Trainingslog ProudPizza

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Iguana View Post
    Geweldig! Gefeliciteerd en sterkte met je operatie. Rust kan alleen maar goed doen
    Dankjewel voor beide!! Ik ben ook super blij ermee! Ik ging ook allewn voor die DL naar de sportschool, want ik zou geen rust in m'n hoofd hebben als ik het niet geprobeerd had... En inderdaad, rust is niet verkeerd en kan ik nu ook wel even gebruiken.

Originally posted by Mushrambo View Post
    Yeaaah, sterk!!
    Wat gebeurde er de eerste keer?

Met squat vind ik belt juist chill. Vanuit onder kan ik dan voor mijn gevoel goed gebruik maken van het duwen van mijn buik tegen die riem

Sterkte met je operatie!
    Dankjewel!! De eerste keer leunde ik na een paar cm liften wat naar achter waardoor ik geen juiste spanning meer kon zetten. Ik heb in m'n achterhoofd dat ik voorheen te hoog met m'n heupen begon met liften & dat verpeste m'n uitvoering onbewust denk ik.

Maar ik moest en zal het nog een keer geprobeerd hebben, lukte het dan weer niet dan was dat maar zo

Mij lijkt de riem dan te drukken op m'n bekkenkammen, onderin de squat, die steken vrij fors uit bij mij. Maar wat je zegt, lijkt het me wel heel erg fijn voor het druk zetten. Ik ga er denk ik een aanschaffen en gewoon eens uitproberen waar het wel en niet fijn bij zal voelen!
    Food is an important part of a balanced diet.
    ~Fran Lebowitz

Comment

• https://youtu.be/ziowxnb7D_Q

Hierbij m'n 110kg deadlift, laat hem tot morgenavond stan. Commentaar is welkom! Ik heb voor mijn idee nog nooit zo netjes een max (of dichtbij m'n max) gelift. Natuurlijk is er altijd ruimte voor verbetering. Gisteren had ik erg veel spierpijn in m'n upper traps en erector spinae (en core van de rollouts).
      ~Fran Lebowitz

Comment

• Originally posted by TaraSmit View Post
        https://youtu.be/ziowxnb7D_Q

Hierbij m'n 110kg deadlift, laat hem tot morgenavond stan. Commentaar is welkom! Ik heb voor mijn idee nog nooit zo netjes een max (of dichtbij m'n max) gelift. Natuurlijk is er altijd ruimte voor verbetering. Gisteren had ik erg veel spierpijn in m'n upper traps en erector spinae (en core van de rollouts).

Wow! Ik vind je techniek hier echt stukken beter dan eerst hoor, gaat vooruit! En nog aardig vloeiend die deadlift. Top

Trouwens, knap dat ie de tweede keer wel gelukt is!

Tijdens squat moet je die riem ook niet te laag doen. Anders zit hij inderdaad gruwelijk in de weg.
        All time PRs: 195/135/232,5
        Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

• Originally posted by Mushrambo View Post
          Wow! Ik vind je techniek hier echt stukken beter dan eerst hoor, gaat vooruit! En nog aardig vloeiend die deadlift. Top

Trouwens, knap dat ie de tweede keer wel gelukt is!

Tijdens squat moet je die riem ook niet te laag doen. Anders zit hij inderdaad gruwelijk in de weg.
          Erg leuk om te horen, bedankt! Ik had hetzelfde gevoel bij het terugkijken

Ik denk dat het tevens meegespeeld heeft dat de wu verkeerd ging. In m'n hoofd had ik bij 87.5 een 67.5 (die ineens toch wel zwaar voelde) te pakken. En ben toen gewoon doorgegaan!

Kan ik me voorstellen... Ik ga het gewoon eens uitproberen.
          ~Fran Lebowitz

Comment

• 15/10/2016 - Dag 3, week 9 (C)
            OHP

1x10 10 kg
            1x2 20 kg
            3x5 30 kg
            Srond eigenlijk 27.5 op de planning maar heb me vergist. Was erg zwaar maar wel gelukt.

Squat
            1x10 20 kg
            1x3 35 kg
            1x2 50 kg
            5x5 60 kg
            Riem gepakt vd basic fit. Conclusie: super fijn

V-bar pulldown
            3x8 40 kg
            Ipv chinups. Deed 3x8 paar maanden terug met 35, mooie vooruitgang. Waren geen cheats dus dat is mooi.

Walking lunges
            1x7 10 kg per kant
            2x6 10 kg per kant (ipv 4x6)

CGBP
            1x10 20 kg
            1x3 25 kg
            2x8 32.5 kg (ipv 3x8)

Hyperextension
            2x10 bw (ipv 3x10)
            Rip glutes bij eerste setje, nog van het DL'en.

Ik was erg misselijk al vanaf het begin en hoofdpijn begon op te spelen vanaf de cgbp werksetjes.

Waarschijnlijk pas vrijdag of zaterdag weer trainen. Ga dan een proefweekje Sheiko draaien, ben benieuwd! Ik laat trouwens m'n squatmax op 82.5kg staan, theoretisch gezien zou 85 moeten lukken maar dat heb ik nooit getest. Bench 50 en deadlift 110.
            ~Fran Lebowitz

Comment

• Gisterochtend m'n operatie gehad, alles is goed gegaan. Ging om een plek erg laag in m'n rug, thv m'n stuitje. Had via het infuus al diclofenac gekregen en een uurtje later nog oxycodon (qua werking gelijk aan morfine), dus heb overdag bijna geen last gehad van pijn. Vannacht was dan wel echt verschrikkelijk... Omdat de pijn langzaam opkwam en ik niet op m'n rug kan liggen was dit geen best nacht. Vandaag valt het allemaal goed mee met de pijn, ben vooral futloos. Hechtingen mogen er over 9 dagen uit.

Heb vrij weinig eetlust maar ben wel bewust bezig met het eten van veel groente, vlees en aardappel/haver/brood en probeer toch op 2000 kcals uit te komen. Ik weet namelijk dat m'n lichaam echt beter hersteld als ik voldoende eet. Drinken staat 2,5 liter per dag, zoals altijd eigenlijk.

Ik word echt gillend gek van het op bed hangen. Ben 2x een ommetje wezen maken. Heb ook het gevoel dat ik al 3 weken niet fatsoenlijk heb kunnen sporten... Verschrikkelijk. Chirurg zei dat ik met de hechtingen gewoon mag gaan sporten zodra het god voelt, alleen de eerste 2 dagen nog niet. En dat ik goed moet aanvoelen wat wel en niet lukt. Weet nu al dat benchen er voorlopig even niet in gaat zitten, bukken lukt prima dus dingen als squats en rdl moeten allemaal wel lukken zodra ik kan gaan tranen. Kan niet wachten om weer te gaan
              ~Fran Lebowitz

Comment

• Originally posted by TaraSmit View Post
                Gisterochtend m'n operatie gehad, alles is goed gegaan. Ging om een plek erg laag in m'n rug, thv m'n stuitje. Had via het infuus al diclofenac gekregen en een uurtje later nog oxycodon (qua werking gelijk aan morfine), dus heb overdag bijna geen last gehad van pijn. Vannacht was dan wel echt verschrikkelijk... Omdat de pijn langzaam opkwam en ik niet op m'n rug kan liggen was dit geen best nacht. Vandaag valt het allemaal goed mee met de pijn, ben vooral futloos. Hechtingen mogen er over 9 dagen uit.

Heb vrij weinig eetlust maar ben wel bewust bezig met het eten van veel groente, vlees en aardappel/haver/brood en probeer toch op 2000 kcals uit te komen. Ik weet namelijk dat m'n lichaam echt beter hersteld als ik voldoende eet. Drinken staat 2,5 liter per dag, zoals altijd eigenlijk.

Ik word echt gillend gek van het op bed hangen. Ben 2x een ommetje wezen maken. Heb ook het gevoel dat ik al 3 weken niet fatsoenlijk heb kunnen sporten... Verschrikkelijk. Chirurg zei dat ik met de hechtingen gewoon mag gaan sporten zodra het god voelt, alleen de eerste 2 dagen nog niet. En dat ik goed moet aanvoelen wat wel en niet lukt. Weet nu al dat benchen er voorlopig even niet in gaat zitten, bukken lukt prima dus dingen als squats en rdl moeten allemaal wel lukken zodra ik kan gaan tranen. Kan niet wachten om weer te gaan

Sterkte met je herstel! Kan het me heel goed voorstellen dat je gek wordt door alleen maar zo op bed te moeten zitten...
                Waarom zou benchen niet lukken denk je? Omdat je op het bankje moet liggen?

Comment

• Originally posted by Mushrambo View Post
                  Sterkte met je herstel! Kan het me heel goed voorstellen dat je gek wordt door alleen maar zo op bed te moeten zitten...
                  Waarom zou benchen niet lukken denk je? Omdat je op het bankje moet liggen?
                  Dankjewel! Vandaag gaat het echt al veel beter, zitten lukt ook al vrij goed. Vannacht is er wel een hechting uitgegaan en kwam er vocht uit, maar dat was geen probleem.

Benchen inderdaad vanwege het liggen, dus ook incline en cgbp. Vooral de combi glutes aanspannen, liggen en dan nog gewicht boven erop gaat hem voorlopig niet worden denk ik. Misschien kan ik vervangend wat cable flys en/of smalle pushups doen?

Ga morgen eens kijken waar ik toe instaat ben
                  ~Fran Lebowitz

Comment

• Veel succes met je herstel!

Maar aangezien het nu al zo goed evalueert, denk ik niet dat het echt een mega dip in je prestaties gaat geven. En zeker niet aan jouw mentaliteit
                    The act of getting strong doesn't start in the gym. It starts in your head.

Comment

• Originally posted by Malinois View Post
                      Veel succes met je herstel!

Maar aangezien het nu al zo goed evalueert, denk ik niet dat het echt een mega dip in je prestaties gaat geven. En zeker niet aan jouw mentaliteit
                      Dankjewel! En daar heb je zeker gelijk in. Maak me daar gelukkig ook niet druk om, maar de motivatie ligt er hoog dus ga het liefste zsm weer aan de slag
                      ~Fran Lebowitz

Comment

• Ik heb in februari 2014 ook twee weken rust moeten houden vanwege een blinde darm ontsteking. Regel is met hechtingen. Niet forceren en je rust nemen anders duurt het alleen maar langer. Paar goede boeken en series doen wonderen
                        Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Succes met herstel en in de tussentijd tijd voor Netflix

Comment

• Originally posted by Aldo Raine View Post
                            Ik heb in februari 2014 ook twee weken rust moeten houden vanwege een blinde darm ontsteking. Regel is met hechtingen. Niet forceren en je rust nemen anders duurt het alleen maar langer. Paar goede boeken en series doen wonderen
                            Je hebt helemaal gelijk. Ik liep wat hard van stapel en ben dan vandaag ook niet niet naar de sportschool gegaan. Heb met mezelf de afspraak gemaakt op z'n vroegst dinsdag pas te gaan, een weekje na de operatie. Gelukkig hebben we weer Nrtflix, dus ik ben helemaal happy

Originally posted by Hansi View Post
                            Succes met herstel en in de tussentijd tijd voor Netflix
                            Dankjewel! Bates Motel laatste seizoen it is vandaag
                            ~Fran Lebowitz

Comment

• 24/10/2016 - Soort van rug/schouders
                              Loopband: 4 min

Deadlift from boxes
                              1x10 30 kg
                              1x4 50 kg deze snatch
                              1x3 65 kg
                              3x3 75 kg
                              Eerste keer from boxes (om te kijken hoe dat is, alvorens ik met Sheiko start en vanaf de grond zou nog te diep zijn denk ik) & eerste keer snatch (voor de leuk). Erg wennen, met name voetpositie. Voelde het snel in m'n rug. En merkte dat ik nog niet helemaal flexibel was.

Incline db row ss seated db press
                              3x12 8 kg -- 3x8 8 kg
                              Het zitten ging hierbij prima.

Full rom lateral raises
                              3x8 4 kg

Kon bijna niet meer uit m'n bidon drinken hierna en heb nog steeds trillende armen nu het omkleden haha.
                              ~Fran Lebowitz

Comment

• Mooi, in iedergeval vooruitgang Zal de eerste week nog wel even afzien zijn, maar je zit zo weer op je niveau.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X