Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Guy Droog loopt toch in Maarten zijn gym rond? Een gesigneerde foto van hem, een zak Haribo en een gebruikt shirt of petje van Layne Norton zouden die ouwe Dynamix dolgelukkig maken!
Nou logo staat erop maar krijg hem niet geupload uit een album foto volgt nog, volgende stuk wordt de hulk.
Borst
BP
10x 50
10x 60
12x80
10x 100
3x110
3x120
Cable flyes
5x10
schuine Press machine
4x12
Fly machine
5x15
Biceps
B curl
15x12
12x14
10x 16
10x 18
Hammer curl
4x10x 22
Machine curl
4x10x??
Heb vandaag echt veel gegeten
10 bruine kadetten met 300 Gr rosbief
Zak joylent
1 kilo kwark
3 bakken met rijst en lamsgehakt vd Turk
1 carb drank met 100 Gr carb
2 shakes van 89 Gr eiwit.
ga het nog leuk vinden dat bulken
Zag je tattoo op FB voorbij komen, zag er goed uit! Wat is de gedachte achter alle avengers op je benen? Komen ze eruit te zien als in de comics of zoals in de films?
Ik vind dat echt al jaren heel cool, nu wordt het nieuw leven ingeblazen en heb ik voor me zoon alle poppen gekocht toen zag ik ergens eea voorbijkomen en vond dat zo vet.
Worden comic style
Ik vind dat echt al jaren heel cool, nu wordt het nieuw leven ingeblazen en heb ik voor me zoon alle poppen gekocht toen zag ik ergens eea voorbijkomen en vond dat zo vet.
Worden comic style
Gaaf man, ben wel benieuwd hoe het eruit komt te zien.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment