijdens zijn cut.

Het zou dus mooi zijn als het weer leuk en leerzaam wordt met af en toe een pittige discussie.
                            (Net op tijd je post hierboven gewijzigd trouwens GI? )
                            Last edited by rain; 06-05-2015, 07:54.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Huh, ik heb niets gewijzigd?

Ja hoop dat het ook wat gezelliger word, ik probeer ook niet meer te happen als ik op een bepaalde manier gequoted word. Laat het gewoon links liggen.

Comment

• Haha GI kap is met ruzie zoeken het ging net zo goed hier

Denk dat je 'm nergens blijer mee maakt dan een zak haribo trouwens rain

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X