Quibus wedstrijdlog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by quibus View Post
    Kleine updaten.
    Vandaag begonnen met dieet, we starten op 3300 kcal.
    Stats 103 kg 13.3%vet
    Hulpmiddelen 50mg tren a pd/ 50mg test p eod

Mijn vrouw stond gister op 12.9% dus dat gaat ook prima.
    Zoooo wat weinig! Knap! Welke klasse gaat ze doen? 😊
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• MAP
      Nee bikini

Comment

MAP
        Nee bikini
        Hahahahahaha map en dat percentage, hoe jaloers wil jij mij maken hahahaha

Maar bikini is ook mooi. Gaaf! Wens haar succes
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Zal ik doen thnx

Comment

• Hoeist nou Q? Gaat alles een beetje volgens schema op dit moment?

Hoe is het met maarten trouwens? Ook zelf een beetje goed op weg naar zijn wedstrijd of word dat hem niet?
            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Ja top
              Alles gaat volgens plan, nu nog ligt cutten zodat laatste 10 weken ik met 10% begin.
              Laatste meting was 12 geloof ik, maar zie bijna dagelijks verschil.
              Was vanmorgen 96 kg dus zijn er alweer 7 vanaf al was dat vrij veel vocht.

Maarten gaat prima hij staat in vergeleken vorig jaar zijn prep en wedstrijd er nu beter bij.
              Droger en zwaarder dus ben heel benieuwd hij is echt een tank nu haha.
              Vanaf volgende week zal ik proberen nauwkeuriger te loggen laatste weken zijn wel interessant denk ik.

Comment

Ja top
                Alles gaat volgens plan, nu nog ligt cutten zodat laatste 10 weken ik met 10% begin.
                Laatste meting was 12 geloof ik, maar zie bijna dagelijks verschil.
                Was vanmorgen 96 kg dus zijn er alweer 7 vanaf al was dat vrij veel vocht.

Maarten gaat prima hij staat in vergeleken vorig jaar zijn prep en wedstrijd er nu beter bij.
                Droger en zwaarder dus ben heel benieuwd hij is echt een tank nu haha.
                Vanaf volgende week zal ik proberen nauwkeuriger te loggen laatste weken zijn wel interessant denk ik.
                Oh goed vooruitzicht kerel! Dagelijks verschil is echt netjes zo vroeg al in je prep.

Goed om te horen dat het met Maarten goed gaat en goed door buffelt. Jammer dat hij hier niet meer aanwezig is. Zijn log was altijd reuze interessant.

Lijkt me top om te lezen! Volg je op de voet
                Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Vandaag schouders hamstring ik ga niet alle gewichten etc loggen.
                  Dumbell Press pausen 1 arm per keer
                  4x10

Side raises 4x10

Front raises 3x35

Face pull ss Shrugs
                  4x10 4x10

Hamstring liggend en staand beide 4x15

Eet momenteel rijsttafels vis kip kwark havermout.
                  Zo'n kleine 300 kcal
                  Elke dag half uurtje cardio
                  Test tren 50/50mg
                  3iu hgh
                  2 tabs t3

Gewicht 96kg

Comment

• Niet zoveel te updaten momenteel.
                    Train elke dag met cardio erachteraan.
                    Soms train ik 2x per dag.
                    Reden is dat ik wat nieuwe gear heb ontdekt base oftewel waterbase.
                    Test en tren wat je een uur voor je training injecteerde.
                    Tja daar kan dus geen pwo tegen op kolere
                    Ten eerste wordt je 2x zo sterk naja flink sterker.
                    Ten tweede de focus agressie en zin in trainen zijn bizar en tot slot de pomp...armen lijken wel 2x zo groot na een training.
                    Dus injecteer nu dagelijks 50mg tren a en 50mg test p en voor het trainen 50/50mg tren test base.
                    Zijn wel lekker veel injecties maar daar heb ik weinig moeite mee.
                    Denk dat ik nu rond de 10%zit en weeg de hele week gewoon 95kg.

Comment

• Prep gaat nu echt goed beginnen of niet? 2 keer per dag trainen is wel ziek hoor kerel, benieuwd hoe het deze prep met je gaat.

Hoe bevalt het minder eten nu dan aangezien je eerst echt rond de 7k zat?

Als ik het goed begrijp zet je nu in totaal dagelijks 100 mg test en tren? En die eerste 50mg zet je 's ochtends ofzo?

Comment

• Ik train meestal sochtends dus uurtje daarvoor 50/50 base dan in de loop vd dag als ik zin heb 50/50 met esters.
                        Ik heb een soort eet stoornis ontwikkeld in die bulk, dwz ik kan echt geen vreten meer zien.
                        Nu begint de trek wat terug te komen wel handig in de cut maar echt heel fijn is het niet.
                        Zelfs patat etc eet ik met tegenzin.

Comment

• Ik ben wel benieuwd naar die 'base'.
                          Nooit van gehoord eerlijk gezegd, zijn er al artikellen over?
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• is gewoon het meeste kortwerkende wat er is... is er al een tijdje hoor wel het proberen waard eigenlijk je mag me best appen hoor als je iets leuks uitvind :P
                            Een dag niet getraind...

Comment

• Zo vandaag weer bij m geweest.
                              Eerst even gemeten ik zat op 10 en renee op 11 nog wat gaat prima dus.
                              Volgende week gaat cardio omhoog en kcal naar beneden

Hams
                              5x15 reps per been staand.

Quads
                              V squat
                              4x15

Leg ext
                              4x15 per been

Lunges
                              Per stap 3x op en neer, na ronde 1 leek ik bambi wel stond helemaal te rillen.

Klaar....Nee hoor zegt die klojo
                              Smith squats
                              1x20 even buiten wat overtollige buik inhoud lozen
                              1x 10 ging nog
                              1x15 waar ik na rep 6 ofzo me bek vol kots had en dat nog net buiten kon droppen.

Comment

Zo vandaag weer bij m geweest.
                                Eerst even gemeten ik zat op 10 en renee op 11 nog wat gaat prima dus.
                                Volgende week gaat cardio omhoog en kcal naar beneden

Hams
                                5x15 reps per been staand.

Quads
                                V squat
                                4x15

Leg ext
                                4x15 per been

Lunges
                                Per stap 3x op en neer, na ronde 1 leek ik bambi wel stond helemaal te rillen.

Klaar....Nee hoor zegt die klojo
                                Smith squats
                                1x20 even buiten wat overtollige buik inhoud lozen
                                1x 10 ging nog
                                1x15 waar ik na rep 6 ofzo me bek vol kots had en dat nog net buiten kon droppen.
                                Goeie hardcore training gap! Ben echt benieuwd hoe je er bij staat straks en het verschil in foto's. OOk al begonnen met poseren etc?

En waar worden je trainingen nu op gebasseerd eigenlijk? En hebben jullei aandacht voor bepaalde dingen?
                                Last edited by emielos; 25-07-2015, 16:50.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X